Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان گفت: راهپیمایی ۲۲ بهمن به صورت رژه موتوری و خودرویی در گلستان برگزار می شود.

 به گزارش خبرگزاری برنا از گرگان؛ حجت الاسلام احمدرضا احمدی در جلسه هماهنگی برنامه ۲۲ بهمن ضمن تبریک ایام دهه فجر اظهار کرد: ما با شهیدان عهد و با اولیا عهد و پیمان بسته ایم و هرگز نقض عهد نخواهیم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

احمدی بیان کرد: تمام همت ما برگزاری باشکوه برنامه ۲۲ بهمن بوده که حساس تر از سال های گذشته باید برگزار شود.

وی کرد: به رغم خواب گران دشمنان علیرغم برخی اختلاف نظرهای درون، محکم تر و با صلابت تر از گذشته به پیش خواهیم رفت و خواب های پریشان دشمنان تعبیر نخواهد شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان با بیان اینکه بیانیه گام دوم دست ردی بر اندیشه های استکباری زد، اضافه کرد: بیانیه گام دوم یک پیام برای دشمنان داشت که چله دوم را با عظمت تر و در پی ایجاد تمدن نوین اسلامی و آمادگی برای ظهور ادامه خواهیم داد.

احمدی گفت: از سال گذشته تاکنون راهپیمایی هایی داشتیم که به دلیل شیوع کرونا و تاکید رهبری لغو شد و بدل ها و جایگزین هایی برای آنها در نظر گرفته شد که بیشتر به صورت تجمعات نمادین و یا در فضای مجازی بوده است.

وی اضافه کرد: ما مقلد ولی فقیه هستیم و ایشان فرمودند التزام به مصوبات ستاد کرونا واجب است و البته باید جایگزینی را هم در نظر گرفت.

احمدی بیان کرد: ستاد ملی کرونا به ضرس قاطع برگزاری هرگونه تجمعاتی را ممنوع کرد بنابراین در ابتدا رژه موتوری و بعد رژه خودرویی برنامه‌ریزی شد که سرانجام به این اجماع رسیدند که هم رژه خودروی و هم رژه موتوری برگزار شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان تصریح کرد: برگزاری رژه خودرویی الزامات و مقرراتی دارد که باید آسیب‌های آن احصا و در جهت رفع آنها برنامه‌ریزی شود.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: گلستان رژه موتوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۰۴۴۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شروع تبلیغات نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس در خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، دبیر ستاد انتخابات خوزستان در گفتگو با خبر ۱۰:۴۵  شبکه خوزستان گفت: از بامداد امروز تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان آغاز شد.

حجت الله دهدشت افزود: مرحله دوم انتخابات مجلس دراستان خوزستان در دو حوزه انتخابیه آبادان و رامهرمز و رامشیر برگزار می‌شود.

وی ادامه داد:تبلیغات نامزد‌های انتخابات تا ساعت ۸ صبح روز پنج شنبه ٢۰ اردیبهشت ادامه دارد.

 مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در روز جمعه بیست و یکم اردیبهشت برگزار می‌شود.  

دیگر خبرها

  • حمایت از مردم غزه، راهی که همچنان ادامه دارد
  • تعامل هنرمندان استان یزد با شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر
  • آمادگی سرمایه گذار برای ساخت مدرن ترین شهربازی در نیشابور
  • آغاز زمان تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در زنجان 
  • شروع تبلیغات نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس در خوزستان
  • برگزاری مراسم عزاداری شهادت امام جعفر صادق در ۱۵ امامزاده گلستان
  • دعوت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قم برای شرکت در مراسم تشییع پیکر مطهر شهدای گمنام
  • برنامه‌های مختلف فرهنگی و ورزشی به مناسب روز مریانج برگزار می‌شود
  • گرامیداشت روز معلم در دانشگاه آزاد ارومیه برگزار شد
  • برگزاری مراسم گرامیداشت فردوسی ترکمن‌ها در همه شهرستان‌های گلستان