Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-06@12:35:04 GMT

وقتی سوژه تمسخر رقبا به یاری بارسا آمد(عکس)

تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۰۳۱۸۴

وقتی سوژه تمسخر رقبا به یاری بارسا آمد(عکس)

بارسلونا شب گذشته در یک بازی عجیب موفق شد با نتیجه 5-3 گرانادا را شکست دهد.

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا در دو، سه فصل گذشته هرگز اوضاع و احوال خوبی را تجربه نکرده است؛ تیمی که تا همین چند سال پیش به همراه پپ گواردیولا و با وجود ستاره‌هایی نظیر لیونل مسی، ژاوی، آندرس اینیستا و... بر بام فوتبال اروپا قرار داشت و بدون رقیب به نظر می رسید حالا و مخصوصاً در فصول اخیر وضعیت دشواری را تجربه کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

یکی از نکات عجیب و غریب در مورد بارسلونا به شکست های باور نکردنی این تیم در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا طی فصول اخیر باز می گردد. جایی که بلوگرانا به اشکال باور نکردنی و به واسطه مواجهه با کامبک های دور از انتظار با حذف از مهمترین تورنمنت فوتبال اروپا روبه‌رو شده بود.

 

 

 

 

شروع این کامبک خوردن های بارسا به فصل 18-2017 باز می گردد؛ جایی که تیم ارنستو والورده در بازی رفت با نتیجه 4-1 رم را شکست داد اما در مسابقه برگشت با سه گل کار را به تیم ایتالیایی واگذار کرد تا هواداران این تیم یک حذف تلخ را تجربه کنند.


سال بعد از آن بارسلونا در مرحله نیمه نهایی رو در روی لیورپول قرار گرفت. آنها در بازی رفته و بعد از ارائه یک نمایش فوق العاده با سه گل تیم یورگن کلوپ را شکست دادند اما باز هم اتفاق دیدار برابر رم برای بلوگرانا تکرار شد و آنها در آنفیلد 4 گل دریافت کردند تا باز هم با این شکل و شمایل از رقابت‌ها کنار بروند.

 

 

 

 

در واقع این کامبک خوردن های بارسلونا طی سالهای گذشته به یک سوژه تبدیل شده تا هواداران تیم های رقیب به واسطه آنها دست به تمسخر باشگاه کاتالانی بزنند. با این حال در دیدار شب گذشته بارسلونا برابر گرانادا در مرحله یک‌چهارم نهایی کوپا دل ری این بار آبی اناری ها بودند که موفق شدند یک بازگشت فوق‌العاده را رقم بزنند.

 

در حالی که بازی به لحظات پایانی خود نزدیک می‌شود و همه با توجه به برتری دو گله گرانادا حذف بارسلونا را باور کرده بودند، در دقیقه 88 آنتوان گریزمان یکی از گل‌های خورده را جبران کرد. این اما پایان کار نبود و چند دقیقه بعد جوردی آلبا کار را به تساوی کشاند تا بازی به وقت اضافه کشیده شود. در وقت های اضافه بارسا موفق شد سه گل دیگر به ثمر برساند و با توجه به تک گل گرانادا در این اوقات با نتیجه 5-3 پیروز شده و راهی مرحله بعدی شود؛ موضوعی که باعث شد بر خلاف دفعات قبلی این بار بارسا به حریف خود کامبک بزند.

 

 

 

 

بارسلونا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بارسلونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۰۳۱۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازی ما با بارسلونا را ببینید، تاریخی می‌شود!

به گزارش "ورزش سه"، خیرونا تنها به سه امتیاز برای قطعی کردن سهمیه لیگ قهرمانان نیاز دارد و حریف این تیم نیز بارسلوناست. 

خیرونا با 71 امتیاز در رده سوم و دو امتیازی بارسلونا قرار دارد و اگر فردا حریف بزرگش را شکست دهد، قطعا فصل بعد در لیگ قهرمانان خواهد بود. از سوی دیگر بارسا نیز می خواهد بازی را ببرد تا در نبرد نایب قهرمانی 5 امتیاز از خیرونا پیش بیفتد. بازی رفت در زمین بارسا را خیرونا 2-4 برد و بارسا انگیزه انتقام نیز دارد.

وقتی از میچل در مورد بازی فردا سوال شد، او پاسخ داد: «قطعا بارسلونا شانس اول پیروزی خواهد بود. برای برد باید بهترین بازی فصل را انجام دهیم و نقاط قوت بارسا را محدود کنیم. نقاط قوت بارسا ولی بسیار زیادند و ما کار دشواری خواهیم داشت. بارسا در لالیگا بیشترین پرس را به حریفان وارد می کند و می تواند مدت ها توپ را در اختیار داشته باشد و شما را مجبور به دفاع کند. بارسا پس از رئال در قدرت انتقال توپ، دومین تیم برتر لالیگاست. دیگر نیازی نیست بگویم که چه رقیب سختی پیش رو داریم.»

میچل ادامه داد: «البته ما یک مزیت مهم داریم و آن هم بازی در خانه و مقابل هواداران است. مطمئنم تیم 200 درصد توانش را درون زمین خواهد گذاشت تا هواداران خوشحال به خانه برگردند. باید در دفاع و حمله از لحاظ ذهنی در بالاترین سطح باشیم. این فاکتوری کلیدی است. ما می دانیم که بارسا کنترل بیشتری روی توپ خواهد داشت و ما هم تیمی نیستیم که اصرار به ارسال پاس های متعدد داشته باشد. گفتم بارسا شانس اول است ولی فردا ممکن است ما برنده شویم و شاهد یک اتفاق تاریخی در لالیگا باشیم. این بازی قطعا ارزش تماشا دارد.»

دیگر خبرها

  • آمار فاجعه بار: کاش ستاره بارسا برنمی‌گشت!
  • طعنه سنگین ستاره رئال به بارسلونا (عکس)
  • ژاوی: بارسا نباید این فصل را فراموش کند
  • شکست سنگین بارسا؛ امضای کاتالان‌ها پای حکم قهرمانی کهکشانی‌ها
  • عصبانیت لاپورتا از شکست بارسا: باورم نمی‌شود
  • ستاره بارسا: باخت جلوی خیرونا تقصیر من بود
  • (ویدئو) خلاصه بازی خیرونا ۴ - ۲ بارسلونا؛ بارسا باخت؛ رئال قهرمان شد
  • بارسا ۴گل خورد و حکم قهرمانی رئال را امضا کرد
  • بارسلونا، حکم قهرمانی رئال را امضا کرد
  • بازی ما با بارسلونا را ببینید، تاریخی می‌شود!