Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیشکسوت پرسپولیس گفت: دیدار تیم‌های پرسپولیس و تراکتور حساسیت‌های ویژه‌ای برای هر دو تیم دارد که امیدوارم روی بازی آن‌ها تأثیر منفی نگذارد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، تیم‌های تراکتور و پرسپولیس در هفته چهاردهم در حالی به مصاف هم می‌روند که پرسپولیس با دو بازی کمتر با یک امتیاز اختلاف یک رده پایین‌تر از تراکتور در جدول قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


محمد نصرتی که سابقه بازی در هر دو تیم پرسپولیس و تراکتور را در کارنامه دارد در گفتگو با دانشجو، درباره دیدار این دو تیم حرف زد.
متن این پرسش و پاسخ در ادامه می‌آید:


پیش از هر سئوالی درباره فوت دوست صمیمی تان در پرسپولیس صحبت کنید؟

- واقعا شوک بدی بود. هم فوت مهرداد میناوند و هم درگذشت علی که اصلا نمی‌توانم باورش کنم. شب قبل از فوتش تا صبح نخوابیدم و دائم در هول و هراس بودم که چه می‌شود. خیلی با نیما نکیسا که در بیمارستان بود تماس می‌گرفتم و از وضعیت علی خبردار می‌شدم و دعا می‌کردم و به هر کسی هم که می‌توانستم می‌گفتم برایش دعا کند، ولی متأسفانه شرایط به شکلی پیش رفت که ما علی را از دست دادیم و امروز باید در نبودش اشک حسرت بریزیم. او دوستی باوفا و شوخ طبع بود که جای خالی اش با هیچ چیز دیگری پر نمی‌شود. خدا به مادر بزرگوارش صبر و طاقت بدهد.

* ظاهرا باید کمی زودتر به دکتر مراجعه می‌کرد؟
- بله! ولی این را هم باید از مسئولین درخواست کرد که اگر راهی برای وارد کردن و استفاده از واکسن هست هر چه سریعتر این کار را انجام بدهند و نگذارند مردم یکی یکی از بین بروند. متأسفانه این وضعیت خوب نیست و حیف است که ما هموطنان مان را به این سادگی از دست بدهیم. امیدوارم هر چه سریعتر این بیماری از کشورمان و کل دنیا رخت بربندد و ما بتوانیم بار دیگر در شرایط عادی زندگی کنیم.

* تراکتور به پرسپولیس رسید. این دیدار را چطور پیش بینی می‌کنید؟
- بازی قطعا حساسیت بالایی برای هر دو تیم دارد. تراکتور برای جبران امتیازات از دست رفته ابتدای فصل می‌آید و از طرفی دوست دارد خودش را در جمع صدرنشین‌های جدول ببیند. به همین دلیل در خانه خودش دنبال برد است.

* اما این تیم در خانه نتایج بدی هم دارد؟
- بله! تراکتور در دیدار با استقلال و آلومینیوم هواداران پرشورش را ناامید کرده و نتوانسته نتایج خوبی در خانه بگیرد. در حالی که تراکتور همواره در خانه یکی از خطرناکترین تیم‌های لیگ است.

* این به دلیل کرونا و نبود هوادارانش نیست؟
- قطعا این موضوع نقش عمده‌ای در این زمینه دارد. تبریزی‌ها پرشورترین هواداران فوتبال در ایران هستند که با حمایت جانانه شان از تراکتور همواره این تیم را در خانه به حریفی دست نیافتنی تبدیل می‌کنند و نبود آن‌ها در این دیدار قطعا به سود پرسپولیس است.

* مسعود شجاعی در نقش سرمربی توانسته این تیم را به جایگاهی که مدنظر هوادارانش است برساند؟
- مسعود در نقش یک بازیکن می‌تواند یک فصل دیگر هم غیر از این فصل بازی کند. در شرایطی که کسی به او خرده نگیرد که چرا بازی می‌کند. او باید ابتدا تکلیف خودش را روشن کند که دوست دارد بازی کند یا مربیگری! این دو مقوله دو مقوله کاملا جدا از هم هستند و اصلا این نیست که بتوان هر دو کار را با هم انجام داد. او دوست خوب من است و برایش آرزوش موفقیت دارم، ولی فکر می‌کنم باید یکی از این دو کار را برگزیند و آن را با قدرت ادامه دهد.

* وضعیت پرسپولیس را چطور ارزیابی می‌کنید؟
- پرسپولیس با اینکه در ابتدای فصل بازیکنان سرشناسی را از دست داد و عیسی آل کثیرش را از این تیم گرفتند با این همه به اعتقاد من خیلی خوب نتیجه گرفته و توانسته با دو بازی کمتر در جایگاه خوبی باشد. اینکه تیمی در فینال آسیا موفق نشود و باز هم خودش را در جدول جزو تیم‌های نیمه بالایی نگه دارد کم کاری نیست.

* شناخت یحیی از تراکتور چقدر به او کمک می‌کند؟
- آن زمان که یحیی به تراکتور رفت و سرمربیگری کرد پنجره نقل و انتقالاتی تراکتور بسته بود و نتوانست بازیکنی به خدمت بگیرد و شاید برای همین عملکردش در آن برهه خوب نبود وگرنه یحیی ثابت کرده که جزو مربیان جوان و خوب فوتبال است.

* پیش بینی نهایی تان از بازی؟
- امیدوارم در این روز‌های سخت که تلخی درگذشت مهرداد میناوند و علی انصاریان حال همه مردم را خراب کرده است این دو تیم با ارائه یک بازی خوب بتوانند تا حدی و برای ساعتی مردم را از حال و هوای بد خارج کنند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: محمد نصرتی پرسپولیس تراکتور علی انصاریان دو تیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۰۵۱۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جای خالی نام تراکتور در لیست قربانیان روزبه

به گزارش "ورزش سه"، بدون شک روزبه چشمی یکی از مهره‌های تأثیرگذار استقلال در این فصل از رقابت‌های لیگ برتر بوده است. بازیکن باتجربه آبی‌ها که نقش مهم و کلیدی در خط دفاعی تیم داشته و در مسابقاتی که به عنوان هافبک دفاعی بازی کرده نیز نمره قبولی دریافت کرده است.

روزبه در این فصل یک گل سرنوشت ساز و سه امتیازی را در جدال برابر سپاهان وارد دروازه پیام نیازمند کرد. گلی که ممکن است سرنوشت قهرمان بیست و سومین دوره رقابت‌های لیگ برتر را تعیین کند و جام را به اردوی آبی‌های پایتخت بیاورد.

چشمی طی دوران حضور در استقلال که به بیش از 200 بازی رسیده، تنها هشت بار موفق به گلزنی شده است اما تیم‌هایی که این بازیکن برای گلزنی انتخاب کرده، جزو تیم‌های قدرتمند و مدعی هستند.

در لیگ برتر، او توانسته است مقابل پرسپولیس، سپاهان، ملوان (تیم‌های دوم تا چهارم جدول فعلی) فولاد، ذوب آهن و استقلال خوزستان گلزنی کند. این بازیکن در لیگ قهرمانان نیز دروازه الدحیل را گشوده تا در آسیا نیز موفق به گلزنی شود.

در میان فهرست قربانیان خاص و کم تعداد چشمی، قرار نگرفتن نام تراکتور نیز خودنمایی می‌کند. تیمی که روز چهارشنبه به مصاف استقلال می‌رود و باید دید که روزبه موفق به گلزنی خواهد شد و یا اینکه حداقل می‌تواند زمینه ساز پیروزی تیمش شود یا خیر.

دیگر خبرها

  • حذف مقابل تراکتور را در ادامه لیگ جبران خواهیم کرد
  • تراکتور به دنبال پایان ناکامی برابر استقلال
  • طی‌شدن ۸۰ درصد راه قهرمانی استقلال با شکست تراکتور
  • تراکتور به دنبال پایان ناکامی برابر استقلال/ ۳ شکست متوالی سرخ‌ها
  • هفته بیست و پنجم لیگ برتر| تراکتور به دنبال انتقام از استقلال/ نبرد گلادیاتور‌های پرسپولیس و سپاهان در ال‌کلاسیکوی ایران
  • خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور (+عکس)
  • منافی:باخت به آلومینیوم را بزرگ نکنیم، در لیگ فرصت جبران هست
  • سیدصالحی: سرمربی استقلال کار بزرگی کرد
  • جای خالی نام تراکتور در لیست قربانیان روزبه
  • آشوبی: پرسپولیس بدون توجه به بازی‌های استقلال می‌تواند فاصله یک امتیازی را جبران کند/ در مورد رفیعی جای نگرانی وجود ندارد