Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-28@04:10:18 GMT

آخرین وضعیت جسمانی گوهر خیراندیش

تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۰۳۷۲۷

یک تهیه‌کننده سینما از دوستان نزدیک گوهر خیراندیش که این روز‌ها مدام با این بازیگر در تماس است، گفت: طی صحبتی که با پزشک و پرستار گوهر خیراندیش داشتیم، حال ایشان از نظر ریه و شرایط تنفس بهتر است و جای نگرانی نیست.

خبرگزاری میزان - ایسنا نوشت: بیتا منصوری درباره وضعیت جسمانی گوهر خیراندیش که این روز‌ها به دلیل ابتلا به کرونا در بیمارستان بستری است، گفت: خوشبختانه حال ایشان از نظر ریه و شرایط تنفس بهتر است و سرفه‌هایشان نیز تا حدودی زیادی بهبود پیدا کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: البته از دو روز پیش ایشان دچار تب شده، ولی طی صحبتی که با پزشک و پرستارشان داشتیم، جای نگرانی نیست، زیرا بازگشت تب در برخی از بیماران کرونایی جزو روند بیماری است به طوری که چند روز بعد از قطع کامل تب، بیمار بار دیگر دچار این عارضه می‌شود و حتی ممکن است بعد از بهبودی کامل، هر از گاهی این اتفاق بیفتد، ولی به تدریج فاصله بازگشت تب، بیشتر خواهد شد. همچنانکه برخی از بهبود یافتگان هم هر از چندی دچار سرفه می‌شوند. ظاهرا نشانه‌های مختلف کرونا بعد از بهبودی کامل، ممکن است گاهی اوقات بازگردد، ولی آن گونه که پزشک ایشان گفته‌اند، جای نگرانی نیست.

او اضافه کرد: خانم خیراندیش همچنان در بیمارستان تحت درمان هستند و به تازگی دارو‌های دیگری برای قطع تب ایشان تجویز شده تا روند بهبودی‌شان زودتر طی شود.

گوهر خیراندیش چند روزی است که به دلیل ابتلا به کرونا در بیمارستان بستری و تحت درمان است.

به گفته دوستانش از جمله عباس یاری، منتقد سینما و دبیر تحریریه مجله «فیلم» و بیتا منصوری، تهیه کننده سینما، این بازیگر که مشغول بازی در یک پروژه تصویری بوده، پس از ابتلا به کرونا دیر به بیمارستان مراجعه کرده و همین تاخیر سبب شده که چهل درصد ریه او درگیر کرونا شود، ولی خوشبختانه در حال حاضر وضعیت ریه و شرایط تنفسی‌اش بهتر شده است.

بیشتر بخوانید: فریبا نادری: بعد از ابتلا به کرونا از بازیگری می‌ترسم/مسافرت مردمی به شمال اشتباه محض است

انتهای پیام/
خبرگزاری میزان: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.

برچسب ها: گوهر خیراندیش ویروس کرونا

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: گوهر خیراندیش ویروس کرونا ابتلا به کرونا گوهر خیراندیش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۰۳۷۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر تندرو صهیونیستی پس از واژگونی خودرویش به بیمارستان انتقال یافت

وزیر تندروی رژیم صهیونیستی پس از واژگونی خودروی خود، به دلیل برداشتن جراحت به بیمارستان منتقل شد.

به گزارش ایسنا، رسانه‌های صهیونیستی امروز جمعه گزارش کردند «ایتامار بن گویر» وزیر امنیت ملی رژیم صهیونیستی در نزدیکی محل عملیات با سلاح سرد در منطقه الرمله دچار حادثه رانندگی شد و به بیمارستان منتقل شد.

روزنامه عبری «یدیعوت آحارونوت» نوشت خودروی بن گویر هنگام خروج از صحنه عملیات در الرمله واژگون شد و وی به بیمارستان «شامیر» (آساف هروفیه) در شهر «بئر یعقوب» منتقل شد و وضعیت سلامتی وی تقریبا خوب ​​است.

دفتر بن گویر هم در بیانیه‌ای اعلام کرد: خودروی ایتامار بن گویر، وزیر امنیت ملی دچار سانحه رانندگی شد. وضعیت وی خوب است و برای درمان به بیمارستان منتقل شده است‌.

قابل ذکر است که بن گویر به دلیل وقوع عملیات با سلاح سرد که توسط یکی از اهالی منطقه الرمله انجام شد، در این منطقه حاضر شد.

در این عملیات یک زن صهیونیستی مجروح شد و عامل عملیات به شهادت رسید.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • وضعیت سرخ صلیب سرخ در غزه
  • گوهر مجتبی حسینی، یک پرسپولیسی بود
  • وزیر تندرو صهیونیستی پس از واژگونی خودرویش به بیمارستان انتقال یافت
  • بازدید فرماندار تفتان از خسارات بارندگی و سیل بخش گوهر کوه، تفتان جنوبی
  • انتقاد امام جمعه باخرز از وضعیت تنها بیمارستان شهرستان
  • آخرین وضعیت سلامتی صدیقه وسمقی
  • آخرین وضعیت سلامتی صدیقه وسمقی از زبان همسر و کیلش
  • آخرین وضعیت از گورهای دسته جمعی بیمارستان ناصر
  • فیلم| آخرین وضعیت از گورهای دسته جمعی بیمارستان ناصر
  • وضعیت استخدام پرستاران دوران کرونا