Web Analytics Made Easy - Statcounter

نتایج مسابقات برگزارشده در تاریخ 3 فوریه 2021 لیگ NBA را مرور کرده‌ایم.

صبح امروز از چهارچوب مسابقات فصل عادی لیگ NBA ده مسابقه برگزار شد که در مهمترین دیدارها باکس، سونی سیکسرز و کلیپرز برابر حریفان به پیروزی رسیدند و میامی هیت مقابل واشینگتن ویزاردز شکست خورد.

طرفداری - فیلادلفیا سونی سیکسرز موفق شد چهارمین برد پیاپی خود را با درخشش جوئل امبید در خانه شارلوت هورنتس به‌دست بیاورد و با نتیجه 118-111 میزبانش را شکست بدهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امبید در این دیدار 34 امتیاز و 11 ریباند داشت. برای شارلوت نیز گوردون هیوارد و لاملو بال هرکدام 22 امتیاز کسب کردند. فیلی حالا با رکورد 16 برد و 6 شکست در کنفرانس شرق اول است. در یک دیدار مهم دیگر، میلواکی باکس با تریپل دابل هیولای یونانی توانست 130-110 میهمانش ایندیانا پیسرز را از پیش رو بردارد. یانیس آنته توکومپو با وجود آنکه در کوارتر چهارم بازی نکرد 21 امتیاز، 14 ریباند و 10 اسیست داشت تا سومین تریپل دابل فصلش را تجربه کند. دومانتس سابونس با کسب 33 امتیاز به‌عنوان بهترین عملکرد فصلش و همچنین 12 ریباند و 6 اسیست دیگر نتوانست مانع از شکست تیمش شود.

دالاس موریکس و لوکا دانچیچ پس از 6 باخت متوالی در خانه آتلانتا هاکس با نتیجه 122-116 به پیروزی رسیدند. دانچیچ با 27 امتیاز و 14 ریباند مهمترین نقش را در این پیروزی ایفا کرد و کریستپس پورزینگیس هم 24 امتیاز و 11 ریباند داشت. برای هاکس هم جان کالینز 35 امتیاز و 12 ریباند داشت و تری یانگ که شب چندان خوبی نداشت 21 امتیاز، 9 اسیست داشت و چهار ترن اور ثبت کرد. نیویورک نیکس با 27 امتیاز از جولیوس رندل که شامل 5 پرتاب سه امتیازی بود توانست 107-103 برابر میزبانش یعنی شیکاگو بولز به پیروزی برسد. اوکلاهاما سیتی تاندر شکست سنگین دو روز قبل برابر هیوستون راکتس را با برد 104-87 برابر این تیم جبران کرد. اریک گوردون و ویکتور اولادیپو به ترتیب با 22 و 10 امتیاز نتوانستند مانع از باخت تیمشان شوند.

فصل خوب جوئل امبید همچنان ادامه دارد

در یکی از مسابقات مهم شب، شب خوب پال جرج به پیروزی 121-99 لس آنجلس کلیپرز برابر کلیولند کاوالیرز ختم شد تا روند شش بازی خارج از خانه پیاپی این تیم با شش برد به پایان برسد. جرج در این دیدار از 9 اقدام سه امتیازی خود 8 پرتاب موفق داشت و با 36 امتیاز و 6 اسیست به کار خود در این دیدار پایان داد. کوای لنرد 24 امتیاز و 6 ریباند داشت و کالین سکستن هم 27 امتیاز برای کوز کسب کرد. سن انتونیو اسپرز در خانه مقابل مینسوتا تیمبرولوز کامبک زد و در دقیقه آخر 111-108 به پیروزی رسید. اسپرز در حالی که در مقطعی از بازی 16 امتیاز از حریف عقب افتاده بود با 30 امتیاز، 8 ریباند و 6 اسیست از دمار دروزن بازی را به نفع خود تمام کرد.

همچنین در یک دیدار جذاب، میامی هیت در خانه با نتیجه 100-103 مقابل واشینگتن ویزاردز شکست خورد تا چهاردهمین باخت فصل خود را تجربه کند. ویزاردز در حالی توانست پنجمین برد فصلش را کسب کند که در ابتدای نیمه دوم 13 امتیاز از حریف عقب افتاده بود. بردلی بیل با 32 امتیاز و 8 ریباند بهترین بازیکن زمین بود و برای هیت، جیمی باتلر هم 19 امتیاز، 8 ریباند و 9 اسیست داشت. نیواورلینز پلیکانز با 28 امتیاز زایان ویلیامسن موفق شد 123-101 از سد فینکس سانز عبور کند. در مقابل دوین بوکر هم برای سانز 25 امتیاز آورد. اما بوستون سلتیکس نهمین شکست فصل خود را با نتیجه 111-116 مقابل میزبانش یعنی ساکرامنتو کینگز تجربه کرد. دی ارون فاکس با 26 امتیاز و 11 اسیست بیشترین نقش را در برد کینگز داشت. برای سلتیکس که در این مسابقه مارکس اسمارت، کمبا واکر و پیتن پریچرد را در اختیار نداشت جیسن تیتم 27 امتیاز، 9 ریباند و 10 اسیست ثبت کرد.

اخبار داغ 

پیکر علی انصاریان در بهشت زهرا تشییع و به خاک سپرده شد اشک های وریا غفوری در مراسم خاکسپاری علی انصاریان علی انصاریان لو داد؛ من و میناوند چگونه کرونا گرفتیم قولی که «فریبا نادری» به علی انصاریان داد بارسلونا و شلیک 36 شوت به سمت دروازه گرانادا جانلوییجی بوفون در بازی با اینتر نیز از الفاظ کفرآمیز استفاده کرده است

منبع: طرفداری

کلیدواژه: علی انصاریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۰۴۹۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گام بلند فجر به‌سوی صعود با شکست صدرنشین/چادرملو بالأخره برد

فجر سپاسی شیراز در بازی بزرگ هفته بیست‌ونهم لیگ یک از سد خیبر گذشت و به صعود به لیگ برتر نزدیک شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، دیدارهای هفته بیست‌ونهم لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور امروز (پنجشنبه) برگزار شد که نتایج این بازی‌ها به شرح زیر است:

سایپا یک - چادرملوی اردکان 2

دریا کاسپین بابل یک - مس شهر بابک یک

محمدی: باشگاه‌های مس ساختار آنچنانی ندارند

داماش گیلان یک - شهر راز شیراز صفر

خوشه طلایی ساوه یک - آریو اسلامشهر یک

شهرداری آستارا صفر - استقلال آبی‌پوش ملاثانی یک

مس کرمان یک - شاهین بندر عامری صفر

فجر سپاسی شیراز 3 - خیبر خرم‌آباد صفر

روایت مسئول برگزاری لیگ یک از لغو عجیب بازی سرنوشت‌ساز

نفت مسجدسلیمان صفر - پارس جنوبی جم صفر

نفت و گاز گچساران صفر - مس سونگون صفر

تیم خیبر خرم‌آباد با وجود شکست سنگین برابر فجر سپاسی، با 64 امتیاز در صدر جدول ماندنی شد. چادرملوی اردکان نیز پس از سه تساوی متوالی، بالأخره طعم پیروزی را چشید و با 60 امتیاز، همچنان در رده دوم ایستاد. فجر سپاسی هم با غلبه بر صدرنشین، 58 امتیازی شد و در رتبه سوم باقی ماند.

نفت مسجدسلیمان نیز در خانه خود متوقف شد و با 55 امتیاز، در رتبه چهارم قرار گرفت. خوشه طلایی نیز با 16 امتیاز در قعر جدول حضور دارد. داماش گیلان و شاهین بندر عامری با 23 امتیاز و بر حسب تفاضل گل، در جایگاه‌های شانزدهم و هفدهم جای دارند. شهرداری آستارا و دریا کاسپین بابل هم با 24 و 23 امتیاز، رتبه‌های چهاردهم و پانزدهم جدول را به خود اختصاص دادند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ادامه روزهای کابوس‌وار مدافع عنوان قهرمانی در لیگ عربستان
  • ادین ترزیچ: پیروزی مقابل پاری سن ژرمن به ما اجازه می‌دهد تا به برخی از بازیکنان مقابل آگزبورگ استراحت بدهیم
  • واکنش آلونسو به پیروزی تیمش مقابل رُم
  • بسکتبال NBA | پایان فصل برای تیم هایی که فقط رویابافی بلد بودند!
  • امید جدید پرسپولیسی‌ها برای صدرنشین: ذوبِ شکست‌ناپذیر!
  • گام بلند فجر به‌سوی صعود با شکست صدرنشین/چادرملو بالأخره برد
  • بسکتبال NBA | انتقام سلتیکس از میامی هیت؛ دانچیچ به خودش آمد
  • در انتظار شکست بارسا: رئال دو ساعت در برنابئو می‌ماند!
  • وینگر پرتغالی تراکتور: می‌توانستیم استقلال را شکست دهیم
  • سومین آزمون سخت اوسمار/ نوبت پیروزی پرسپولیس فرا می‌رسد؟