Web Analytics Made Easy - Statcounter

سعیدرضا کریمیان در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: براساس هشدارهای هواشناسی سامانه بارشی پرقدرتی از اواخر روز پنجشنبه ۱۶ بهمن تا اوایل هفته آینده آسمان استان را تحت تاثیر خود قرار می‌دهد.

وی افزود: دامنه پراکنش این سامانه برای کل استان پیش بینی شده، اما قدرت بارش آن در نواحی شرقی و شمالی استان بیشتر از سایر مناطق است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل مدیریت بحران ایلام اضافه کرد: با توجه به پرقدرت بودن این سامانه رعد و برق، وزش باد نسبتاً شدید، صاعقه، سیلابی شدن رودخانه‌ها و آبگرفتگی معابر عمومی در شهرها و احتمال نفوذ گرد و غبار در نوار مرزی متصور است و دمای بیشینه هم تا ۶ درجه نسبت به روزهای اخیر کمتر می‌شود.

کد خبر 5138919

منبع: مهر

کلیدواژه: سیلاب مدیریت بحران ایلام بارش باران دهه فجر ویروس کرونا چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی کرمانشاه گرگان انقلاب اسلامی ایران بوشهر آمار کرونا شهرستان کرج شیراز عکس استانها شهرکرد افتتاح طرح عمرانی جشنواره فیلم فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۰۵۱۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود سامانه بارشی جدید به لرستان

بهمن محمدی مقدم گفت:برای مناطق مختلف استان بارش باران گاهی رعد و برق و افزایش سرعت وزش باد تا بازه شدید و شدیدلحظه‌ای و در مناطق مستعد ریزش تگرگ پیش بینی می‌شود.

به گفته کارشناس هواشناسی استان، آبگرفتگی معابر عمومی ،سیلابی شدن مسیل‌ها و اختلال در تردد جاده‌ای از مخاطرات این شرایط جوی در استان خواهد بود.

وی بیان کرد: برای روزهای دوشنبه و سه شنبه در برخی مناطق به ویژه مناطق غربی و مرکزی استان احتمال غبار آلود بودن هوا و کاهش میدان دید افقی دور از انتظار نیست.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • تداوم بارش‌ها و کاهش دما در اصفهان/ ورود سامانه بارشی به استان جدید از امروز
  • ورود سامانه بارشی جدید به استان ایلام
  • ورود سامانه بارشی جدید به لرستان
  • ورود سامانه جدید بارشی از عصر امروز به مرکزی/ وزش باد شدت می گیرد
  • ورود سامانه بارشی جدید به کشور
  • ورود سامانه جدید بارشی به کهگیلویه و بویراحمد/ هواشناسی هشدار زرد صادر کرد
  • ورود سامانه بارشی جدید به خوزستان از روز دوشنبه
  • جوی آرام در اکثر نقاط کشور/ ورود سامانه بارشی جدید از فردا
  • صدور هشدار نارنجی هواشناسی برای لرستان
  • تلاش برای رفع آبگرفتگی ها در خوزستان / سامانه بارشی دیگر در راه است