Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، در حال حاضر هشت شهرستان خراسان‌جنوبی در وضعیت آبی و سه شهرستان در وضعیت زرد قرار دارند.

بر اساس رنگ‌بندی رسمی شهرستان‌های کشور از ۱۸ بهمن ۹۹ سه‌ شهرستان بیرجند، زیرکوه و قائنات در وضعیت زرد قرار گرفتند.

در حال حاضر با خروج شهرستان طبس از وضعیت زرد، هشت شهرستان بشرویه، خوسف، درمیان، سرایان، سربیشه، طبس، فردوس و نهبندان در وضع آبی قرار دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین در شهرستان‌های با وضعیت زرد (خطر متوسط) فقط سطح شغلی چهار تعطیل خواهد بود و خروج خودرو‌های بومی از شهرستان‌های نارنجی و قرمز و ورود خودرو‌های غیربومی به شهرستا‌ن‌های نارنجی و قرمز ممنوع است.

انتهای پیام/3403/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: کرونا در خراسان جنوبی محدودیت کرونایی وضعیت زرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۰۲۸۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار ۴۰ معلم از خراسان جنوبی با رهبر معظم انقلاب اسلامی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی،  مدیر کل آموزش و پرورش استان در برنامه پرسمان صدا و سیمای استان گفت: دیدار با نماینده ولی فقیه در استان، دیدار با خانواده شهدا، غبار روبی مزار شهدا، دیدار با بازنشستگان و برگزاری مراسم سپاس معلم از دیگر برنامه های روز معلم در استان است.

موسوی نژاد با اشاره به کمبود فضای آموزشی و معلم در استان افزود: سال گذشته خیران مدرسه ساز سال گذشته ۳۲۰ میلیارد تومان برای ساخت کلاس‌های درس تعهد کردند که ۶ درصد وصول و برای ساخت کلاس درس هزینه شد و پیش بینی می‌شود با همکاری خیران ۱۰۰ کلاس درس دیگر به فضای آموزشی شهرستان بیرجند اضافه شود.

موسوی نژاد گفت: در سال تحصیلی جدید، هزار و ۴۸۰ معلم جدید برای جبران بخشی از کمبود معلم جذب آموزش و پرروش می‌شوند.

به گفته وی امروز برنامه سپاس معلم در تمام شهرستان‌های استان در مدارس محوری و با حضور مسئولین شهرستان و دانش آموزان و برخی از اولیای آنها برگزار می‌شود و ۱۶ اردیبهشت نیز برنامه محوری با حضور مقامات عالی دولت در استان برگزار و از ۱۱۳ معلم نمونه استانی تقدیر و تشکر می‌شود.

دیگر خبرها

  • دیدار ۴۰ معلم از خراسان جنوبی با رهبر معظم انقلاب اسلامی
  • نظارت ۹۹۰ ناظر بر دور دوم انتخابات بیرجند، درمیان و خوسف
  • آشنایی با نامزدهای راه یافته به دور دوم انتخابات مجلس در بیرجند
  • نظارت ۹۹۰ نفر از شبکه مردمی ناظران شورای نگهبان در دور دوم انتخابات مجلس
  • قرعه کشی برنامه تبلیغاتی نامزدهای انتخابات مجلس دوازدهم شورای اسلامی حوزه بیرجند، درمیان و خوسف  در صدا و سیمای خراسان جنوبی
  • ادغام واکسن پنوموکوک در برنامه ایمن سازی کودکان در استان خراسان جنوبی
  • قاچاقچی سوخت بیش از ۲ میلیارد تومان جریمه شد
  • کنترل ۲ میلیون متر مکعب سیلاب در سازه‌های آبخیزداری بیرجند
  • کشف ۲۲ تن برنج احتکار شده در خراسان جنوبی
  • یخبندان و سرما در راه خراسان جنوبی/ صدور هشدار سطح زرد