Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین درگذشت علی انصاریان در رسانه های خارجی بازتاب زیادی داشت. بعد از مهرداد میناوند ، علی انصاریان دومین فوتبالیستی بود که به دلیل ابتلا به ویروس کرونا در ایران درگذشت. همین موضوع باعث پوشش این خبر در رسانه های خارجی شده است.

خبرگزاری شینهوا نوشت: انصاریان بازیکن سابق تیم ملی ایران در اثر ابتلا به بیماری کووید ۱۹ درگذشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سایت شبکه رادیویی دویچلند فانک آلمان نیز خبر درگذشت انصاریان را منتشر کرد و نوشت: دومین بازیکن سابق تیم ملی ایران نیز در اثر ابتلا به کرونا جان باخت.

سایت رومانیایی ادوارول هم با انتشار این خبر  نوشت دومین بازیکن سابق تیم ملی ایران طی هفته گذشته بعد از مهرداد میناوند درگذشت.

اسپورت باکس روسیه نیز نوشت: فوتبال ایران هفته تلخی را سپری کرد و دو بازیکن سابق خود را از دست داد. ابتدا مهرداد میناوند و سپس علی انصاریان افرادی بودند که به دلیل ابتلا به کرونا جان باختند.

کد خبر 583095

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: علی انصاریان بازیکن سابق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۰۴۸۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دومین حضور چهارمحال و بختیاری در نمایشگاه «اکسپو»

به گزارش خبرنگار مهر، محمدکاظم منزوی صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: امسال برای دومین مرتبه استان چهارمحال و بختیاری در نمایشگاه «اکسپو» توانمندی‌های صادراتی کشور شرکت می‌کند.

وی افزود: طی پنج روز بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ نفر از سفرای کشورهای خارجی در قالب سرمایه‌گذار از این نمایشگاه دیدن خواهند کرد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: نمایشگاه «اکسپو» از روز شنبه کار خود را آغاز خواهد کرد و این استان در سالن ۴۱ میزبان سرمایه‌گذاران خارجی و داخلی خواهد بود.

منزوی عنوان کرد: تلاش می‌شود تا از فرصت نمایشگاه «اکسپو» برای معرفی توانمندی‌های صادراتی چهارمحال و بختیاری به‌ویژه ارائه ظرفیت‌هایی که در یک سال گذشته در حوزه زنجیره‌های ارزش بادام و ماهیان سردابی کسب شده، استفاده شود.

کد خبر 6087364

دیگر خبرها

  • همایش روز جهانی اتیسم در رشت
  • کنایه تلخ فوتبالیست دوست‌داشتنی سابق درباره قیمت دلار | فیلم
  • ماموستا ملااحمد فخری؛ امام جمعه سابق جوانرود درگذشت
  • امام جمعه سابق جوانرود درگذشت
  • پیام تسلیت امام‌جمعه و استاندار کرمانشاه در پی درگذشت امام جمعه سابق جوانرود
  • بازتاب گسترده سفر رئیسی به پاکستان در رسانه‌های این کشور
  • نماینده سابق مجلس عزادار شد /پیام لاریجانی
  • درگذشت فوتبالیست سابق ایرانجوان در حین بازی با پیشکسوتان استقلال
  • حسن زاده: هدف‌ بزرگ‌تری از صعود به جام جهانی داریم
  • دومین حضور چهارمحال و بختیاری در نمایشگاه «اکسپو»