Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-03@21:18:04 GMT

آلبا: این پیروزی نقطه تحول بارسلونا خواهد شد

تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۰۳۱۹۳

آلبا: این پیروزی نقطه تحول بارسلونا خواهد شد

مدافع آبی اناری ها بر این باور است که پیروزی برابر گرانادا در جام حذفی باعث تحول تیم در این فصل خواهد شد.

به گزارش ایسنا و به نقل از مارکا، بارسلونا در دیدار برابر گرانادا در جام حذفی یک بازگشت با شکوه را رقم زد. بارسلونا تا دقیقه ۸۸ با دو گل از حریف خود عقب بود اما توانست در ۵ دقیقه ۲ گل به ثمر برساند تا کار را به وقت های اضافه بکشاند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم کومان در وقت های اضافی هم سه گل زد تا پیروزی باشکوه را تجربه کند.

آلبا یکی از بهترین بازیکنان تیمش بود که دو گل به ثمر رساند. او بعد از بازی گفت: من از گلزنی و مهم تر از آن نمایش خوب تیم راضی هستم. معتقدم که بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم. به یاد نمی آورم که من با سر گلزنی کرده باشم. من و مسی این حرکات را همیشه تمرین می کنیم.

او ادامه داد: از واکنش تیم در این بازی بسیار راضی هستم. ما تا آخرین لحظه جنگیدیم و لحظه ای دست از تلاش برنداشتیم و این دلیل پیروزی بود. این بازی نقطه تحول ما خواهد بود. بازگشتی این چنین را به خاطر نمی آورم. قطعا این پیروزی به ما اعتماد به نفس و انگیزه لازم را خواهد داد. با وجود آنکه تیم برتر بودیم اما دو گل دریافت کردیم با این حال ناامید نشدیم و شخصیت خود را نشان دادیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تیم فوتبال بارسلونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۰۳۱۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ژاوی اولین نیروی تابستانی بارسا را اعلام کرد

به گزارش "ورزش سه"، اریک گارسیا یکی از چهره‌های اصلی بازی شنبه شب بین خیرونا و بارسلونا خواهد بود که در آن احتمالا سرنوشت نایب قهرمان لالیگا تا حد زیادی مشخص خواهد شد.

مدافع میانی در این فصل به‌صورت قرضی از باشگاه بارسلونا در خیرونا بازی می‌کند و به یکی از مهره‌های کلیدی تیم میچل تبدیل شده، کمک کرده تا خیرونا برای اولین‌بار در تاریخ خود در آستانه رسیدن به لیگ قهرمانان اروپا باشد.

اریک تابستان گذشته از بارسا به خیرونا قرض داده شد و در این تیم توانسته اعتماد به نفس از دست رفته را دوباره پیدا کند. او دیروز در مصاحبه با اسپورت گفت که در پایان فصل به بارسا بر می گردد.

امروز ژاوی نیز حرف اریک را تایید کرد و گفت او فصل بعد در بارسا جایگاه خوبی خواهد داشت. ژاوی همچنین گفت که دلیل جدایی اریک ورزشی نبود: «اریک فصل بعد بازیکن بارسلوناست و جایگاه بهتری نیز در تیم خواهد داشت. او به دلیل مشکل باشگاه در قضیه بازی جوانمردانه مالی از تیم رفت. من هرگز نمی خواستم اریک از بارسلونا برود ولی شرایط ایجاب می کرد.»

دیگر خبرها

  • ژاوی اولین نیروی تابستانی بارسا را اعلام کرد
  • بازی ما با بارسلونا را ببینید، تاریخی می‌شود!
  • ژاوی: جیرونا در سطح تیم‌های لیگ قهرمانان است
  • جدال بر سر نایب قهرمانی؛ ترکیب احتمالی بارسلونا مقابل ژیرونا
  • امید اول بارسلونا در جهنم زرد غیب شد!
  • پیروزی بزرگ در سانتیاگو برنابئو؛ برتری 6-2 بارسلونا مقابل رئال مادرید (لالیگا اسپانیا - 2 می، 2009)
  • PSG چقدر بد بود، بردن بارسلونا فریب‌مان داد
  • پیروزی 4-1 والنسیا مقابل بارسلونا در لیگ قهرمانان اروپا (2 می، 2000) / فیلم
  • در انتظار شکست بارسا: رئال دو ساعت در برنابئو می‌ماند!
  • ناراحتی ستاره بارسا از لوا: نگذاشت من گل بزنم!