Web Analytics Made Easy - Statcounter

با صبحانه ورزشی طرفداری در خدمت شما هستیم.

صبح روز پنج شنبه، شانزدهم بهمن، با بسته خبری صبحانه ورزشی در رسانه طرفداری همراه شما هستیم. این بسته را هم به صورت مجزا و هم به شکل کامل، می‌توانید در سایت و کانال تلگرامی طرفداری مشاهده کنید.

صبحانه ورزشی 1399/11/16؛ مهم‌ترین اخبار روز گذشته

علی انصاریان درگذشت | کرونای بی رحم، داغ پشت داغ

به گزارش طرفداری، علی انصاریان، پیشکسوت فوتبال ایران که از هفته گذشته در بیمارستان بستری شده بود، در اثر ابتلا به بیماری کرونا درگذشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پرسپولیس مقابل تراکتور مشکی می پوشد

باشگاه پرسپولیس با همکاری تراکتور فردا در تبریز مشکی می پوشد تا یاد و خاطره زنده یاد علی انصاریان را گرامی بدارد.

پنجره نقل و انتقالات استقلال بسته شد

در پی شکایت بودوروف، پنجره نقل و انتقالاتی تیم استقلال بسته شد.

به گزارش طرفداری، بودوروف بازیکنی است که در نیم فصل دوم لیگ نوزدهم با باشگاه استقلال قرارداد امضا کرد اما چون پولش را دریافت نکرده بود، در نیمه راه به کشورش رفت و هرگز به ایران برنگشت.

حالا از استقلال خبر می رسد بودوروف به خاطر شکایت به فیفا پنجره نقل و انتقلاتی آبی ها را بسته و این باشگاه از 2 پنجره نقل و انتقالاتی محروم شده است.

بخش زیادی از مطالبات بودیمیر پرداخت شد

به گزارش طرفداری وبه نقل از فارس، مهلت باشگاه پرسپولیس برای پرداخت مطالبات ماریو بودیمیر روز ۱۲ بهمن (دو روز پیش) به اتمام رسید و در حالی‌که این باشگاه در آستانه بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی قرار گرفته بود، طبق تعامل و رایزنی هایی که سرخ پوشان با وکیل مهاجم کروات داشتند، این فرد از مکاتبه با فیفا در راستای جرائم انضباطی پرسپولیس خودداری کرد.

روز گذشته باشگاه پرسپولیس از واریز بخش اول مطالبات بودیمیر خبر داد و  حدود ۳۰۰ هزار یورو به این بازیکن پرداخت شد تا رضایت وی و وکیلش تا حدی جلب شود. این بازیکن 500 هزار یورو با باشگاه پرسپولیس قرارداد داشت.

مدیران باشگاه پرسپولیس در مذاکرات و مکاتبات شان با وکیل بودیمیر به وی اطمینان داده اند باقی مانده مطالبات این بازیکن هم به زودی پرداخت خواهد شد تا این پرونده که می توانست در زمان مدیران قبلی این باشگاه با هزینه کمتری بسته شود، سرانجام بدی برای سرخ پوشان نداشته باشد.

پاری سن ژرمن 3-0 المپیک نیم؛ پیروزی شاگردان پوچتینو مقابل تیم قعر جدولی ناپولی 0-0 آتالانتا؛ همه چیز به برگامو کشیده شد لیدز یونایتد 1-2 اورتون؛ این بار کارلتو، مچ بیلسا را خواباند برنلی 0-2 منچسترسیتی؛ یکه تازی شاگردان پپ در صدر جدول گرانادا 3-5 بارسلونا؛ صعود با چاشنی زنده شدن خاطرات ریمونتادا! لیورپول 0-1 برایتون؛ حتی آنفیلد هم پناهگاه قرمزها نیست استون ویلا 1-3 وست هم؛ لینگارد آمد تا چکش ها پادشاهی کنند برنامه بازی های مهم امروز (16 بهمن) / صبحانه ورزشی طرفداری

 

لیگ برتر ایران:
تراکتور - پرسپولیس / ساعت 15
شهرخودرو - مس رفسنجان / ساعت 15

لیگ برتر انگلیس:
تاتنهام - چلسی / ساعت 23:30

لیگ پرتغال:
بلننسز - پورتو / ساعت 22:30

 صبحانه ورزشی 1399/11/16؛ گیشه مطبوعات داخلی

ورزشکاران ایران در شبکه های اجتماعی واکنش ها به درگذشت علی انصاریان، مهم ترین سوژه شبکه های اجتماعی ورزشکاران بود

 

اخبار داغ 

علی انصاریان درگذشت | کرونای بی رحم، داغ پشت داغ فوتبال ایران در شوک درگذشت علی انصاریان | بازتاب درگذشت ملی پوش سابق علی انصاریان لو داد؛ من و میناوند چگونه کرونا گرفتیم استایل جدید «لیلا اوتادی» با لبهایی خندان + عکس لایپزیش جای خالی تیمو ورنر را احساس می کند؛ عواقب خرید نروژی اشتباهی! اوزان کاباک: پیوستن به لیورپول رویایم بود؛ فن دایک بهترین مدافع دنیاست

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۰۳۲۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسعود اسکویی، گوینده پیشکسوت رادیو درگذشت

شادروان مسعود اسکویی، گوینده و مجری کارشناس پیشکسوت شبکه رادیویی ورزش که چندی پیش به دلیل شکستگی ناحیه لگن و پا در بیمارستان بستری بود، دار فانی را وداع گفت.

دوستداران ورزش از نسل قدیم، گزارش‌های مسعود اسکویی پیشکسوت رسانه‌های ورزشی را در برنامه «ورزش از نگاه دو» تلویزیون از جمله فوتبال به یاد دارند. وی از سال ۶۰ به بعد به رادیو رفت و مسابقات ورزشی را گزارش می‌کرد.

استاد اسکویی قدیمی‌ترین مجری کارشناس و گوینده ورزشی صدا و سیما بود که دوره تهیه کنندگی برنامه‌های تلویزیونی را در تلویزیون آلمان گذراند و یکسال در شهر‌های زونه گورگ و ماینس با تلویزیون همکاری کرد.

یکی از شاخصه‌های او در اجرا، ارائه گزارش مسابقات ورزشی بدون داشتن نگاه جانبدارانه بود. او همیشه در مصاحبه هایش با اهالی رسانه به ریشه اش در ایران و عشق به کارش تاکید می‌کرد و همین عشق به مردم باعث شد با اینکه حال مساعدی نداشت، اما سال تحویل پشت میکروفن رادیو نشست تا شنوندگان رادیو ورزش بخش‌هایی از برنامه سال تحویل را با اجرای او بشنوند.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری رادیو تلویزیون

دیگر خبرها

  • سقوط ام باپه مقابل دیوار زرد؛ محکوم به بازگشت
  • تسلیت انجمن رسانه‌های ورزشی در‌‌ پی درگذشت مسعود اسکویی
  • واکنش باشگاه پرسپولیس به درگذشت مسعود اسکویی
  • درگذشت مجری سرشناس ورزشی صداوسیما
  • مسعود اسکویی درگذشت + سوابق
  • گوینده پیشکسوت رادیو درگذشت + بیوگرافی و علت فوت مسعود اسکویی
  • مسعود اسکویی، گوینده پیشکسوت رادیو درگذشت
  • درگذشت مسعود اسکویی گوینده و مجری رادیو
  • مسعود اسکویی گوینده ورزشی درگذشت
  • ورزشی‌های یازدهم اردیبهشت ماه در استان سمنان