Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس قوه قضاییه گفت: به دنبال سفری که گروه مقدماتی ٣٠ نفره در سطح استان گیلان از 31 حوزه قضایی داشته اند، گزارش های مقدماتی آماده شده است و در جلساتی که با حضور نماینده ولی فقیه در استان، استاندار و همکاران قضایی خواهیم داشت، مسائل بررسی شده توسط گروه اعزامی مورد پیگیری قرار خواهد گرفت.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، رئیس قوه قضائیه گفت: به دنبال سفری که گروه مقدماتی ٣٠ نفره در سطح استان گیلان از 31 حوزه قضایی داشته اند، گزارش های مقدماتی آماده شده است و در جلساتی که با حضور نماینده ولی فقیه در استان، استاندار و همکاران قضایی خواهیم داشت، مسائل بررسی شده توسط گروه اعزامی مورد پیگیری قرار خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

به گزارش مرکز رسانه قوه قضاییه، آیت الله سیدابراهیم رئیسی صبح امروز (پنجشنبه 16 بهمن) وارد گیلان شد و مورد استقبال رسمی نماینده ولی فقیه در استان، استاندار، رئیس کل دادگستری و مقامات استانی گیلان قرار گرفت.

رئیس قوه قضاییه طی سخنانی در بدو ورود به فرودگاه رشت با اشاره به روحیه تلاشگرانه و مجاهدانه مردم گیلان گفت: تاریخ گواه است که مردم استان گیلان همواره در مقابل ظالمان و ستمگران، روحیه سلحشوری و ایستادگی خود را حفظ کرده اند.

آیت الله رئیسی در ادامه بیان کرد: به دنبال سفری که گروه مقدماتی ٣٠ نفره در سطح استان گیلان از 31 حوزه قضایی داشته اند، گزارش های مقدماتی آماده شده است و در جلساتی که با حضور نماینده ولی فقیه در استان، استاندار و همکاران قضایی خواهیم داشت، مسائل بررسی شده توسط گروه اعزامی مورد پیگیری قرار خواهد گرفت.

رئیس قوه قضاییه تاکید کرد: هرچه از مشکلات که در استان گیلان قابل پیگیری باشد، همینجا برای رفع آنها تصمیم‌گیری می‌کنیم و آنچه مربوط به مرکز است در مرکز پیگیری خواهد شد تا ضمانت اجرایی داشته باشد و پیگیری لازم انجام شود.

رئیس قوه قضاییه با بیان اینکه قصد داشتیم با فرهیختگان و نخبگان دیدار داشته باشیم که به دلیل رعایت دستورالعمل های بهداشتی امکان انجام آن وجود ندارد، گفت: متاثر هستیم که در این سفر به دلیل شیوع ویروس منحوس کرونایی، نمی توانیم در خدمت همه مردم شهرهای مختلف استان گیلان باشیم و در اجتماعات مردمی شرکت کنیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: اجتماعی قوه قضائیه گیلان نماینده ولی فقیه در استان رئیس قوه قضاییه استان گیلان حوزه قضایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۰۳۵۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نچیروان بارزانی با رئیسی دیدار کرد

رئیس اقلیم کردستان عراق با رئیس جمهور کشورمان دیدار کرد. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، نچیروان بارزانی رئیس اقلیم کردستان عراق در جریان سفر خود به تهران با آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور دیدار کرد.

رئیسی: ایران تحریم‌ناپذیر است/ بومی‌شدن بسیاری از دانش‌ها خبر تکمیل می‌شود...

دیگر خبرها

  • عکس/ دیدار رئیس اقلیم کردستان عراق با رئیسی
  • رئیس اقلیم کردستان عراق با رئیسی دیدار کرد
  • دیدار رئیس اقلیم کردستان عراق با آیت‌الله رئیسی
  • نچیروان بارزانی با رئیسی دیدار کرد
  • بارزانی با رئیسی دیدار کرد
  • صدور دستور قضایی برای تعقیب کیفری متخلفان حوزه شهری البرز‌
  • مسائل بشردوستانه نباید با سیاست گره بخورد
  • برخورد با مدیران مقصر در آتش سوزی شهرک امام زاده ابراهیم شفت
  • ‌قصور برخی مدیران ‌در آتش‌سوزی امامزاده ابراهیم شفت ‌محرز شد
  • دیدار رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با رهبر شیعیان مالی