Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو کمیته علمی ستاد ملی مقابله با کرونا گفت: اگر پروتکل‌ها رعایت شود، وارد موج چهارم نخواهیم شد، اما روندی که در آن هستیم، مثل عدم انجام درست اعمال محدودیت‌ها و نبود فکر درست برای آن، صد در صد موج بعدی اتفاق خواهد افتاد.

به گزارش ایمنا، پیام طبرسی، با اشاره به وضعیت شیوع کرونا در ایام عید و در پاسخ این سوال که آیا شرایط در این ایام پر خطرتر خواهد شد، اظهار کرد: در حال حاضر خطر شیوع کرونا کم‌تر نشده که پر خطر بودن شرایط در عید مطرح شود، چون همین الان هم شرایط پر خطر است و کماکان خطر وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

موج چهارم در ایام عید است

وی ادامه داد: اگر وارد موج چهارم بیماری شویم، شرایط پرخطرتر از آنچه که هست، خواهد شد و الان هم شرایط برای ورود به موج چهارم در حال فراهم شدن است و اگر این موج از اول اسفند هم شروع شود تا اردیبهشت ماه طول خواهد کشید.

این عضو کمیته علمی ستاد ملی مقابله با کرونا و متخصص بیماری‌های عفونی افزود: البته در نظر داشته باشید که اگر پروتکل‌ها رعایت شود، وارد موج چهارم نخواهیم شد، اما روندی که در آن هستیم، مثل عدم انجام درست اعمال محدودیت‌ها و نبود فکر درست برای آن، صد در صد موج بعد اتفاق خواهد افتاد.

واکسن برکت برای تولید انبوه هیچ مشکلی ندارد

وی در مورد واکسن کرونای ساخت برکت تصریح کرد: اگر نتایج واکسن برکت به خوبی پیش برود، به سرعت می‌توان به تولید انبوه آن رسید، چون یک بحث تولید واکسن و بحث دیگر تولید انبوه واکسن است که مطرح خواهد بود، چون امکان دارد، واکسنی با کیفیت خیلی مناسب تولید شود، اما امکان تولید انبوه آن وجود نداشته باشد.

عضو کمیته علمی ستاد ملی مقابله با کرونا گفت: در مورد واکسن برکت چنین مشکلی وجود ندارد و اتفاقاً امکان تولید انبوه آن به خوبی وجود دارد، البته این موضوع به مدت زمان انجام واکسیناسیون بستگی دارد.

واکسن‌های هندی، چینی و روسی با هم قابل مقایسه نیستند

وی ادامه داد: واکسن‌ها بر طبق مطالعاتی که روی آن‌ها می‌شود، کیفیت خودشان را نشان می‌دهند که وزارت بهداشت و سازمان غذا و دارو این موارد را بررسی می‌کنند و الان تنها واکسنی که در حال این نوع مطالعات است، واکسن برکت است که حدود ۴۵ نفر مورد تست قرار گرفتند و فقط حدود ده نفر دیگر مانده‌اند تا این فاز تمام شود.

طبرسی در پایان در مورد واکسن‌های داروهای هندی، چینی و روسی افزود: این واکسن‌ها با هم قابل مقایسه نیستند و تمام این واکسن‌ها در مطالعات مجزا مؤثر بودند، البته سازمان غذا و دارو تمام این بررسی‌ها را انجام می‌دهد.

منبع: ایلنا

کد خبر 472880

منبع: ایمنا

کلیدواژه: عید نوروز ویروس کرونا واکسن کرونا عضو کمیته علمی ستاد کرونا تست انسانی واکسن کرونا شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق تولید انبوه واکسن برکت موج چهارم واکسن ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۰۳۴۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقش کارگران در جهش تولید و رونق اقتصاد کشور انکارناپذیر است

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا فخاری، طی پیامی ۱۱ اردیبهشت ماه، روز جهانی کارگر را به تلاش گران عرصه تولید و توسعه کشور، تبریک گفت و اظهار کرد: تحرک و کوشش کارگران و کارآفرینان برای به حرکت آوردن چرخ های تولید، صنعت و اقتصاد کشور، خوداتکایی، عزت، استقلال و خوکفایی را به ملت ایران تقدیم کرده است.

فخاری بیان کرد: هر کجا که این قشر صبور و زحمتکش حضور یافت، مشاهده کردیم که چگونه راه پیشرفت، فراهم و علم و دانش به کار گرفته و دستاوردهای شگرف رقم خورده است.

استاندار تهران با اشاره به اینکه کارگران و کارآفرینان عزیز در شرایط سخت تحریمی و جنگ اقتصادی، پای کار سازندگی و رونق تولید در کشور ایستادند و اجازه ندادند که موتور حرکت پیشرفت میهن عزیزمان متوقف شود، افزود: شرایط دشوار کرونا نیز عرصه دیگری برای پایمردی کارگران بود، آنان در زمان عصیان کرونا جان بر کف گرفتند و نگذاشتند کارخانه ها و خط تولید در کشور دچار خدشه شود.

وی در ادامه ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدای کارگر و ادای احترام به ارواح بلند آنان، این روز را به همه کارگران اثربخش، زحمتکش و عزیز کشور، خاصه کارگران ارزشمند، متعهد و مسوولیت پذیر استان تهران و خانواده های محترم آنان تبریک گفت.

استاندار تهران با اشاره به شعار سال که به نام «جهش تولید با مشارکت مردم» مزین شده است عنوان کرد: نقش کارگران و کارآفرینان در جهش تولید و رونق اقتصاد کشور بی بدیل و انکار ناپذیر است و امیدوارم با همدلی، همراهی و همت همیشگی زحمتکشان عرصه کار و اقتصاد شاهد تحقق این شعار باشیم.

کد خبر 6092707

دیگر خبرها

  • اعتراف جدید سازندگان آسترازنکا/ باید نگران واکسن کرونا بود؟
  • واکسن کرونای آسترازنکا چقدر تهدیدتان می‌کند؟ | اشتباهاتی که مردم را به تزریق این واکسن ترغیب کرد
  • «دست مایو الکترونیک»در هلال احمر به تولید انبوه می رسد
  • دست مایوالکترونیک توسط مرکز توانبخشی هلال احمر به تولید انبوه می رسد
  • توصیه آژانس دارویی اتحادیه اروپا درباره واکسن‌ کرونا
  • اعتراف یک شرکت تولیدکننده مهم واکسن کرونا به عوارض نادر و لخته خون
  • نقش کارگران در جهش تولید و رونق اقتصاد کشور انکارناپذیر است
  • آسترازنکا به مرگبار بودن واکسن کرونایش اعتراف کرد
  • اعتراف سازنده واکسن کووید آسترازنکا بعد از ۳ سال
  • اجرای ۲۰۰۰ پروژه با پیشرفت ۹۰ درصدی در شهرداری قم