Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرزبان نظری صبح امروز در گفتگو با خبرنگار مهر به اجرای پویش محرمی آجر به آجر طی سال جاری در استان کرمانشاه اشاره و اظهار کرد: در این پویش مبلغ سه هزار و ۷۰۰ میلیون ریال برای ساخت و تجهیز یک مدرسه سه کلاسه در روستای میدان از توابع بخش سرفیروزآباد جمع‌آوری شد.

وی با اشاره به کلنگ زنی این مدرسه به مناسبت ایام الله دهه فجر، افزود: این مدرسه اولین مکان آموزشی خواهد بود که با کمک‌های مردم در پویش آجر به آجر ساخته می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان کرمانشاه با بیان اینکه این مدرسه تا مهر ماه سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد، تاکید کرد: هدف از اجرای این پویش ایجاد انگیزه و مشارکت در ساخت فضاهای آموزشی در بین مردم حتی با یک آجر است تا همه اقشار جامعه با هر سطح توانمندی مالی بتوانند در این کار خیر مشارکت کنند.

نظری میزان مبلغ مشارکت خیرین در این پویش را حداقل ده هزار ریال اعلام کرد و افزود: حدود ۱۳ هزار نفر در استان کرمانشاه در پویش آجر به آجر مشارکت داشتند که از این نظر کرمانشاه جز سه استان برتر کشور شناخته شد.

وی به دیگر پویش مردمی برای مشارکت در ساخت مدرسه اشاره کرد و گفت: در هر استان از محل جمع‌آوری کمک‌های پویش ملی من مادرم و بچه‌های ایران فرزندان من، یک مدرسه به نام حضرت فاطمه ساخته خواهد شد.

نظری با تاکید بر اینکه نقش اصلی در این پویش را فرهنگیان و دانش آموزان ایفا می‌کنند، ادامه داد: ماحصل این پویش ساخت یک مدرسه متوسطه دخترانه در یکی از مناطق محروم استان کرمانشاه است.

وی هدف از اجرای این پویش را افزایش آگاهی و جلب مشارکت بانوان در مقوله مدرسه سازی دانست و ادامه داد: رویکرد این پویش رشد و گسترش فرهنگ مشارکت در مدرسه سازی و بهره‌گیری از ظرفیت عظیم بانوان در این امر است.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان کرمانشاه بیان کرد: کمتر از یک ماه که از اجرای پویش من مادرم و بچه‌های ایران فرزندان من می‌گذرد، با این حال استان کرمانشاه با میزان ۲۲ هزار مشارکت در این پویش در جایگاه سوم کشوری قرار دارد.

کد خبر 5138789

منبع: مهر

کلیدواژه: کرمانشاه نوسازی مدارس خیرین مدرسه ساز مناطق محروم دهه فجر ویروس کرونا چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی کرمانشاه گرگان انقلاب اسلامی ایران بوشهر آمار کرونا شهرستان کرج شیراز شهرکرد عکس استانها جشنواره فیلم فجر افتتاح طرح عمرانی استان کرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۰۴۷۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پویش «مشهد مهربان»، عامل یکپارچه‌سازی اجتماعی مشهد مقدس

عضو شورای شهر مشهد گفت: پویش‌های مردمی با افزایش مشارکت مردمی و ایجاد هم‌بستگی زمینه حل معضلات اجتماعی را فراهم می‌کنند و بسیاری از معضلات اجتماعی با مشارکت مردم حل می‌شود.

سیدحسین علوی‌مقدم در خصوص اجرای پویش «مشهد مهربان» در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خراسان‌رضوی اظهار کرد: ماده اول قانون تشکیلات، شوراهای اسلامی و شهرداری‌ها را یک نهاد اجتماعی می‌داند، از این رو تکلیف اولیه شهرداری اجرای پویش‌هایی است که با پیروی از اخلاق اجتماعی مسائل و ناهنجاری‌های جامعه را حل کند، یکی از این پویش‌ها مشهد مهربان است که هدف آن تزریق مهربانی و افزایش حساسیت مردم نسبت به معضلات اجتماعی است.

وی افزود: پویش‌های مردمی با افزایش مشارکت مردمی و ایجاد هم‌بستگی زمینه حل معضلات اجتماعی را فراهم می‌کنند و لازم به ذکر است که بسیاری از معضلات اجتماعی در سطح خردوکلان با مشارکت و هم‌دلی مردم حل می‌شود.

عضو شورای شهر مشهد اظهار کرد: معضلات اجتماعی باید دغدغه همه مردم باشد و مردم نباید نسبت به مشکلات یکدیگر بی‌تفاوت باشند، در صورتی که معضلات اجتماعی دغدغه همگانی شود به سوی مدینه فاضله حرکت خواهیم کرد.

علوی‌مقدم در پایان ضمن اشاره به مهاجرپذیری مشهد مقدس به دلیل هم‌جواری با امام رضا (ع) گفت: پویش «مشهد مهربان» با افزایش مشارکت و هم‌بستگی باعث یکپارچه‌سازی اجتماعی شهر می‌شود و این مشارکت‌ها عاملی است که افراد خود را در برابر مشکلات تنها نبینند.

کد خبر 749056

دیگر خبرها

  • آغاز عملیات اجرایی هشت مدرسه و بهره‌برداری از یک هنرستان در بوشهر
  • عملیات ساخت ۱۰۳ مدرسه جدید در استان کرمان آغاز شد
  • پویش «مشهد مهربان»، عامل یکپارچه‌سازی اجتماعی مشهد مقدس
  • به تعویق افتادن زمان برگزاری ویژه برنامه صعود سراسری به ارتفاعات بازی دراز
  • ۲ مدرسه خیر ساز در جوادآباد ورامین افتتاح می‌شود
  • آغاز عملیات اجرایی هدایت آب‌های سطحی استان یزد
  • آغاز ساخت پایانه مکانیزه مواد معدنی در مجتمع بندری امام خمینی
  • آغاز عملیات اجرایی هدایت آب‌های سطحی چهارراه شهدای محمودآباد
  • آغاز تجهیز بزرگترین مدرسه اتیسم کشور به نیروگاه خورشیدی
  • آغاز عملیات اجرایی احداث بزرگراه در محور خاش - سراوان