Web Analytics Made Easy - Statcounter

امیرزاده از برگزاری مسابقه کتابخوانی از کتاب «درآمدی بر مبانی حدیثی گام دوم انقلاب اسلامی» به قلم امام جمعه جهرم خبر داد.

«مجتبی امیرزاده»، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، از برگزاری مسابقه کتابخانی «درآمدی بر مبانی حدیثی گام دوم انقلاب اسلامی» خبر داد و گفت:‌ به همت اداره کتابخانه‌های عمومی و دفتر امام جمعه جهرم، مسابقه کتابخوانی با محوریت کتاب «درآمدی بر مبانی حدیثی گام دوم انقلاب اسلامی» نوشته‌ حجت الاسلام «محمدحسین مدبر»، امام جمعه جهرم برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان جهرم افزود: این مسابقه کتابخوانی از تاریخ ۱۵ بهمن ماه تا ۱۵ اسفند ماه ۹۹ به شکل مجازی برگزار می‌شود.

 

وی بیان کرد: علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به سامانه مسابقات به آدرس www.samakpl.ir، پس از ثبت نام، نسخه الکترونیک کتاب «درآمدی بر مبانی حدیثی گام دوم انقلاب اسلامی» را دریافت و در مسابقه شرکت کنند.

 

امیرزاده با اشاره به اینکه امکان دریافت نسخه الکترونیک و سوالات مکتوب مسابقه از محل کلیه کتابخانه‌های عمومی شهرستان جهرم نیز امکان پذیر است، گفت: از برگزیدگان این مسابقه در سالروز میلاد حضرت علی (ع) با اهدای جوایز نقدی، تقدیر می شود.

 

وی بیان کرد: علاقمندان همچنین می توانند با امانت گرفتن کتاب از تمام کتابخانه های عمومی سطح شهرستان های جهرم و خفر و تهیه آن از دفتر امام جمعه جهرم در این مسابقه شرکت کرده و پاسخنامه را تحویل کتابخانه های عمومی دهند.

 

رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان جهرم ادامه داد: همچنین ارسال تصویر پاسخنامه به شماره 09224882528 در شبکه های مجازی (واتساپ،  بله، ایتا و سروش) از دیگر روش های شرکت در این مسابقه است.

 

به گزارش شبستان، این کتاب با محتوای مبانی حدیثی بیانیه گام دوم انقلاب تدوین شده است و از اهداف انتشار آن گفتمان‌سازی محتوای بیانیه گام دوم انقلاب بوده است.

 

کتاب «درآمدی بر مبانی حدیثی گام دوم انقلاب» در ۷۰ صفحه و به همت امور فرهنگی و تدوین آثار دفتر امام جمعه جهرم چاپ و منتشر شده است.

 

موضوعاتی همچون تقابل ۲ گانه جدید اسلام و استکبار پدیده برجسته جهان معاصر، آغاز انقلاب و نظام اسلامی از نقطه صفر، انقلاب اسلامی مایه سربلندی ایران و ایرانی، جمهوری اسلامی و فاصله میان بایدها و واقعیت ها، سنگین کردن کفه عدالت در تقسیم امکانات عمومی کشور، درآن دیده می‌شود.

 

در بخش پایانی کتاب نیز مطالبی به عنوان «توصیه ها» آورده شده است که شامل علم و پژوهش، معنویت و اخلاق، اقتصاد، عدالت و مبارزه با فساد، استقلال و آزادی، عزت ملی، روابط خارجی، مرزبندی با دشمن و سبک زندگی در این بخش از کتاب است.

 

کتاب مبانی حدیثی بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی به همت نشر مصلی در شمارگان یک هزار نسخه به بازار کتاب عرضه شده است.

 

پایان پیام/691

منبع: شبستان

کلیدواژه: کتاب مبانی حدیثی گام دوم انقلاب مسابقه کتابخوانی مجازی جهرم مسابقه کتابخوانی کتابخانه های عمومی مسابقه کتابخوانی امام جمعه جهرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۰۵۱۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حکم کمیته انضباطی برای تکرار یک دیدار تعیین‌کننده

به گزارش "ورزش سه"، یکشنبه هفته گذشته بود که دیداری حساس از هفته بیست و هشتم رقابت‌های لیگ دسته اول، میان تیم‌های استقلال آبی پوش ملاثانی و فجرسپاسی شیراز به دلیل عدم موافقت باشگاه استقلال خوزستان برای در اختیار گذاشتن استادیوم غدیر به دو تیم برگزار نشد.

موضوعی که با جار و جنجال شدیدی همراه شد و صدای اعتراض تیم‌های مدعی نفت مسجدسلیمان و چادرملو اردکان که رقابت سختی با فجرسپاسی دارند، بلند شد. سیاوش اکبرپور و باشگاه استقلال ملاثانی به اقدام همتایان خود در باشگاه استقلال خوزستان به شدت معترض بوده و اعتقاد داشتند که هماهنگی‌های لازم جهت برگزاری بازی در این استادیوم از قبل انجام شده بود.

حالا نیز رأی کمیته انضباطی درخصوص این مسابقه صادر گردیده که طی آن، مسابقه دو تیم می‌بایستی تکرار شود. در این رأی آمده است:

درخصوص گزارش سازمان لیگ فوتبال مبنی بر عدم برگزاری مسابقه بین دو تیم آبی پوشان جنوب و فجر شهید سپاسی شیراز در ورزشگاه غدیر اهواز، نظر به اینکه بر اساس مکاتبات صورت گرفته از سوی باشگاه آبی پوشان جنوب با سازمان لیگ ورزشگاه تختی و غدیر اهواز به ترتیب به عنوان اولویت اول و دوم محل برگزاری مسابقات به عنوان میزبان در فصل جاری معرفی و تا کنون نیز تعداد 3 مسابقه در ورزشگاه تختی و 8 مسابقه در ورزشگاه غدیر برگزار گردیده است که این امر مؤید پذیرش استادیوم غدیر اهواز به عنوان دومین ورزشگاه باشگاه آبی پوشان جنوب در برگزاری مسابقات از سوی مسئولین باشگاه استقلال خوزستان به عنوان بهره‌بردار قراردادی ورزشگاه اخیر الذکر می‌باشد و از طرفی باتوجه به اینکه در جلسه هماهنگی شب قبل از بازی دو تیم به دلیل عدم رفع مشکلات استادیوم تختی با اعلام مدیر تیم آبی پوشان جنوب و تاییدیه نماینده هیئت فوتبال استان، استادیوم غدیر به عنوان ورزشگاه برگزاری مسابقه معرفی و به تایید و امضا حاضرین در جلسه رسیده، علی‌رغم حضور بازیکنان دو تیم، داوران و فراهم بودن شرایط برگزاری، به دلیل عدم بازگشایی درب استادیوم غدیر از سوی بهره بردار آن و با عنایت به اینکه اقدام باشگاه استقلال خوزستان به عنوان شخص ثالث علت اصلی و خارج از اراده باشگاه میزبان در عدم برگزاری مسابقه تشخیص داده می‌شود، در نتیجه باتوجه به بند 5 ماده 14 آیین نامه برگزاری مسابقات لیگ برتر و دسته اول فوتبال ایران مصوب 1398 و همچنین مفهوم مخالف از ماده 62 مقررات انضباطی حکم بر تکرار مسابقه بین دو تیم آبی پوشان جنوب و فجر شهید سپاسی شیراز تماماً با هزینه باشگاه میزبان در محلی خارج از استان خوزستان با تشخیص سازمان لیگ صادر میگردد.

همچنین با توجه به اظهارات مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان درخصوص عدم امکان موافقت با برگزاری سایر مسابقات باقیمانده تیم آبی پوشان جنوب در ورزشگاه غدیر، مسابقات باقیمانده که تیم اخیر الذکر در فصل جاری میزبان می‌باشد در محل دیگری به تشخیص سازمان لیگ باید برگزار شود.

دیگر خبرها

  • هیئت اجرایی موقت فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس دوازدهم انتخاب شد
  • شهید مطهری طلایه دار مبانی فکری انقلاب اسلامی بود
  • درخواست باشگاه سپاهان برای دیدار با پرسپولیس
  • نامه باشگاه سپاهان در آستانه بازی با پرسپولیس
  • کتابداران دیلم برای جذب دانش آموزان در مدارس حضور یابند
  • برگزاری آیین سوگواری شهادت امام صادق‌(ع) در باغ موزه انقلاب
  • جزئیات طرح «یسنا» یارانه ویژه مادران باردار + مبلغ و نحوه استعلام
  • جریمه 350 میلیون تومانی باشگاه استقلال خوزستان
  • حکم کمیته انضباطی برای تکرار یک دیدار تعیین‌کننده
  • نخستین مسابقه «روایت‌نویسی نمایشگاه کتاب» برگزار می‌شود