Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@17:06:34 GMT

تکمیل ۲۰۱ پروژه و کارخانه صنعتی در مازندران

تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۰۴۸۲۷

تکمیل ۲۰۱ پروژه و کارخانه صنعتی در مازندران

به گزارش خبرنگار مهر، حسینقلی قوانلو پیش ازظهر پنجشنبه در گفتگو با خبرنگاران در حاشیه افتتاح پروژه‌های دهه فجر با اشاره به رشد سرمایه گذاری صنعتی در استان گفت: امسال ۲۰۱ طرح صنعتی و کارخانه در استان تکمیل و برای آنها پروانه بهره برداری صادر شده است.

وی میزان سرمایه گذاری صورت گرفته در حوزه صنعتی را در سال جاری بیش از سه هزار میلیارد تومان بیان کرد و گفت: قطعاً تا پایان سال جاری میزان سرمایه گذاری بخش صنعتی با افتتاح طرح‌های بزرگ از چهار هزار میلیارد تومان فراتر خواهد رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اظهار اینکه ۹۷ پروژه صنعتی کوچک و بزرگ دهه فجر در استان بهره برداری می‌شود، رشد پروانه‌های صنعتی را در سال جاری بیش از ۲۰ درصد نسبت به سال قبل بیان کرد و گفت: تا دهه فجر امسال هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان پروژه و در ایام دهه فجر نیز بیش از هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان پروژه صنعتی و تولیدی در استان افتتاح شده است.

قوانلو میزان اشتغال صنعتی ایجاد شده در بخش صنعت را در سال جاری بیش از سه هزار و ۹۰۰ نفر بیان کرد و گفت: از نظر اشتغال صنعتی با رشد ۵۵ درصد مواجه هستیم.

وی شمار واحدهای دارای پروانه بهره برداری صنعتی را در استان دو هزار و ۶۰۰ واحد بیان کرد.

کد خبر 5138878

منبع: مهر

کلیدواژه: صنعت و معدن پروژه های نیمه تمام دهه فجر ویروس کرونا چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی کرمانشاه گرگان انقلاب اسلامی ایران بوشهر آمار کرونا شهرستان کرج شیراز شهرکرد عکس استانها جشنواره فیلم فجر افتتاح طرح عمرانی میلیارد تومان سال جاری دهه فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۰۴۸۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدای دایی و مهدوی‌کیا خیلی زود از سکه افتاد!

به گزارش قدس آنلاین، بدون شک دایی و مهدوی کیا ٢ اسطوره فراموش نشدنی پرسپولیس هستند که آوازه ای جهانی دارند؛ اواسط سال۱۳۸۸ قرار بر این شد که آهنگ اختصاصی باشگاه پرسپولیس ساخته شود و اتفاقا برای تکمیل پروژه مذکور گروهی از بزرگان این باشگاه دعوت شدند تا بخش‌هایی از آهنگ مورد نظر با صدای آن‌ها ضبط شود. حرکتی که چند ماه به طول انجامید و بسیاری ازبزرگان پرسپولیس برای تکمیل پروژه مذکور به استودیو رفتند و اجرا کردند.

اما نکته عجیب این بود پس از آماده سازی این کار هیچ مدیری رغبت چندانی به استفاده از آن نشان نداد تا این محصول پر سر و صدا خیلی زود از خاطره ها پاک شود.

دیگر خبرها

  • رونق ورزش کارگری نیاز به سرمایه‌گذاری کارخانه‌ها و مجموعه‌های صنعتی دارد
  • کارخانه های آرد مازندران نوسازی و بهسازی می شود
  • بنگاه‌های اقتصادی موظف به بکارگیری نیروهای بومی رزن هستند
  • آتش سوزی گسترده یک کارخانه بزرگ در جنوب تهران (+فیلم و عکس)
  • آتش‌سوزی گسترده یک کارخانه بزرگ در جنوب تهران
  • آتش‌سوزی بزرگ در کارخانه مبل شهرک صنعتی شمس‌آباد
  • احداث آسفالت بازیافتی تا پایان سال/تولید ۱.۵ میلیون تن آسفالت برای ۱۴۰۳
  • راه‌اندازی فاز دوم کارخانه فولاد بافت مصداق«جهش تولید با مشارکت مردم» است
  • رایزنی با محیط زیست برای فعالیت کارخانه آسفالت در شرق تهران
  • صدای دایی و مهدوی‌کیا خیلی زود از سکه افتاد!