Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس در یزد، دکتر ابراهیم سلمانی ظهر امروز در جمع خبرنگاران حاضر و با اشاره به این‌که هم اکنون ۱۷۸ بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های استان یزد بستری هستند، اظهار کرد: از این تعداد، ۵۱ نفر به دلیل وخامت حالشان در بخش مراقبت‌های ویژه حضور داشته و خدمات دریافت می‌کنند.

وی با اشاره به رنگ‌بندی کرونایی در شهرستان‌های استان افزود: شهرستان ابرکوه در وضعیت نارنجی کرونایی، شهرستان‌های اردکان، بهاباد، خاتم و مهریز در وضعیت زرد و شهرستان‌های اشکذر، بافق، تفت، میبد و یزد در وضعیت آبی قرار دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد با اشاره به کاهش رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی، گفت: اعتقاد به پایان کرونا کاملا اشتباه است و هرگاه غفلت کنیم افزایش آمار بستری‌های مبتلا به کرونا را به دنبال داشته است و در صورت تدوام عدم رعایت شیوه نامه های بهداشتی، باز شاهد روزهای سیاه کرونایی خواهیم بود.

انتهای پیام/ب

 

منبع: فارس

کلیدواژه: یزد بخش مراقبت های ویژه دانشگاه علوم پزشکی بستری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۰۵۷۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استطاعت جسمی ۸۳ هزار زائر حج تمتع ۱۴۰۳ نهایی شد

به گزارش خبرنگار مهر، سید علی مرعشی، با بیان اینکه استطاعت جسمی ۸۳ هزار زائر حج تمتع نهایی شد، گفت: داروهای مورد نیاز به همراه ۳۸۰ نفر از کادر پزشکی متخصص هلال احمر سه روز قبل از عزیمت اولین کاروان زائران اعزام خواهند شد.

وی با بیان اینکه در مکه یک بیمارستان ۶۰ تخت خوابی داریم؛ گفت: این بیمارستان دارای بخش ویژه مجهز و کامل است؛ همچنین یک بخش رادیولوژی، سونوگرافی، اکوکاردیوگرافی، آزمایشگاه مجهز، بخش دندانپزشکی و بخش‌های بستری زنان و مردان را هم داریم.

رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت هلال احمر گفت: در مدینه خدمات در دو درمانگاه ۱۶ ساعته و شبانه روزی انجام می‌شود و همچنین یک مرکز ۱۰ تختخوابی را هم در مدینه داریم.

مرعشی خاطر نشان کرد: در صورتی که به خدمات بستری و اعمال جراحی مختلف نیاز داشته باشیم؛ از بیمارستان‌های عربستان استفاده خواهیم کرد.

کد خبر 6091429 علی قدمی

دیگر خبرها

  • آسترازنکا به مرگبار بودن واکسن کرونایش اعتراف کرد
  • اعتراف سازنده واکسن کووید آسترازنکا بعد از ۳ سال
  • سه پرواز پی در پی و نجات بخش اورژانس هوایی ارومیه
  • بیش از ۲۳ هزار خدمت روانپزشکی در غرب خراسان رضوی ارائه شد
  • حمایت از کارگران رونق تولید و بهره‌روری را ارتقا می‌دهد
  • بستری شدن ۸۸ نفر به علت مشکلات تنفسی در خوزستان
  • استمرار روند کاهشی تورم و قیمت ارز نیازمند مراقبت جدی است
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • استطاعت جسمی ۸۳ هزار زائر حج تمتع ۱۴۰۳ نهایی شد
  • آیا زنان پزشکان بهتری هستند؟