Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس قوه قضاییه در رشت گفت: مجاهدت و سلحشوری مردم گیلان در ایستادگی برابر ظالمان ستودنی است

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی صبح امروز در بدو ورود به فرودگاه گیلان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: توفیقی حاصل شد که در استان گیلان حضور پیدا کنیم، استانی که دارای مردمی پرتلاش در هر کوی و برزن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رئیس قوه قضاییه با اشاره به مجاهدت‌ها، سلحشوری و ایستادگی مردم گیلان در ایستادگی برابر ظالمان در طول تاریخ این استان خاطرنشان کرد: بصیرت و حضور در صحنه دفاع مقدس از دیگر ویژگی‌های مردمان این دیار است که شهدای بزرگی نیز در این مسیر تقدیم انقلاب کردند.

رئیسی افزود: علی‌رغم وضعیت کرونایی بعد از حضور 30 نفر از همکاران در 31 حوزه قضایی گیلان و بررسی و تحلیل نسبت به عملکردها، ما با جمعی از همکاران در استان حضور پیدا کردیم و در این سفر با نماینده ولی‌فقیه در استان، استاندار، همکاران قضایی استان دیدار خواهیم داشت و در جلسه شورای اداری استان حضور پیدا می‌کنیم.

وی تصریح کرد: در نهایت بعد از بررسی مسائل و مشکلات استان در جلسه نهایی سفر، آنچه که لازم باشد برای رفع مشکلات در استان تصمیم‌گیری می‌کنیم و در مرکز هم پیگیر مشکلات استان خواهیم بود.

رئیس قوه قضاییه گفت: از مردم استان گیلان عذرخواهی می‌کنم زیرا در ذهن ما بود که در این سفر، دیداری با مردم و نخبگان استان داشته باشیم و در اجتماعات مردمی شرکت کنیم اما وضعیت کرونایی ایجاب کرد که این جلسات کاهش یابد.

انتهای پیام/

منبع: مهر

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۰۲۹۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیگیری استقرار اداره ثبت اسناد و املاک در بشاگرد

رئیس سازمان زندان‌ها امروز، چهارشنبه در نشست مسئولین شهرستان بشاگرد در محل دادگستری حضور یافت. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس، غلامعلی محمدی که به عنوان نماینده رئیس دستگاه قضا در شهرستان بشاگرد حضور دارد، در دیدار مسئولان این شهرستان با ابراز خرسندی نسبت به بازدید از بشاگرد گفت: یکی از مهمترین دغدغه‌های مردم شهرستان، راه‌های اصلی و منتهی به بشاگرد است که در هنگام بارندگی مردم را با مشکل مواجه کرده و قطعا در جلسه جمع‌بندی سفر استانی رئیس قوه قضاییه و در حضور مسئولان استان رایزنی لازم انجام می‌گیرد.

وی با اشاره به درخواست فرماندار شهرستان در مورد استقرار اداره ثبت اسناد واملاک برای تسهیل در امور مردم گفت: این موضوع را حتما پیگیری خواهیم کرد تا اقدامات لازم برای استقرار این اداره در بشاگرد و حل مشکل مردم انجام شود.

رئیس سازمان زندان‌ها همچنین به سایر درخواست‌ها نیز رسیدگی و بر حل موضوعات و طرح آن در جمع مسئولین استان تأکید کرد.

محمدی صبح امروز و همزمان با سفر رئیس دستگاه قضا به استان هرمزگان، دربازدید میدانی از بشاگرد پیگیر درخواست‌های و مشکلات مردم این منطقه شده است.

انتهای خبر/864

دیگر خبرها

  • پیگیری استقرار اداره ثبت اسناد و املاک در بشاگرد
  • جمع‌آوری ۵۵۰ میلیارد ریال کمک برای آزادی زندانیان در آذربایجان‌غربی
  • جلسات دولت و مجلس برای اتخاذ تدابیر ارزی به کجا رسید؟
  • حمایت نمایندگان مجلس از دانشگاهیان حامی مردم مظلوم غزه در آمریکا و اروپا
  • بغل نویسی بر روی شیشه و بدنه خودرو ممنوع است
  • استفاده از «چراغ زنون» و «استیکر تزئینی» روی خودرو مطلقاً ممنوع است
  • هر گونه بغل نویسی بر روی شیشه و بدنه خودرو ممنوع است
  • رونمایی از آثار ۱۳ معلم مولف در مراسم تکریم مقام معلم
  • چند خبر کوتاه از بردسکن و رخ
  • نقش حیاتی تولید در گره گشایی مشکلات جامعه