Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/فارس در پنجمین روز از دهه مبارک فجر، تعدادی از طرح‌های عمرانی شهرستان فسا به با حضور استاندار فارس به بهره برداری رسید.

استاندار فارس پنج‌شنبه ۱۶ بهمن در حاشیه افتتاح طرح‌های عمرانی شهرستان فسا گفت: گازرسانی به صنایع شمال غرب شهرستان فسا با ۱۵ میلیارد تومان هزینه، پروژه بسیار مهمی است که می‌تواند ارزان ترین انرژی را در اختیار صنایع قرار داده و سود آوری آنها را افزایش دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

عنایت الله رحیمی با اشاره به این که گازرسانی به ۲ شهر، ۲۳۵ صنعت و ۷۹ روستا با اعتباری بالغ بر ۳۳۰ میلیارد تومان به مناسبت دهه فجر انجام می‌شود، به افتتاح کشتارگاه مرغ فسا با سرمایه گذاری بخش خصوصی و اعطای تسهیلات بانکی اشاره و اضافه کرد: این طرح هم در زمینه اشتغال زایی و هم در زمینه خدمات رسانی به مردم اثرگذار است و مشکلاتش در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان بررسی و رفع خواهد شد.

رحیمی با بیان اینکه در این سفر ۱۲ کیلومتر از بزرگراه شیراز- سروستان - فسا - داراب - گهکم در محدوده شهرستان فسا با ۵۰ میلیارد تومان هزینه به بهره برداری خواهد رسید، گفت: امید است افتتاح این طرح موجب توسعه هر چه بیشتر شهرستان فسا شود، چرا که این جاده، محور مواصلاتی به شرق و جنوب استان خواهد بود و به بنادر و دریا و استان‌های پررونق که مبادله زیادی با فارس دارند متصل خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دهه مبارک فجر شهرستان فسا طرح های عمرانی استانی شهرستانها شهرستان فسا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۰۵۰۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید معاونت بهره‌برداری و توسعه فاضلاب از تاسیسات فاضلاب شهرستان سلماس

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،احیاجاهدی در این بازدید از نزدیک موارد و مشکلات تاسیسات فاضلاب سلماس را بررسی و نسبت به رفع آنها دستورات لازم را صادر کرد.  در این بازدید مقرر شد در اسرع وقت تعمیر و اصلاح سیستم دانه‌گیر، سرویس تابلو‌برق دیزل ژنراتور، تعمیر بلوئر‌های معیوب، سیستم گرمایشی، سیستم روشنایی و دوربین‌های حفاظتی در دستور کار امور آب و فاضلاب سلماس قرار گیرد. در این بازدید امیدنژاداسد سرپرست امور آب و فاضلاب سلماس نیز با یادآوری مسائل و مشکلات بخش بهره‌برداری فاضلاب اظهار داشت: در سال گذشته با استفاده از مشارکت‌های مردمی، ۱/۵ کیلومتر شبکه فاضلاب با اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال احداث شده است.

دیگر خبرها

  • پل سوخته کلا به زودی به بهره برداری می‌رسد
  • بهره مندی هشت روستای مجتمع امام علی (ع) شهرستان کرمانشاه از آب آشامیدنی
  • بازدید معاونت بهره‌برداری و توسعه فاضلاب از تاسیسات فاضلاب شهرستان سلماس
  • افزایش پنج هکتاری سطح بهره‌برداری بوستان بزرگ شهر در یزد
  • افزایش سطح بهره برداری بوستان بزرگ شهر یزد
  • ۵۰۰۰ سامانه خورشیدی در فارس بهره‌برداری می‌شود
  • تخصیص اعتبار به بخش شیدا نیازمند نگاه ویژه‌ است
  • تخصیص اعتبار به بخش شیدا نیازمند نگاه ویژه‌ای است
  • بهره برداری از طرح آبرسانی سد کوثر به شهرستان بهمئی تا آبان ماه
  • حسینی: ظرفیت درآمدزایی خلیج فارس بهره‌برداری می‌شود