Web Analytics Made Easy - Statcounter

حیدر بهاروند سرپرست فدراسیون فوتبال پیامی برای درگذشت علی انصاریان منتشر کرد

حیدر بهاروند در پیامی درگذشت زنده یاد علی انصاریان را به جامعه ورزش، آحاد مردم و خانواده آن مرحوم تسلیت گفت.

به گزارش طرفداری و به نقل از فدراسیون فوتبال، در پیام بهاروند آمده است:

درگذشت تاسف بار علی عزیز در فاصله اندک پس از فوت مهرداد میناوند نازنین بار دیگر جامعه ورزش و آحاد مردم را سوگوار کرد و خانواده فوتبال 2 چهره فراموش ناشدنی خود را در یک هفته از دست داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


علی انصاریان در طول دوران فعالیت ورزشی خود چهره ‌ای مصمم، متعصب و سراسر پاکی بود که برای نسل‌های آتی الگوی بی ‌بدیلی خواهد بود.
اینجانب این ضایعه غم‌ انگیز را به عموم جامعه ورزش، مردم و خانواده گرامی انصاریان و به ویژه والده ارجمندش تسلیت گفته و برای آن عزیز از دست رفته مغفرت و برای دوستدارانش صبر جمیل از درگاه الهی مسالت دارم.

مراسم خاکسپاری علی انصاریان امروز (پنجشنبه 16 بهمن) با حضور خانواده این مرحوم و پیشکسوتان فوتبال کشور در قطعه 222 بهشت زهرا برگزار شد و حجت الاسلام و المسلمین حسین انصاریان عموی این پیشکسوت بر پیکر وی نماز اقامه کردند.

«علی انصاریان» بازیکن اسبق سرخابی ‌های پایتخت که از دوم بهمن‌ماه بر اثر ابتلا به کرونا در بیمارستان فرهیختگان بستری بود دیروز (چهارشنبه 15 بهمن ‌ماه) در 43 سالگی درگذشت.

انصاریان که 6 بازی ملی هم در کارنامه داشت در سن 34 سالگی از دنیای حرفه ‌ای فوتبال خداحافظی کرد.

«مهرداد میناوند» بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال ایران و باشگاه پرسپولیس نیز هشتم بهمن ماه به دلیل ابتلا به کرونا دار فانی را وداع گفت.

اخبار داغ 

علی انصاریان درگذشت | کرونای بی رحم، داغ پشت داغ فوتبال ایران در شوک درگذشت علی انصاریان | بازتاب درگذشت ملی پوش سابق علی انصاریان لو داد؛ من و میناوند چگونه کرونا گرفتیم استایل جدید «لیلا اوتادی» با لبهایی خندان + عکس لایپزیش جای خالی تیمو ورنر را احساس می کند؛ عواقب خرید نروژی اشتباهی! اوزان کاباک: پیوستن به لیورپول رویایم بود؛ فن دایک بهترین مدافع دنیاست

منبع: طرفداری

کلیدواژه: علی انصاریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۰۴۰۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بعضی از بازیکنان پرسپولیس، استقلالی هستند

به گزارش "ورزش سه"، روی جلد روزنامه خبر ورزشی مربوط به روز دوم اسفند ۱۳۸۳ نقل قولی از علی انصاریان به انتشار رسیده که بعضی از بازیکنان پرسپولیس را به استقلالی بودن متهم کرده است.

انصاریان که خود زمانی پیراهن‌ پرسپولیس را از تن درآورد و به استقلال پیوست، در این مصاحبه پنبه تعدادی از بازیکنان هم‌تیمی‌اش را زده و احتمالا آنها را به بی‌تعصبی متهم کرده است.

تصویری که روی جلد خبرورزشی است، مربوط به بازی مشهور پرسپولیس و استقلال است که با نتیجه ۳-۲ به سود آبی‌ها به پایان رسید و اتفاقا سه ستاره استقلال در این مسابقه، پیروز قربانی، فرزاد مجیدی و محمود فکری، در این تصویر به چشم می‌خورند.

دیگر خبرها

  • انسیه خزعلی : الگوی ایرانی - اسلامی را در خانواده ها احیا می کنیم/ جنبش تعهد به خانواده را مطرح کرده ایم
  • دمای هوا در البرز به ۳۰ درجه سانتیگراد می‌رسد
  • اختصاص ۷۵ میلیاردتومان برای خرید تجهیزات مدارس لرستان
  • پورمحمدی: مس رفسنجان الگوی ادب و اخلاق در فوتبال ایران است
  • زورخانه حیدر کرار بندرعباس میزبان عاشقان ورزش زورخانه‌ای
  • اعتراض باشگاه نیروی زمینی به همزمان نبودن ساعت بازی‌ها
  • شهدا بهترین الگوی جامعه هستند/ برای ادامه راه انقلاب به یاد و راه شهدا نیاز داریم
  • پهلوانی به قامت «حیدر»
  • بعضی از بازیکنان پرسپولیس، استقلالی هستند
  • درگذشت پیشکسوت فوتبال وسط زمین بازی/ کام استقلالی‌ها تلخ شد