Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- استاندار بوشهر با بیان اینکه آسمانی بدون آلایندگی در منطقه پارس جنوبی فراهم می‌شود گفت: با کارها و تصمیمات دولت، در آینده همه فلرها در پارس جنوبی جمع‌آوری می‌شود و این منطقه عاری از آلایندگی، به آسمان آبی خود برمی‌گردد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از   عسلویه ، عبدالکریم گراوند صبح امروز در آیین افتتاح فضای آموزشی در سیراف با اشاره به ظرفیت بالای پارس جنوبی در عسلویه اظهار داشت: ظرفیت مهمی که در عسلویه به نام پارس جنوبی شکل گرفته از افتخارات نظام جمهوری اسلامی ایران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه استان بوشهر افتخار میزبانی صنعت بزرگ پارس جنوبی دارد گفت: بی‌شک صنعت پارس جنوبی یکی از افتخار نظام اسلامی و نشان دهنده همت بالای مردم توانمند ایران اسلامی است که این تمدن بزرگ صنعتی در کنار تمدن تاریخی سیراف شکل گرفته است.

استاندار بوشهر پارس جنوبی را نشان از عظمت ایران اسلامی دانست و تصریح کرد: افتخار می‌کنیم در جامعه‌ دینی زندگی می‌کنیم که در کنار دین و مذهب، کار بزرگ صنعتی در پارس جنوبی شکل گرفته است.

وی از آغاز جمع‌آوری گازهای فلرها و مشعل در منطقه پارس جنوبی خبر داد و  بیان کرد: این مژده را بدهم که با کارها و تصمیمات دولت، در آینده همه فلرها در پارس جنوبی جمع‌آوری می‌شوند و این منطقه عاری از آلایندگی، به آسمان آبی خود برمی‌گردد.

گراوند از آغاز عملیات جمع‌آوری فلرهای پارس جنوبی در دهه فجر امسال خبر داد و بیان کرد: با تکمیل این پروژه یکی از مطالبات به حق مردم پیرامون منطقه پارس جنوبی محقق می‌شود چرا که محیط زیست سالم عاری از آلایندگی مطالبه جدی مردم است.

وی با تاکید بر ادامه دهنده راه حرکت امام(ره)، شهدا و اطاعت از مقام معظم رهبری گفت: ان‌شالله بتوانیم خادم خوب برای مردم باشیم تا مطالبات این مردم قدرشناس محقق شود.

استاندار بوشهر با قدردانی از همکاری پیمانکاران اجرای طرح‌های عمرانی و خدماتی افزود: پیمانکاران اجرای طرح‌ها در استان بوشهر در هر شرایط پای کار بودند که خدمات و فعالیت آنان در خور تحسین است.

گراوند با اشاره به جایگاه بندر قدیمی سیراف در ادوار مختلف تاریخی تصریح کرد: بنایی در بندر تاریخی سیراف در دهه فجر امسال افتتاح شد که تلاش شده یک پیوندی به لحاظ ظاهری با این  مجموعه تاریخی برقرار کند.

وی با تاکید بر توجه به خواسته‌های مردم سیراف خاطر نشان کرد: مردم سیراف در صحنه‌های مختلف عشق و علاقه خود را به نظام و دستاوردها نشان داده‌اند که خدمات‌رسانی به این مردم مرزدار، ساحل‌نشین و تحقق مطالبات آنان امری مهم و اجتناب‌ناپذیر است.

استاندار بوشهر با تاکید بر  خدمات رسانی مسئولان صنایع پارس جنوبی در راستای مسئولیت‌ اجتماعی به مردم پیرامونی این صنعت گفت: مسئولان پارس جنوبی به این مردم هرچه می‌توانند باید خدمت کند چراکه این مردم شایسته بهترین‌ها هستند چون از بهترین‌ها  در کنار خودشان حفاظت می‌کنند.

رئیس بنیاد مستضعفان: فاز 14 پارس‌جنوبی سال 1400 وارد مدار تولید می‌شود 32پروژه با 87میلیارد تومان اعتبار در عسلویه افتتاح شد وزیر میراث فرهنگی: پرونده "سیراف" و نوار ساحلی جنوب کشور ثبت می‌شود

گراوند مردم را پاسدار امنیت پارس جنوبی دانست و تاکید کرد: مردم نقش مهمی در پاسداری از انقلاب و نظام دارند چراکه امروز مردم از انقلاب و جمهوری اسلامی حفاظت و پاسداری می‌کنند و بدون شک مردم سیراف هم پاسدار امنیت پارس جنوبی هستند و توجه به نیازها و مشکلات مردم باید همواره مورد توجه صنعت‌گران پارس جنوبی باشد و در این راستا از خدمات انجام شده   مسئولان قدردانی و سپاسگزاری می‌شود ولی این گونه کارها باید با فعالیت‌های بیشتر عمق بیشتری بخشیده شود.

در این آیین دبستان 12 کلاسه شهید ابراهیم یگانه با زیربنای 2 هزار و 200 متر مربع با اعتبار 75 میلیارد ریال در بندر سیراف افتتاح شد.

این پروژه از محل کمک مالی شرکت‌های پتروشیمی مستقر در منطقه ویژه انرژی پارس احداث شده است.

انتهای پیام/190/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استاندار بوشهر پارس جنوبی جمع آوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۰۴۰۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دهن‌کجی منطقه آزاد بوشهر به مردم؟!

صادق بوستانی صبح امروز در حاشیه بازدید سرزده از سازمان منطقه آزاد بوشهر، اظهار داشت: بر اساس گزارشات متعدد واصل شده به دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقى استانداری بوشهر متأسفانه شاهد حضور تیم پروازی در سازمان منطقه آزاد بوشهر هستیم.

به گزارش تسنیم، مدیرکل بازرسی استانداری بوشهر با بیان اینکه شناسایی مدیران پروازی با توجه به مأموریت معاونت اجرایی رئیس جمهور صورت می‌گیرد، گفت: بر‌اساس بررسی که از سازمان منطقه آزاد بوشهر شده متوجه شدیم علاوه بر مدیر اجرایی، کارشناسان این مجموعه نیز پروازی هستند که این مسئله دهن‌کجی به مردم استان بوشهر محسوب می‌شود.

وی تصریح کرد: برخی از مدیران پروازی هر چند ماه یک بار و بعضاً در هر ماه به مدت بسیار کوتاهی در محل کار حضور پیدا می‌کنند که همین مسئله باعث آسیب به مجموعه و عقب‌ماندگی در برنامه‌ها می‌شود.

مدیرکل بازرسی استانداری بوشهر افزود: وجود مدیران پروازی باعث رکود در فعالیت‌های سازمانی و تحمیل هزینه‌های سنگین مالی می‌شود.

بوستانی خاطر نشان کرد: در اسرع وقت مکاتبات لازم با معاون اجرایی رئیس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد کشور صورت خواهد گرفت و انتظار این است با توجه به تأکیدات رئیس جمهور مدیران پروازی ناکارآمد در سایر دستگاه‌ها و صنایع استان را شناسایی خواهیم کرد.

دیگر خبرها

  • مشکلات مردم شهرستان عسلویه بررسی و پیگری شد
  • ۱۷۰۰ میلیارد تومان در حوزه راهداری استان بوشهر تخصیص یافته است
  • برنامه قطعی وزارت نفت خاموشی فلرها در پارس جنوبی است
  • فلرها، سلامتی مردم عسلویه را نشانه گرفته است
  • مشکلات مردم استان بوشهر در دیدارهای چهره به چهره احصا می‌شود
  • جاده ریز به دژگاه و دوراهک در جنوب استان تکمیل می‌شود
  • کف‌سازی و دفع آب‌های سطح ۹۰ درصد بافت تاریخی بوشهر پایان یافت
  • ۱۷۹ مورد ساخت و ساز غیر مجاز در استان بوشهر شناسایی شد
  • نحوه پرداخت عوارض آلایندگی به شهرهای استان بوشهر صحیح نیست
  • دهن‌کجی منطقه آزاد بوشهر به مردم؟!