Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-27@12:09:06 GMT

مقایسه دو ستاره همیشه مصدوم؛ ازارد بدتر از دمبله

تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۰۵۱۱۰

مقایسه دو ستاره همیشه مصدوم؛ ازارد بدتر از دمبله

به گزارش خبرگزاری فارس، نشریه «موندو دپورتیوو» اسپانیا خبر داد ادن ازارد ستاره بلژیکی رئال مادرید با وجود گذشت 2 سال از حضورش در لالیگا نشان داد از عثمان دمبله ستاره همیشه مصدوم بارسلونا بدتر است.

رئال روز گذشته اعلام کرد ازارد دوباره مصدوم شده و برای مدت 4 تا 6 هفته از میادین دور خواهد بود. مقایسه ازارد با دمبله که بیش از 100 میلیون یورو برای دو غول اسپانیا هزینه داشته جالب است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دمبله در سال های 2017 و 2018 که دو سال ابتدایی حضورش در بارسلونا بود و برای پر کردن جای خالی نیمار به ترکیب آبی اناری ها اضافه شد ولی مصدومیت های متوالی او مانع از این درخشش شد. 

با نگاه به آمار دو سال اول حضور دمبله در بارسلونا مشاهده می کنید این بازیکن کلا 23 بازی انجام داده و 4 گل به ثمر رسانده است. هافبک بلژیکی در طول دو سال گذشته به دلیل مصدومیت های متوالی تنها 22 بازی برای رئال انجام داده و یک گل به ثمر رسانده است.

 با مقایسه آمار دمبله با ازارد که اکنون دو سال از حضورش در مادرید می گذرد متوجه می شوید هافبک فرانسوی بهتر بوده است.

انتهای پیام/

 

 

منبع: فارس

کلیدواژه: رئال مادرید بارسلونا لالیگا ازارد دمبله دو سال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۰۵۱۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سکوت آندری لونین شکست: توپ لامین یامال از خط رد نشد

دروازه‌بان رئال مادرید به ادعای بارسلونا پاسخ داد.

طرفداری | دروازه‌بان اوکراینی رئال مادرید برای اولین بار در مورد صحنه جنجالی ال‌کلاسیکو صحبت کرده است.

مهم‌ترین اتفاق ال‌کلاسیکوی برگشت لالیگا در استادیوم برنابئو، بدون هیچ تردیدی مربوط به اواسط نیمه اول این مسابقه می‌شود؛ جایی که لامین یامال ضربه‌ای به سمت دروازه رئال مادرید شلیک کرد که لونین آن توپ را برگشت داد. بازیکنان، کادر فنی و مدیریتی بارسلونا اعتقاد دارند که آن توپ وارد دروازه رئال مادرید شده و داور گل آنها را دزدیده است. این موضوع حتی باعث شد تا خوان لاپورتا هم در بیانیه‌ای آتشین خواستار بررسی این صحنه شده و در صورت اثبات ادعای آنها این مسابقه دوباره تکرار شود. صحبتی که البته با مخالفت کمیته داوران اسپانیا روبرو شد و آنها گفتند که هیچ تصویر یا فیلمی در اختیار هیچ باشگاهی از جمله بارسلونا قرار نمی‌دهند.

آندری لونین که به همراه یامال یکی از چهره‌های شاخص این مسابقه بود در سوالی در رابطه با اینکه آیا توپ بازیکن بارسلونا از خط رد و گل شده است، صحبت کرد و سکوت‌اش را شکست.

توپ لامین یامال گل شد؟

نه.

اتفاق مشکوک ال‌کلاسیکو؛ شاهکار داوری یا دزدیده شدن گل بارسلونا؟ کارشناس داوری ال‌کلاسیکو: پنالتی رئال مادرید اشتباه بود؛ عبور توپ از خط را نمی‌توان ثابت کرد

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • بارسلونا در آستانه جذب گیدو رودریگز از رئال بتیس
  • بریس لیونل مسی و برد 2-0 بارسلونا در خانه رئال مادرید (لیگ قهرمانان اروپا - 2011/4/27) / فیلم
  • ناراحتی ستاره بارسلونا: از این تیم می‌روم!
  • برتری 2-1 بارسلونا مقابل رئال مادرید در سانتیاگو برنابئو با گل دقایق پایانی زیبای ژاوی (2004/4/25) / فیلم
  • بلینگام را با زیدان مقایسه نکنید!
  • خبر خوب برای نکونام؛ ستاره مصدوم استقلال «آقا وسط» بازی کرد!
  • بارسلونا به ستاره پی اس جی ساخت!
  • کروس: باید بارسلونا را ۴-۰ می‌بردیم
  • تونی کروس: ال‌ کلاسیکو؟ خوب نبودیم وگرنه 4-0 بارسلونا را می‌بردیم!
  • سکوت آندری لونین شکست: توپ لامین یامال از خط رد نشد