Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر مرکز مدیریت راه‌ها با اشاره به ترافیک سنگین در آزادراه ساوه - تهران محدوده احمدآباد مستوفی، از بروز ترافیک نیمه سنگین در آزادراه قزوین - کرج - تهران حدفاصل ساسانی تا پل کلاک خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی اکبر آشوری در تشریح آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور‌، بیان کرد: بر اساس اطلاعات بیش از 2250 دستگاه سامانه ترددشمار برخط و دوربین‌های نظارت تصویری، در حال حاضر اغلب جاده‌های کشور باز است و تردد در آن‌ها به روال عادی جریان دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



‌* ثبت 121 هزار تردد در آزادراه ‌کرج-قزوین

مدیر مرکز مدیریت راه‌ها اظهار کرد: در شبانه‌روز گذشته بیشترین تردد جاده‌ای در آزادراه ‌کرج-قزوین با 121 هزار تردد، آزادراه کرج-تهران با 120 هزار تردد و آزادراه تهران-کرج با 106 هزار تردد ثبت شد.

* ‌کاهش ایمنی عامل انسداد 11 جاده در کشور

وی با اشاره به کاهش ایمنی سیر در 11 جاده کشور افزود: در حال حاضر جاده شهداد-نهبندان، جاده پونل-خلخال، محور‌‌ خرم‌آباد-پلدختر، محور فرعی شمشک-دیزین، محور وازک-بلده در مازندران و جاده پدافند جنوب غرب - امیدیه واقع در استان خوزستان، به دلیل کاهش ایمنی، مسدود است.

آشوری تصریح کرد: همچنین محور رامیان-اولنگ-شاهرود، محور فرعی سی سخت-پادنا در استان کهگیلویه و بویراحمد، جاده قزوین - همدان در کیلومتر 110، محور سروآباد-پاوه و محور گنج نامه-تویسرکان، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود است.

* تردد روان در کندوان، هراز و فیروزکوه

مدیر مرکز مدیریت راه‌ها اظهار کرد: دوربین های نظارت تصویری تردد روان در آزادراه قزوین - رشت و آزادراه تهران-شمال همچنین ‌ محورهای کندوان، هراز و فیروزکوه در مسیر رفت و برگشت نشان می دهد.

وی بیان کرد: در محورهای شمالی بارش و مداخلات جوی خاصی نداریم.

* ترافیک در آزادراه‌های ساوه-تهران و قزوین-تهران

آشوری با اشاره به ترافیک سنگین در آزادراه ساوه - تهران محدوده احمدآباد مستوفی از بروز ترافیک نیمه سنگین در آزادراه قزوین - کرج - تهران حدفاصل ساسانی تا پل کلاک خبر داد.

 * افزایش 3.3 درصدی ترافیک جاده‌ها در شبانه‌روز گذشته‌

مدیر مرکز مدیریت راه‌ها درباره میزان تردد خودرو در جاده‌ها گفت: کل تردد ثبت شده در شبانه‌روز گذشته در جاده‌ها‌ بر اساس آخرین اطلاعات حاصل از رصد 2321 دستگاه ترددشمار فعال در محورهای برون‌شهری، نسبت به روز قبل 3.3 درصد افزایش نشان می‌دهد، در همین مدت همچنین سهم وسایل نقلیه سنگین در ترافیک راه‌ها 16.5 درصد، بیشترین تردد بین ساعات 17 تا 18 و کمترین تردد بین ساعات 3 تا 4 صبح ثبت شد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: مدیر مرکز مدیریت راه ها شبانه روز گذشته سنگین در آزادراه هزار تردد جاده ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۰۳۶۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت ترافیک جاده چالوس امروز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت

رییس پلیس راه البرز از ترافیک سنگین در آزادراه تهران - کرج - قزوین در محدوده این استان خبر داد و از رانندگان خواست از عجله و شتاب در رانندگی پرهیز کنند.

سرهنگ "پیمان کرمی" روز سه شنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این ترافیک در خط جنوبی آزادراه کرج - قزوین حدفاصل استاندارد تا پل فردیس و در آزادراه کرج - تهران محدوده فردیس تا گرمدره کرج سنگین است.

وی گفت: اکنون وضعیت ترافیک در خط شمالی آزادراه کرج - قزوین روان گزارش شده است.

رییس پلیس راه البرز بیان کرد: جاده کرج - چالوس درمحدوده استان البرز نیز امروز سه شنبه از ساعت ۹ صبح الی ۱۵ به دلیل اجرای عملیات عمرانی بسته است که مسافران باید از محور‌های جایگزین استفاده کنند.

کرمی از رانندگان خواست زمان سفر خودرا مدیریت کرده و و از عجله و شتاب در رانندگی پرهیز کنند تا از هرگونه حوادث رانندگی پیشگیری شود.

مرکز کنترل ترافیک پلیس راه ناجا با شماره تلفن ۸۸۲۵۵۵۵۵ به صورت شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راه‌های کشور و آماده امدادرسانی به حادثه دیدگان احتمالی است.

استان البرز دارای یک هزارو۵۶۰کیلومتر آزاد راه، بزرگراه، راه اصلی و فرعی است و ۱۸ درصد ترافیک جاده‌ای کشور مربوط به راه‌های این استان است.

tags # جاده چالوس سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند (تصاویر) کشف پرنده‌ عجیبی که سمت راست بدنش نر است و سمت چپش ماده!

دیگر خبرها

  • جزییات محدودیت‌های جدید ترافیکی در جاده‌های شمال
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت / ترافیک سنگین در محور چالوس و هراز
  • آغاز محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران
  • اعمال محدودیت‌های ترافیکی از امروز در جاده‌های مازندران
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران
  • اعلام محدودیت ترافیکی تعطیلات پیش رو در جاده‌ها
  • وضعیت ترافیک جاده چالوس امروز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت
  • وضعیت جاده‌ها / محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در جاده های شمالی کشور
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت / بارش باران در محورهای استان خوزستان
  • وضعیت راه‌های کشور؛ ادامه ممنوعیت تردد در جاده کرج - چالوس