Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-30@10:12:47 GMT

درخواست فرزند خواندگی در ایلام افزایش یافته است

تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۰۳۸۲۷

درخواست فرزند خواندگی در ایلام افزایش یافته است

گروه استان‌ها - مدیرکل بهزستی استان ایلام گفت: درخواست فرزند خواندگی در ایلام در حال افزایش است و ۱۰۰ زوج جوان ایلامی در لیست انتظار قرار دارند. - اخبار استانها -

زهرا همتی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در  ایلام ، اظهار داشت: استقبال خانواده‌های ایلامی از فرزند خواندگی در حال افزایش است و این استقبال موجب شده است تا 100 خانواده ایلامی در انتطار و صف پذیرش قرار گیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل بهزستی استان ایلام گفت:  خانواده‌هایی که 5 سال از زندگی مشترک آنان گذشته باشد و در این مدت صاحب فرزند نشده باشند می‌توانند درخواست خود را در سامانه بهزستی استان ایلام ثبت کنند.

وی افزود: تشخیص دادگاه برای احراز صلاحیت خانواده‌های متقاضی فرزند خواندگی شرط لازم است  و کودکانی که حضانت آنان به عهده بهزستی است به عنوان فرزند خوانده در اختیار خانواده‌های متقاضی قرار می‌گیرند.

همتی یادآورشد:  فراهم بودن شرایط مناسب برای فرزند خواندگی در ابعاد مختلف زیستی نیز از دیگر شرایط خانواده‌های متقاضی فرزند خواندگی است و بهزستی خود را موظف بر آن می‌داند که در این ارتباط تمام شرایط را به دقت بررسی و سپس اقدام به پذیرش متقاضیان کند.

 مدیرکل بهزستی استان ایلام گفت: علاوه بر فراهم شدن شرایط مناسب زندگی و احراز صلاحیت‌های خانواده‌های متقاضی فرزند خواندگی انتقال 1/3 دارایی به نام کودک فرزند خوانده نیز ضروری است.

صفر تا صد شرایط فرزند خواندگی کودکان یتیم کمیته امدادیزد| بیش از 700 خانواده یزدی متقاضی فرزند خواندگی هستندرخنه تهاجم فرهنگی در خانواده‌های ایرانی/حیوانات نقش فرزند خواندگی را ایفا می‌کنند

وی  در خاتمه یادآورشد: خانواده‌های ایلامی که تا کنون موفق به پذیرش فرزند خوانده شده‌اند 90 خانواده هستند و تا کنون توانسته‌اند برای فرزند خوانده خود زندگی موفقی را فراهم کنند که جای تقدیر دارد.

انتهای پیام/180/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: متقاضی فرزند خواندگی بهزستی استان ایلام خانواده های متقاضی فرزند خواندگی فرزند خوانده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۰۳۸۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراکز تفریحی و گردشگری لرستان برای خانواده‌های دارای سه فرزند رایگان شد

 فریبا ولیپور عالم در جلسه جوانی جمعیت لرستان بیان کرد: در شناسنامه مادرانی که فرزند سوم آنها پس از قانون جمعیت متولد شده، شناسه‌ای تعریف می‌شود که با مراجعه به هر یک از مراکز تفریحی مربوط شهرداری و میراث فرهنگی از تخفیف برخوردار می‌شوند.

وی اظهار داشت: شناسه‌دار شدن مادران دارای سه فرزند از جمله مواردی است که در سال جدید روند مطلوبی به خود گرفته است.

مدیرکل امور بانوان استانداری لرستان با اشاره به بیمه رایگان بازنشستگی زنان روستایی ادامه داد: هزینه‌های درمان ناباروری به شکل مطلوبی رو به کاهش است و خانواده‌هایی که دارای سه فرزند زیر ۲۰ سال و یا چهار فرزند زیر ۲۰ سال هستند، می‌توانند از تخفیف ۵۰ و ۷۵ درصدی انشعابات آب و برق و گاز استفاده کنند.

ولی پور عالم با اشاره به افزایش سطح تسهیلات فرزندآوری عنوان کرد: پرداخت سریع‌تر این تسهیلات به متقاضیان طی سال جاری در دستور کار قرار گرفته است.

وی ادامه داد: امکان جذب در آزمون‌های استخدامی از دیگر شرایطی است که دولت برای افراد متاهل و دارای فرزند در حال فراهم‌سازی است.

 

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • والدین با استقلال‌طلبی نوجوانان مواجهه منفی نداشته باشند
  • لزوم فرهنگ‌سازی جهت افزایش جوانی جمعیت
  • مراکز تفریحی و گردشگری لرستان برای خانواده‌های دارای سه فرزند رایگان شد
  • اراضی نهضت ملی مسکن برای ۴۰ هزار متقاضی در شهر پرند هنوز تامین نشده است
  • تصویب لایحه کاهش هزینه پروانه و عوارض ساختمانی در شیراز
  • یک میلیون و۶۰۰ هزار متقاضی در صف انتظار برای دریافت وام ودیعه مسکن
  • افزایش ۳۰ درصدی مستمری مددجویان ایلام در سال جاری
  • پرداخت ۳۵۷ میلیارد تومان کمک معیشت به مددجویان و نیازمندان ایلام
  • تامین زمین ۲۰۰ مشمول جوانی جمعیت در نجف آباد
  • خانوادهٔ شهید «نسیم افغانی» شناسایی شد