Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، «برنی سندرز» سناتور دموکرات ایالت ورمونت با انتشار پیامی در توئیتر اذعان کرد که میلیون‌ها نفر از شهروندان کشورش از دموکراسی دست کشیده‌اند و نسبت به آن ناامید شده‌اند.

سندرز که همواره برخی ناکامی‌ها و نواقص در دولت‌های آمریکا را بر می‌شمارد و به نقد از آنان می‌پردازد، در پیام توئیتری خود نوشت: «این مسئله که میلیون‌ها آمریکایی از دموکراسی دست کشیده‌اند بر کسی مخفی نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

این سناتور آمریکایی در ادامه به تمجید از اقدامات دولت جدید آمریکا پرداخت و نوشت: «آنها فکر می‌کنند که ما به کارکنان اهمیتی نمی‌دهیم. این هفته ما نه تنها بحران‌های اقتصادی و بهداشتی را حل و فصل کردیم بلکه حتی مهم‌تر از آن، ایمان به دولت آمریکا را بازگرداندیم.»

«جو بایدن»، رئیس‌جمهور آمریکا در مراسم تحلیف خود و بعد از آنکه رسماً به قدرت رسید گفت که اکنون دموکراسی فائق آمده است.

این در حالی است که سازمان ملل در گزارشی هشدار داده که دموکراسی در آمریکا «به طور مداوم تضعیف می‌شود» و توصیه‌هایی در خصوص ریشه کن کردن فقر در این کشور ارائه کرده است.

«جن ساکی»، سخنگوی کاخ سفید در کنفرانس خبری روز دوشنبه گفته بود که از میان هر ۷ خانوار آمریکایی یک خانوار غذای کافی برای خوردن ندارند.

سخنگوی کاخ سفید در این نشست خبری هنگام پاسخ به سئوالی درباره بسته کمک اقتصادی «جو بایدن»، رئیس‌جمهور آمریکا برای جبران زیان‌های اقتصادی ناشی از کرونا گفت: «او مواردی را که مایل است در این بسته گنجانده شوند مفصلاً در سخنرانی چند هفته قبلش مشخص کرد.»

جن ساکی افزود: «ما هنگامی که مشکلات مردم را بررسی می‌کنیم با برخی واقعیت‌ها مواجه می‌شویم: از میان هر ۷ خانوار، یک خانوار غذای کافی برای خوردن ندارند.»

بایدن تاکنون چندین دستور اجرایی را به منظور لغو سیاست‌های «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور سابق آمریکا صادر کرده است.

از جمله مهمترین این دستورات اجرایی می‌توان به به لغو ممنوعیت مسافرتی و مهاجرتی از کشورهای دارای اکثریت مسلمان، بازگشت به توافق آب‌وهوایی پاریس، اجباری شدن استفاده از ماسک در مکان‌های عمومی و پایان وضعیت اضطراری در مرز آمریکا-مکزیک، اشاره کرد.

کد خبر 583073 برچسب‌ها آمریکا برني سندرز

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: آمریکا برني سندرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۰۳۷۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لغو دیدار اردوغان و بایدن

  

به گزارش­ سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما از آنکارا، رسانه های ترکیه از لغو برنامه دیدار رجب طیب اردوغان رئیس‌جمهور این کشور با جو بایدن رئیس جمهور آمریکا خبر دادند.

قرار بود اردوغان برای دیدار با رئیس جمهور آمریکا نهم ماه مه عازم واشنگتن شود.

وبگاه روزنامه قرار در گزارشی نوشت هر چند منابع کاخ ریاست جمهوری ترکیه لغو این برنامه را به عنوان تغییر در تاریخ اعلام کرده اند اما، آمریکا این سفر را لغو کرده است.

به نوشته روزنامه قرار کاخ سفید با انتشار مطلبی اعلام کرده بی‌صبرانه منتظر پذیرایی از جناب اردوغان هستیم اما نتوانستیم تاریخی را که مناسب دو طرف باشد، تعیین کنیم، به همین دلیل در حال حاضر دیداری مطرح نیست که اعلام کنیم.

روسای جمهور دو کشور پارسال در حاشیه اجلاس سران ناتو در لیتوانی با هم دیدار کرده بودند.

دیگر خبرها

  • سناتور آمریکایی: اقدامات اسرائیل در غزه قطعا نسل‌کشی است / حمایت مالی آمریکا متوقف شود
  • سناتور آمریکایی: اقدامات اسرائیل در غزه قطعا نسل‌کشی است
  • دموکراسی بدون روتوش/ پلیس آمریکا زیر تیغ عدالت دانشجویی
  • دانشجویان مشهدی در حمایت از خیزش دانشجویان آمریکایی تجمع کردند
  • چرا بایدن حاضر نشد با اردوغان دیدار کند؟
  • رشیدی: برخورد با دانشجویان آمریکایی نشان‌دهنده دموکراسی پوشالی آمریکاست
  • جنبش «همبستگی با غزه» گوش مدعیان دموکراسی را کر کرده است
  • لغو دیدار اردوغان و بایدن
  • بایدن قصد خودکشی داشت!
  • بایدن: زمانی به خودکشی فکر می‌کردم