Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، نخستین واحد بخار پروژه سیکل ترکیبی نیروگاه سبلان اردبیل پیش‌ازظهر پنجشنبه با حضور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء (ص) و مسؤولان استانی افتتاح شد.

اکبر بهنام‌جو، استاندار اردبیل در این مراسم با اشاره به اقدامات بسیار ارزشمند قرارگاه خاتم‌الانبیاء (ص) و سپاه در استان اظهار کرد: چهاربانده کردن محورهای مواصلاتی همچون محور اردبیل به مشگین‌شهر و چندین محور مواصلاتی شمال استان که نقش مهمی در توسعه حمل‌ونقل جاده‌ای دارد، از جمله اقدامات قرارگاه در اردبیل است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در بحث پروژه راه‌آهن اردبیل - میانه هم اقدامات مناسبی انجام شده به‌طوری‌که در زمینه زیرسازی و ریل‌گذاری این پروژه هم اقدامات مناسبی انجام شده است.

استاندار اردبیل به احداث ساختمان بیمارستان یک هزار تختخوابی اردبیل نیز اشاره کرد و بیان داشت: این بیمارستان هم با همت و مشارکت قرارگاه خاتم‌الانبیاء (ص) در جهت رفع نیازهای مردم استان اردبیل احداث می‌شود.

سپاه نقش مهمی در توسعه و همدلی دارد

بهنام‌جو با اشاره به نیروگاه سبلان تصریح کرد: توسعه این نیروگاه اطمینان‌بخشی بزرگی برای برق مورد نیاز برای سرمایه‌گذاری در استان ایجاد می‌کند.

وی درباره وضعیت جذب سرمایه در استان اردبیل اظهار کرد: امسال ۴۵ درصد بیشتر نسبت به سال گذشته جذب سرمایه داشتیم.

استاندار اردبیل گفت: سپاه نقش مهمی در توسعه و رفع مشکلات و به‌خصوص وحدت و همدلی دارد و در رفع بحران‌ها اقدامات مناسبی انجام داده که از جمله در بحث کرونا حضور سپاه استان اردبیل در غربالگری و طرح سردار شهید سلیمانی بسیار چشم‌گیر است.

ضرورت توجه به زیرساخت‌های استان اردبیل

حجت‌الاسلام سیدکاظم موسوی، نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس و نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس هم در این مراسم بیان کرد: قرارگاه خاتم‌الانبیاء (ص) در ایجاد پروژه‌های عمرانی نقش مهمی داشته و در استان اردبیل هم اقدامات خوبی آغاز کرده است و هر کجا و طرحی که قرارگاه ورود کرده شاهد خیر و برکت بوده‌ایم.

وی به ضرورت توجه به زیرساخت‌های استان اردبیل نیز تاکید کرد و گفت: منابع انسانی و امکانات بسیار مناسب استان می‌طلبد تا اقدامات مناسبی برای توسعه زیرساخت‌ها در جهت توسعه و پیشرفت استان انجام شود.

کد خبر 5138926

منبع: مهر

کلیدواژه: اردبیل سردار سلامی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی قرارگاه خاتم الانبیاء نیروگاه برق دهه فجر ویروس کرونا چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی کرمانشاه گرگان انقلاب اسلامی ایران بوشهر آمار کرونا شهرستان کرج شیراز افتتاح طرح عمرانی عکس استانها شهرکرد جشنواره فیلم فجر اقدامات مناسبی خاتم الانبیاء استان اردبیل نقش مهمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۰۵۲۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح بزرگ‌ترین جکوزی و نیروگاه‌های خورشیدی سقفی کشور در مشهد

به گزارش قدس آنلاین، مراسم افتتاح بزرگ‌ترین جکوزی و نیروگاه‌های خورشیدی سقفی کشور در مجموعه موج‌های آبی مشهد عصر دیروز (سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت) در محل این مجتمع با حضور یعقوبعلی نظری، استاندار خراسان رضوی، علیرضا تاج‌فیروز، مدیرکل ورزش و جوانان استان، محسن داوری، فرماندار مشهد و علیزاده، مالک مجموعه‌ موج‌های آبی مشهد برگزار شد.

محمدرضا علیزاده، مدیر مجموعه ورزشی موج‌های آبی مشهد در این مراسم اظهار کرد: بزرگ‌ترین جکوزی کشور را براساس نیازسنجی های موجود در مجموعه موج‌های آبی ایجاد کردیم. باتوجه به اینکه بیش از ۸۰ درصد مخاطب ما را زائران و مسافران تشکیل می‌دهند، به همین منظور یک نیازسنجی دقیق انجام شد و متوجه شدیم قشر بالای ۴۵ سال ما که از این مجموعه استفاده می کنند نیاز به فضایی برای تفریح و البته ورزش دارند، به همین منظور تصمیم گرفتیم بزرگ‌ترین جکوزی کشور را هم در مجموعه آبی خودمان راه اندازی کنیم و خدمات جدیدی را به علاقه مندان ارائه دهیم.

وی افزود: این مجموعه افزون بر ۳۵۰ میلیارد ریال هزینه داشت که باتوجه به شرایط موجود امیدواریم پاسخگوی نیاز مراجعان محترم باشیم.  به طور متوسط ۶ ساعت و نیم میزبان هر فرد هستیم و تمام تلاش و امکانات خود را به کار می‌گیریم که بهترین امکانات را با بهترین شرایط در اختیار مراجعین بگذاریم.

نظری، استاندار خراسان رضوی نیز در بخشی از این مراسم گفت: این پروژه که توسط موج‌های آبی بنا شده، نماد مشارکت مردم در حل مسائل کشور از جمله مسئله کمبود برق و استفاده از حداقل امکانات است. به عنوان مثال پشت بام‌ها فضاهایی هستند که کمترین استفاده را از آن‌ها می‌کنیم و به نوعی جزو فضای پرت مجموعه‌ها محسوب می‌شوند اما دوستان در مجموعه موج‌های آبی نشان دادند با برنامه‌ریزی و کار کارشناسی شده می‌توان از همین فضا هم بهترین استفاده‌های درآمدی را داشت.

حمیدرضا خداشناس

دیگر خبرها

  • نگرانی ناتو از فعالیت های روسیه علیه کشورهای عضو
  • تحویل ۲۵ واحد مسکن به نیازمندان توسط سپاه اردبیل
  • جنگیدن با دشمن در خاک خودش،‌ مهم ترین نشانه قدرت
  • نخستین واحد پرورش قارچ صنعتی در جوین خراسان رضوی افتتاح شد
  • تجربه آموزش‌های ترکیبی در مسیر پیشرفت و هوشمندسازی را ادامه می‌دهیم
  • حمایت مالی از حضور ۱۲ واحد تولیدی استان اردبیل در نمایشگاه ایران اکسپو
  • افتتاح بزرگ‌ترین جکوزی و نیروگاه‌های خورشیدی سقفی کشور در مشهد
  • تدوین رویدادهای فصل گردشگری در استان اردبیل
  • اتمام ۱۵ فعالیت تعمیراتی در نیروگاه شهید رجایی قزوین
  • تدوین رویدادهای مهم گردشگری در استان اردبیل