Web Analytics Made Easy - Statcounter

وابسته فرهنگی کشورمان در پیشاور گفت: شبکه تلویزیونی بین المللی(DW) برای تهیه فیلم مستند از فعالیت های خانه فرهنگ ج.ا.ایران در زمینه آموزش زبان فارسی جهت پخش تلویزیونی ازاین نمایندگی بازدید کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان و به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، شبکه تلویزیونی بین المللی (DW) ضمن فیلم برداری از برگزاری کلاس آموزش زبان فارسی با رییس خانه فرهنگ ج.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ا.ایران درخصوص فعالیت های این نمایندگی درحوزه زبان فارسی مصاحبه کرد.  

مهران اسکندریان، وابسته فرهنگی ج.ا.ایران درپیشاور با اشاره به تاریخچه مختصری به زبان هویتی و ریشه دار فارسی درتاریخ و تمدن دوکشور اظهار داشت: نمایندگی فرهنگی ایران به عنوان متولی آموزش زبان و ادبیات فارسی، امیدوار است با زنده نگه داشتن زبان شیرین فارسی دراین دیار تاریخی و فرهنگی پشتون های شهرپیشاور، این میراث و هویت ذی قیمت تاریخی را به نسل جوان امروز و آینده منتقل نماید.

ازاینرو خانه فرهنگ ج.ا.ایران با دایر نمودن کلاس آموزش زبان فارسی، همواره پذیرای علاقمندان به این زبان مشترک می باشد.

 مهران اسکندریان گفت: درچندماه گذشته بدلیل اعلام تعطیلی مراکز آموزشی در ایالت خیبرپختونخوا ازسوی دولت، کلاس های آموزش زبان فارسی در ایام کرونایی بصورت مجازی با حمایت و مشارکت بنیاد محترم سعدی تنها متولی آموزش زبان و ادبیات فارسی درخارج ازکشور برگزار می گردید. اما با کاهش شیوع ویروس کرونا و اعلام بازگشایی مراکز علمی و دانشگاهی از سوی مقامات ذی صلاح این ایالت، برگزاری کلاس های مذکور آغاز گردیده و امیدواریم با استقبال خوبی از طرف دوستداران زبان فارسی در این سرزمین دوست، باشیم.

پایان پیام/14

منبع: شبستان

کلیدواژه: آموزش زبان فارسی پیشاور رایزنی فرهنگی ايران آموزش زبان فارسی ج ا ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۰۴۶۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) دردسرهای فریدون زندی برای صحبت به زبان فارسی

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • شروع مسیری هیجان‌انگیز با مهدکودک
  • مهر۱۴۰۳ کمبود معلم نداریم/توجه به مدرسه سازی اولویت آموزش و پرورش
  • (ویدئو) دردسرهای فریدون زندی برای صحبت به زبان فارسی
  • اقدامات قابل توجه دولت سیزدهم در حوزه مدرسه‌سازی جای قدردانی دارد
  • عاشق شعر عالمگیر ایران هستم/بهترین سوغاتی از نمایشگاه کتاب تهران
  • عاشق شعر عالمگیر ایران هستم/ بهترین سوغاتی از نمایشگاه کتاب تهران
  • تأکید مدیر شبکه آموزش بر پاسداشت زبان فارسی و شعر و موسیقی اصیل ایرانی
  • اهمیت ویژه به پاسداشت زبان و ادبیات فارسی ، شعر و موسیقی اصیل ایرانی در شبکه آموزش
  • ضرورت پاسداشت زبان فارسی در انتخاب نام واحد‌های صنفی
  • شاعری که مایه افتخار ایرانیان است