Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-03@21:14:01 GMT

استقلال هم برای علی انصاریان مشکی می‌پوشد

تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۰۳۰۹۷

پرویز مظلومی سرپرست استقلال در تلاش است در صورت امکان با هماهنگی تولیدی پوشاکی که پیراهن استقلال را تامین می کند، آبی پوشان جمعه در تقابل با نساجی به یاد علی انصاریان با پیراهن های مشکی به میدان بروند.

به گزارش تابناک ورزشی، پرویز مظلومی با تایید این خبر گفت: واقعا همه شوکه شده ایم. در فاصله یک هفته دو جوان رعنا، دو ملی پوش و دو چهره دوست داشتنی را از دست دادیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هنوز هم باورمان نمی شود که مهرداد میناوند و علی انصاریان دیگر در جمع ما نباشند. هفته گذشته برای مهرداد با بازوبند مشکی و با بنر برای تسلیت وارد زمین شدیم. برای بازی این هفته هم داغدار درگذشت علی انصاریان هستیم و بنر و پارچه نوشت برای تسلیت و همدردی سفارش می دهیم و حتما نوارهای مشکی روی لباس بازیکنان استقلال هم قرار می دهیم. البته در تلاش هستیم در صورتی که امکانش باشد، با هماهنگی تولید کننده پوشاک تیم، روز جمعه با لباس مشکی به میدان برویم. فرصت زیادی تا زمان بازی با نساجی نیست ولی فردا صبح پیگیری های لازم را انجام می دهیم تا اگر امکان پذیر بود و لباس ها تا روز جمعه آماده شد، با پیراهن مشکی بازی کنیم. به هرحال انصاریان عزیز برای استقلال هم یک فصل بازی کرد و بخشی از تاریخ فوتبال ماست.

مظلومی ادامه داد: حقیقتش من بعید می دانم در این فاصله کم و تا روز جمعه امکان آماده کردن پیراهن های مشکی وجود داشته باشد اما به هرحال تلاش و پیگیری می کنیم تا اگر شد، جمعه برای علی مشکی بپوشیم. البته همین حالا هم داغدار و مشکی پوش این جوان هستیم. یک بار دیگر هم به خانواده محترم علی به خصوص به مادر داغدارش تسلیت می گویم. همین طور به دوستان و دوستداران انصاریان و تمامی طرفداران فوتبال که می دانم از این اتفاق ناراحت هستند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: علی انصاریان دهه فجر حکومت پهلوی واکسن روسی کرونا سی و نهمین جشنواره فیلم فجر علی انصاریان استقلال لباس مشکی لیگ بیستم درگذشت انصاریان ویروس کرونا علی انصاریان دهه فجر حکومت پهلوی واکسن روسی کرونا سی و نهمین جشنواره فیلم فجر علی انصاریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۰۳۰۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک رکورد خاص و روحیه‌بخش در اختیار استقلال!

به گزارش "ورزش سه"، استقلال در هفته بیست و پنجم لیگ برتر به مصاف تراکتور می‌رود و از لحاظ آماری هفته بیست و پنجم برای آنها معمولا با شکست‌ناپذیری همراه بوده و عملکرد خوبی داشته‌اند.

آنها در 15 سال اخیر شکستی را در هفته بیست و پنجم تجربه نکردند و 8 پیروزی 7 تساوی سهم آنها بوده و عملکرد خوبی داشتند و این موضوع از لحاظ روحی روانی می‌تواند اعتماد به نفس بیشتری به آنها بدهد.

استقلالی‌ها در 7 دوره ابتدایی لیگ 3 بار در هفته بیست و پنجم شکست خوردند و آمار ضعیفی در این زمینه داشتند اما از فصل 8 لیگ برتر تاکنون شکست‌ناپذیر بودند و در بازی با تراکتور به دنبال ادامه‌دار بودن این رکورد خواهند بود.

آبی‌ها در حالی به مصاف تراکتور می‌روند که سه امتیاز این مسابقه از هر زمان دیگری برای آنها اهمیت دارد و می‌تواند سرنوشت قهرمانی این تیم را رقم بزند و در صورت شکست دادن تراکتور و رقم خوردن نتیجه دلخواه در بازی پرسپولیس-سپاهان ادامه فصل را با اعتماد به نفس بیشتری به میدان بروند.

دیدار تراکتور و استقلال ساعت 17:00 روز پنج‌شنبه در ورزشگاه یادگار به میزبانی سرخپوشان تبریز برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • حرم امام رضا (ع) در سوگ‌ شهادت امام صادق (ع) سیاهپوش شد
  • حرف آخر استقلال: هفته پایانی باید با تماشاگر باشد
  • چرا پرسپولیس مقابل سپاهان موفق به گلزنی نشد؟
  • تلویزیون در تعطیلات آخر هفته چه فیلم‌هایی پخش می‌کند؟
  • همه ۵ بازی ما سخت است/ تا هفته آخر امیدواریم
  • ترکیب استقلال برای بازی با تراکتور اعلام شد
  • تراکتور - استقلال؛ دوئل جذاب هفته با انگیزه‌های متفاوت
  • اوج حساسیت در دیدار‌های امروز لیگ برتر فوتبال
  • بیرانوند ستون پرسپولیس است ولی خلاء او حس نمی‌شود!
  • یک رکورد خاص و روحیه‌بخش در اختیار استقلال!