Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-30@08:21:07 GMT

توزیع ۱۰ هزار بسته معیشتی در شهرستان ری

تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۰۳۴۱۳

توزیع ۱۰ هزار بسته معیشتی در شهرستان ری

به مناسبت سالروز ولادت باسعادت حضرت فاطمه زهرا (س) ۱۰ هزار بسته معیشتی میان مددجویان کمیته امداد و سایر نیازمندان در شهرستان ری توزیع شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ در مراسمی که با حضور محمدمهدی اسماعیلی، قائم مقام کمیته امداد استان تهران و جمعی از مسئولان در شهرستان ری برگزار شد، ۱۰ هزار بسته معیشتی توسط مرکز نیکوکاری مسجد حضرت ابراهیم خلیل(ع) میان مددجویان تحت حمایت این نهاد و سایر نیازمندان شناسایی شده توسط مراکز نیکوکاری در شهرستان ری در محل حسینیه فرهنگی مذهبی حضرت فاطمه زهرا (س) توزیع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسماعیلی با بیان اینکه این مرکز نیکوکاری توسط کمیته امداد استان تهران فعالیت خود را از سال ۱۳۹۳ آغاز کرده است،گفت: به مناسبت ولادت باسعادت حضرت فاطمه زهرا (س) و همچنین تولد بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران و مؤسس کمیته امداد امروز پانزدهم بهمن ماه بیش از ۱۰ هزار بسته معیشتی حاوی برنج، روغن، حبوبات،ماکارونی، رب گوجه فرنگی و ... به ارزش هر بسته ۵۰۰ هزار تومان میان مددجویان تحت حمایت کمیته امداد شهرستان ری و سایر نیازمندان شناسایی شده توسط این مرکز توزیع شد.

وی افزود: هم اکنون ۶۸۰ مرکز نیکوکاری در سطح استان تهران ایجاد شده است که از این تعداد بیش از ۳۰۰ مرکز نیکوکاری در جوار مساجد فعالیت می کنند.

اسماعیلی ادامه داد: از نتایج مثبت فعالیت این مراکز، تمرکز بر محله و محله‌گرایی در امور خیریه با محوریت مساجد و ایجاد همبستگی در جامعه و ارتقاء فرهنگ انفاق و نیکوکاری است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: شهرستان ری کمیته امداد استان تهران ۱۰ هزار بسته معیشتی مرکز نیکوکاری شهرستان ری کمیته امداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۰۳۴۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید هیات تجاری و اقتصادی هرمزگان از مراکز توزیع میوه و تره بار کشور چین

عادل شهرزاد معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان در حاشیه این بازدید گفت : تولیدکنندگان فعال در بخش بسته بندی محصولات کشاورزی ، باید برای به روز کردن نوع خدمات خود تلاش کنند.

شهرزاد افزود: بسته بندی میوه از موضوعات مورد توجه در کشور چین، و یکی از مشکلات ما در کشور ، بویژه در هرمزگان است که به شدت به آن روبرو هستیم.

وی گفت : واحدهای صنعتی فعال استان در زمینه تولید سبدهای بسته بندی، توانمندی ارائه این شکل و نوع از بسته بندی را در هرمزگان دارند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان افزود: از شیوه حمل و نقل ویژه میوه و تره بار این محل بازدید شد و می توانیم این روش را به عنوان یک الگو در استان اجرا کنیم.

خلیل قاسمی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان نیز در این بازدید گفت: واحدهای سبدسازی و یونولیت سازی استان که در بازدید امروز ما را همراهی کرده بودند از نحوه بسته بندی میوه و تره بار ایده گرفتند.

قاسمی افزود : هرمزگان بعنوان استان مرزی، می تواند با اصلاحاتی در امر بسته بندی ویژه میوه و تره بار، به نتایج مطلوبی در امر صادرات غیرنفتی استان دست یابد. 

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • توزیع 180 بسته لبخند مادری در خراسان جنوبی
  • توزیع رایگان تخم نوغان بین مددجویان کمیته امداد گیلان
  • توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی در بین ایتام خراسان شمالی
  • دستگیری عامل توزیع غیر مجاز دارو در فلاورجان
  • در شورای سیاست‌گذاری کنگره ۱۲ هزار شهید استان تهران چه گذشت؟
  • توزیع ۴۰۰۰ جلد کتاب برای پویش «قهرمان شهید شهر من» در استان تهران
  • بازدید هیات تجاری و اقتصادی هرمزگان از مراکز توزیع میوه و تره بار کشور چین
  • اجرای ۲۲ هزار و ۵۰۰ متر شبکه توزیع آب آشامیدنی در شهرستان درمیان
  • اجرای بیش از ۲۲ هزار متر شبکه توزیع آب در شهرستان درمیان
  • اعتراض نمایندگان تهران به وحیدی درباره تغییرات ری