Web Analytics Made Easy - Statcounter

جمالی پور گفت: مسئولان باید بر طبل اختلاف نکوبند چرا که این مسئله ناامیدی و یأس مردم را به دنبال دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین به نقل از روابط عمومی استانداری قزوین، «هدایت اله جمالی پور» در آئین افتتاح طرح آبرسانی به شهرهای الوند، بیدستان، شریفیه، محمدیه و مهرگان بیان کرد: اختلافات بین مسئولان مردم را ناراحت کرده و آنان را از نظام و ارزش های آن دور می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

استاندار قزوین با اشاره به تأکید دین مبین اسلام به وحدت و یکپارچگی بین یکدیگر افزود: البته انسجام و وحدت خوبی بین مسئولان در استان قزوین وجود دارد که منجر به تسریع خدمت رسانی به شهروندان شده است.

 

وی عنوان کرد: شأن ما به عنوان یک مدیر و مسئول خدمت رسانی خالصانه و بی منت به مردم است، خدمت در نظام جمهوری اسلامی یک فرصت و موهبت الهی است که نصیب مدیران شده و باید از آن به خوبی استفاده کنند.

 

جمالی پور اعلام کرد: تحریم ها مدیریت کشور را با چالش های زیادی رو به رو کرده و دولت در این فضا با عقلانیت و تدبیر سعی کرده کشور را به گونه ای مدیریت کند که این مشکلات کاهش یابد.

 

وی تصریح کرد: دولت تمام ظرفیت خود را بسیج کرده تا دشمن به اهداف خود نرسد و امیدواریم هر چه سریعتر از این شرایط عبور کرده و در سایه همدلی و وحدت مشکلات را کاهش دهیم.

 

استاندار قزوین در ادامه با اشاره به افتتاح طرح آبرسانی به چهار شهر شهرستان البرز، اظهار کرد: ۸۴ درصد بهره مندی روستاهای استان قزوین از شبکه آبرسانی خدمت بسیار ویژه ای به حساب می آید و باید تلاش کنیم این خدمات را افزایش دهیم.

 

وی خاطر نشان کرد: خدمات انجام شده در طول این ۴۲ سال به برکت حضور مردم و در سایه وحدت و تعامل بین مردم و مسئولان بوده و این روحیه باعث افزایش امیدواری در بین مردم می شود.

پایان پیام/293

منبع: شبستان

کلیدواژه: استاندار قزوین وحدت مسئولان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۰۳۰۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرکشی از خانواده‌های شهدا برکات معنوی دارد

ایسنا/مازندران نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه هر چه میز خدمت مسئولان خلوت‌تر باشد نمره آن‌ها بالاتر خواهد بود، گفت: سرکشی از خانواده‌های شهدا دو بعد رفع مشکلات و صرف دیدار دارد که قسمت دوم برکات معنوی دارد.

آیت الله محمدباقر محمدی لائینی ۱۳ اردیبهشت در دیدار دکتر قاضی زاده هاشمی رئیس بنیاد شهید کشور، با بیان اینکه دیدار با خانواده های شهدا توفیق است، اظهار کرد: شما از دو جهت باید به خانواده‌های شهدا سرکشی کنید یکی از باب شنیدن مشکلات همچون بقیه مسئولان و دیگر اینکه دیدن و تفقد از این خانواده حتی اگر خواسته‌ای نداشته باشند،برکات معنوی هم وجود دارد.

وی با اشاره به بحث میز خدمت‌ها، افزود: اگر در میز خدمت جواب مثبت ارائه می‌شود پس چرا مراجعین در ادارات پاسخ مثبت نمی‌گیرند؟ باید این میز خدمت‌ها را مقداری جان‌دارتر کرده و آمار درستی از آن داشته باشیم.

آیت الله محمدی لائینی تصریح کرد: باید ببینیم چند مراجعه کننده در میز خدمت بعد از نماز جمعه مصلی آمدند، چند نفر برای بار اول و چند نفر برای بار چندم مراجعه کردند، که اگر فردی مثلا مشکلش با پنج بار مراجعه در ادارات برطرف نشد اینجا حل شد، پس میزخدمت می‌تواند مسئولان را باانگیزه‌تر کند.

عضو خبرگان رهبری تاکید کرد: می‌خواهیم به‌وسیله میزهای خدمتی که در ملاعام گذاشته می‌شود میز خدمت‌هایی که در ادارات وجود دارد فعال و کارآمد شود، هر چه میز خدمت مسئولان خلوت‌تر باشد نمره آن‌ها بیشتر خواهد بود.

نماینده ولی فقیه در مازندران در پایان گفت: ششمین سفر شما به استان دیار علویان مبارک باشد و از برکاتش همه مردم نفع ببرند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • برپایی میز خدمت در شهرستان زرندیه
  • محسن رضایی از جلسات با گروه‌های سیاسی دنبال چه هدفی است؟
  • مسئولان، پای کار حل مشکل کشاورزان بیایند
  • دشمنانی که به دنبال ناامیدی مردم ایران بوند در حال نابودی هستند
  • خدمت به مردم بالاترین جایگاه را در دین اسلام دارد
  • خدمت مسئولان به مردم باید به‌دور از تبعیض باشد
  • هر چه میز خدمت مسئولان خلوت‌تر باشد نمره آن‌ها بالاتر است
  • سرکشی از خانواده‌های شهدا برکات معنوی دارد
  • عباسی: تضارب آرا در مجلس، طبیعی و لازم برای قانون‌گذاری بهتر است / وحدت در حل مشکلات و اقتدار نظام اولویت اصلی + فیلم
  • عباسی: : تضارب آرا در مجلس امری طبیعی و لازم برای قانون‌گذاری بهتر است/ وحدت در حل مشکلات مردم و اقتدار نظام اولویت اصلی مجلس است + فیلم