Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها-استاندار خوزستان با اشاره به موفقیت کشورمان در مقابله با کرونا گفت: مدیریت ایران در کنترل کرونا یک الگوی موفق است و این در حالی است که کشورهای مدعی در کنترل کرونا عاجز ماندند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز؛ غلامرضا شریعتی در مراسم تجلیل از جهادگران و مدافعان سلامت در طرح شهید حاج قاسم سلیمانی در بیمارستان رازی اهواز انجام شد، با تبریک سالروز ولادت حضرت زهرا (س)، روز زن و روز مادر اظهار داشت: مدافعان سلامت در خوزستان در مقابله با کرونا خوش درخشیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در کنار همه مشکلات در حوزه‌های سیاسی، اجتماعی، فشارها و اعمال تحریم‌های ظالمانه، با این بیماری عفونی و ویروس جهش‌یافته جدید نیز مواجه شدیم. به لطف خدا و با ایثارگری‌های فراوان مدافعان سلامت و مردم، بیماری به گونه‌ای کنترل و مدیریت شد که کمتر کشور و کارشناسی پیش‌بینی می‌کرد.

سایه سنگین کرونا بر گردشگری نطنز/برخی مشاغل در معرض نابودی استقاضی‌زاده هاشمی: شکست کرونا معنا ندارد/ باید به سمت اصلاح سبک زندگی برویممدافعان سلامت در بیمارستان اصلی بیماران کرونایی اهواز تجلیل شدند

شریعتی ادامه داد:مدیریت ایران در مقابله با کرونا یک الگوی موفق در دنیا بود و کشورهای دنیا پیش بینی این نوع مدیریت را نمی‌کردند.

استاندار خوزستان با اشاره به اقدامات کنترلی کرونا در خوزستان گفت: هفته‌های اخیر کرونا مجدد افزایش یافته و مردم باید با رعایت پروتکل‌ها به مدافعان سلامت در کنترل بیماری کمک کنند.

این مقام مسئول با اشاره به اقدامات مهم بیمارستان رازی اهواز در مقابله با کرونا اظهار داشت: این مرکز به عنوان مرکز مدیریت کرونا در مدیریت درمان کرونا بسیار موفق بود.

شریعتی بیان داشت: اقدامات لازم برای شروع واکسیناسیون در کشور شروع شده و از اواخر بهمن ماه واکسیناسون در کشور آغاز و امیدواریم بتوانیم به زودی از شر این ویروس منحوس رها شویم.

وی با اشاره به مقاومت مردم و خنثی سازی تحریم‌ها افزود: کسانی که می‌خواستند ایران نباشد و جمهوری اسلامی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب را نبیند و تابستان‌های داغ برای این کشور ایجاد کنند، غافل از این بودند که علاوه بر تلاش و تدبر مردم و مسئولان، لطف خدای بزرگ نیز شامل حال ما است.

استاندار خوزستان گفت: ایران اسلامی با قدرت به جریان خروشان خود ادامه داده و با رفع تحریم‌ها، با سرعت بیشتری در مسیر پیشرفت پیش می‌رود.

انتهای پیام/341/ ع

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مقابله با کرونا مدافعان سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۰۳۲۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم تراکتور امروز در اهواز به میدان می‌رود

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی از هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال تیم تراکتور امروز از ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه در اهواز به مصاف تیم فولاد خوزستان می‌رود.

دور رفت را تیم تراکتور با نتیجه ۲ بر صفر به برتری رسیده بود.

در جدول رده بندی تیم تراکتور با ۴۱ امتیاز در رده چهارم است و تیم فولاد خوزستان هم با ۲۲ امتیاز در رده چهاردهم قرار دارد.

دیگر خبرها

  • فرود 4 هواپیمای پرشورهای نساجی در اهواز!
  • معلمان افسران پیشتاز در مقابله با هجمه‌های فرهنگی هستند
  • واکسنی که ویروس‌های ظهور نکرده کرونا را از بین می برد!
  • پلیس در اجرای «طرح نور» هوشمندانه و با ظرافت اقدام کند
  • خوزستانی‌ها در انتهای جدول؛ اتفاقی که برای اولین بار در تاریخ لیگ برتر ایران افتاد
  • ۸ کاری که افراد موفق هرگز صبح‌ها انجام نمی‌دهند
  • تیم تراکتور امروز در اهواز به میدان می‌رود
  • موفقیت جدید برای کاراته خوزستان
  • دبیرکل سازمان جهانی بهداشت: تفاهم‌نامه‌ مقابله با همه‌گیری‌های آینده باید امضا شود
  • کار نکونام سخت‌تر از قبل شد/ شرط موفقیت استقلال در ۵ هفته آخر لیگ