Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس بنیاد مسکن خوانسار با بیان اینکه تاکنون ۶۵ درصد معابر روستای ارجنک خوانسار آسفالت شده‌اند، گفت: تاکنون ۷۸ مورد بافت فرسوده با استفاده از تسهیلات ۵۰ میلیون تومانی و ۳۰ میلیون تومانی بلاعوض نوسازی یا مقاوم سازی شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمد ابراهیمی امروز (پنجشنبه) در حاشیه بهره‌برداری از طرح‌های عمرانی روستای ارجنک با بیان اینکه تاکنون ۶۵ درصد معابر روستای ارجنک خوانسار آسفالت شده است، اظهار کرد: بر اساس شاخصه جمعیتی قیر به روستاهای بالای ۲۰ خانوار اختصاص داده می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: روستای ارجنک شهرستان خوانسار پیشتاز در اجرای طرح مسکن محرومین بود و تاکنون ۷۸ مورد در بافت فرسوده با استفاده از تسهیلات ۵۰ میلیون تومانی و ۳۰ میلیون تومانی بلاعوض نوسازی یا مقاوم سازی شده‌اند.

رئیس بنیاد مسکن خوانسار با بیان اینکه در شهرستان خوانسار ۱۸ روستا وجود دارد که در ۱۴ روستا بالای ۲۰ خانوار زندگی می‌کنند، گفت: در تمام روستاهای شهرستان در یک یا دو فاز طرح هادی در قالب اجرای آسفالت روستایی و کانال دفع آب‌های سطحی از محل اعتبارات تملک دارایی و قیر رایگان و اعتبار دهیاری‌ها با همکاری بین بنیاد مسکن و دهیاری‌ها اجرا شده است.

ابراهیمی با اشاره به اجرای طرح مسکن محرومین گفت: تاکنون ۶۰ واحد مسکونی در روستاهای شهرستان خوانسار با استفاده از تسهیلات ۵۰ میلیون تومانی پنج درصدی و ۳۰ میلیون تومانی بلاعوض و هزینه رایگان نقشه اجرا شده است.

وی با بیان اینکه از اجرای طرح مقاوم سازی مسکن محرومین تاکنون یک‌هزار و صد واحد مسکونی در روستاهای شهرستان مقاوم سازی شده‌اند، گفت: با همکاری دستگاه‌های مربوطه اجرای طرح هادی و روستایی به خوبی انجام می‌شود و در این راستا تا کنون حدود ۸۰ درصد معابر روستایی خوانسار از محل اعتبارات قیر رایگان آسفالت و تقدیم ساکنان روستاهای شهرستان شده است.

کد خبر 472900

منبع: ایمنا

کلیدواژه: خوانسار بنیاد مسکن آسفالت قیر ساخت مسکن شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق روستاهای شهرستان میلیون تومانی روستای ارجنک مقاوم سازی اجرای طرح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۰۴۷۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصاویر) زندگی در بافت فرسوده کرمانشاه

(تصاویر) زندگی در بافت فرسوده کرمانشاه

دیگر خبرها

  • ۵۹ هزار واحد مسکونی در بافت‌های فرسوده استان تهران ساخته شد
  • مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری : ممکن است فاجعه بم تکرار شود !
  • (تصاویر) زندگی در بافت فرسوده کرمانشاه
  • پرداخت تسهیلات وام مسکن را پیگیری کنید
  • پرداخت تسهیلات وام ها را پیگیری کنید
  • اختصاص بیشترین سهم قیر رایگان استان آذربایجان شرقی به اهر
  • ایمن‌سازی کرمانشاه ۴۰۰۰ میلیارد تومان اعتبار می‌خواهد
  • اختصاص بیشترین سهم قیر رایگان آذربایجان شرقی به اهر
  • سرمایه گذاری ۱۰۰هزار میلیارد تومانی برای ۳۵پروژه تجاری ومسکونی در کشور
  • معرفی بیش از ۹۷۰۰ گیلانی برای دریافت تسهیلات ۳۵۰ میلیون تومانی