Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر وب سایت جنسیت: آقا، خانم نوع همکاری: تمام وقت، پاره وقت آشنا به php - وردپرس - طراحی سایت توافقی از متقاضیان واجد شرایط خواهشمندیم رزومه خود را به واتس‌اپ زیر ارسال نمایند. لطفا از تماس تلفنی خودداری نمایید. اطلاعات تماس واتساپ 09358812738

 

پربیننده ترین استخدام رئیس تیم فروش، کارشناس فروش، مسئول و فروشنده فروشگاه در 28 استان کشور استخدام مدیر در یک کلینیک پوست و مو در تهران استخدام کارشناس تولید محتوا در زمینه‌های مختلف در خوزستان استخدام مدیر توسعه قابلیت های سازمانی جهت کار در بندرعباس استخدام پشتیبان پایانه فروشگاهی در یاس ارغوانی زیر مجموعه بانک ملت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: استخدام استخدامی آگهی استخدام استخدام دولتی اخبار استخدامی استخدام کرج استخدام بانک استخدام اصفهان استخدام تهران استخدام حسابدار استخدام در تهران استخدام پاره وقت استخدام تمام وقت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۰۲۶۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلوگیری از توزیع مواد غذایی فاسد در مهریز

مختاری مدیر شبکه بهداشت و درمان مهریز گفت: در راستای طرح سلامت نوروزی در شهرستان مهریز بیش از ۲۶ تن کالای غیرمجاز سلامت محور در مهریز معدوم شد.

وی ادامه داد: ۲۳ تن محموله خیارشور غیرمجاز توسط مأموران ایست بازرسی شهید مدنی مهریز توقیف شده و مابقی توسط کارشناسان بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان مهریز از سطح مغازه و اماکن تهیه و توزیع مواد غذایی جمع آوری و معدوم شده است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان مهریز نیز از صاحبان شرکت‌های پخش و همچنین اصناف تهیه و توزیع مواد غذایی خواست با رعایت اصول نگهداری و انبارداری صحیح از فساد مواد غذایی جلوگیری کرده و به تامین امنیت غذایی که نتیجه تلاش تولید کنندگان است، کمک کنند.

 وی از شهروندان خواست در هنگام خرید موادغذایی، آشامیدنی، آرایشی و بهداشتی به برچسب اصالت و سلامت کالا و مجوز‌های لازم از سازمان غذا و دارو و همچنین تاریخ تولید و انقضا محصولات غذایی، توجه ویژه داشته باشند.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • دستگیری مدیر قلابی کلاهبردار سایت دیوار
  • پاکسازی گلسنگ‌ها از چهره تخت جمشید + فیلم
  • جلوگیری از توزیع مواد غذایی فاسد در مهریز
  • انتخاب معلم دزفولی به عنوان معلم نمونه کشوری
  • کلاهبرداری از مردم با ادعای صدور کارت هوشمند بیمه سلامت
  • فروش ویژه 3 نهال گردو اصلاح شده چندلر، فرنور و ژنوتیپ برتر با باردهی 11 تن
  • اروز: اخبار فروش حواله خوردو جانبازان از اساس دروغ است!
  • نقص فنی هواپیمای مشهد به تهران و پرواز با ۵۰۰ دقیقه تاخیر
  • قتل مدیر عامل شرکت پخش لوازم آرایشی با ۳۷ ضربه چاقو
  • ۲۵۴ معتاد متجاهر در مشهد جمع آوری شدند