Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-28@00:05:02 GMT

مذاکره‌کننده پیشین آمریکا با ایران، رئیس سیا شد

تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۰۵۱۴۴

مذاکره‌کننده پیشین آمریکا با ایران، رئیس سیا شد


به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، در بیانیه کاخ سفید آمده است: ویلیام برنز به عنوان گزینه پیشنهادی به سنا برای تائید صلاحیت معرفی شده است. برنز در صورت کسب رای از سنا، به عنوان هشتمین رئیس سازمان اطلاعات مرکزی، جانشین جینا هاسپل می‌شود که به عنوان نخستین زن، در دوران دونالد ترامپ رئیس سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ویلیام برنز ابتدا در کمیته سنا حضور می یابد و در صورت رای این کمیته برای تائید صلاحیت، باید رای اکثریت سنا را کسب کند. سنا با اکثریت جزیی در اختیار دموکرات‌ها است و تاکنون همه گزینه‌های معرفی شده از سوی بایدن از سنا رای کسب کرده‌اند.

برنز سالها سابقه حضور در وزارت خارجه آمریکا را دارد. او در سالهای ۲۰۱۱ تا ۲۰۱۴ معاون وزارت خارجه آمریکا در زمان دولت باراک اوباما بود. برنز همچنین به عنوان سفیر آمریکا در کشورهای روسیه و اردن خدمت کرده است.

برنز از جمله شرکت کنندگان در مذاکرات هسته‌ای با ایران بود.

منبع: تابناک

کلیدواژه: علی انصاریان دهه فجر حکومت پهلوی واکسن روسی کرونا سی و نهمین جشنواره فیلم فجر کاخ سفید رئیس سیا مذاکره کننده علی انصاریان دهه فجر حکومت پهلوی واکسن روسی کرونا سی و نهمین جشنواره فیلم فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۰۵۱۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان تلاش نمایندگان ایران با ۱ نشان نقره و ۱ برنز

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، در روز پایانی مسابقات بین المللی اسکواش قطر جونیور، نمایندگان ایران در رده‌های سنی مختلف به مصاف رقبای خود رفتند و موفق به کسب ۲ مدال با ارزش نقره و برنز شدند. در فینال کمتر از ۱۹ سال محمد چنگانیان با شکست مقابل حریف کویتی خود به نشان نقره دست پیدا کرد. در دیگر بازی در رده سنی کمتر از ۱۳ سال، امیر رضا الوانساز برای کسب نشان برنز رو در روی محمد مأمون‌خان پاکستانی قرار گرفت و حریف قدرتمند خود را مغلوب کرد و صاحب نشان برنز شد.   باربد چاوشی نیز در رده سنی کمتر از ۱۷ سال برای کسب مقام سومی این رقابت‌ها نتیجه را به عبدالله علی از کشور کویت واگذار کرد و چهارم شد. همچنین در رده سنی ۱۹ سال، سیدمبین سیدان برای کسب عنوان سومی به مصاف عبدالرحمان المغربی از کشور کویت رفت و او نیز با بدشانسی در جایگاه چهارم قرار گرفت.

دیگر خبرها

  • روزنامه شرق: بهترین فرصت مذاکره مستقیم با آمریکا را از دست ندهید! / اجرای برجام و FATF اولویت نظام پس از عملیات وعده صادق
  • قطعی: آرنه اسلوت وارث میراث یورگن کلوپ شد
  • دو گزینه کاخ سفید در مقابل اعتراضات دانشجویی
  • پایان تلاش نمایندگان ایران با ۱ نشان نقره و ۱ برنز
  • دولت انتقالی هائیتی در بحبوحه آشوب باندهای خلافکار آغاز به کار کرد
  • هافبک هلندی پیشین میلان گزینه جانشینی استفانو پیولی روی نیمکت روسونری
  • تمجید کرزی از حمایت ایران از مردم افغانستان
  • اسکواش بازان ایران در یک قدمی یک طلا و 3 برنز
  • شانس ایران برای تصاحب یک طلا و 3 برنز
  • مراسم خاکسپاری پیشکسوت بسکتبال برگزار شد