Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-28@20:07:59 GMT

ریزش ۲۰۰هزار تومانی سکه در یک روز

تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۰۵۷۵۴

ریزش ۲۰۰هزار تومانی سکه در یک روز

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از خبرآنلاین، بازار سکه این روزها روندی پرنوسان را تجربه می‌کند.قیمت‌ها در این بازار امروز روندی کاهشی را تجربه کرد.

بررسی‌ها نشان می‌دهد افزایش قیمت دلار روز سه‌شنبه کمک کرد که سکه امامی در این روز به افت اونس طلا بهای زیادی ندهد و حتی با سرعت آرامی در مسیر افزایشی قرار بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دنیای اقتصاد نوشت: سکه در روز چهارم هفته ۳۰ هزار تومان افزایش پیدا کرد و به بهای ۱۰ میلیون و ۹۳۰ هزار تومان رسید. اما روز چهارشنبه خبری از افزایش قیمت دلار نبود و روند کاهشی اونس طلا نیز حداقل تا ساعت ۴بعدازظهر قطع نشد.

در واکنش به افت این دو متغیر تاثیرگذار، معامله‌گران سکه نیز فروشنده شدند و توانستند قیمت فلز گرانبهای داخلی را ۲۰۰ هزار تومان پایین‌تر ببرند و به ۱۰ میلیون و ۷۳۰ هزار تومان برسانند.

سطح حمایتی مهم بازار سکه محدوده ۱۰ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان بود. تثبیت زیر این سطح می‌تواند سکه را در معرض فروش‌های بیشتر قرار دهد. حمایت بعدی پیش روی سکه محدوده ۱۰ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان است که در صورت شکست آن، فلز گرانبهای داخلی تا محدوده ۱۰ میلیون و ۱۰۰هزار تومان عقب خواهد نشست. به گفته فعالان، در صورتی که اونس طلا به بالای محدوده هزار و ۸۵۰ دلار بازنگردد، سکه کار سختی برای صعود خواهد داشت. با این حال، با توجه به حباب مثبت سکه می‌توان گفت سکه‌بازان به افزایش قیمت دلار و اونس طلا خوش‌بین هستند.

پربیننده ترین قیمت دلار ۱۴ بهمن ماه ۱۳۹۹ قیمت دلار ۱۶ بهمن ماه ۱۳۹۹ قیمت دلار ۱۵ بهمن ماه ۱۳۹۹ نوسان دلار در کشمکش انتظارات متناقض/ معامله‌گران قدیمی؛ عطای بازار ارز این‌روز‌ها را به لقایش بخشیدیم پیش بینی قیمت طلا در آستانه روز مادر/ تقاضا ۱۵درصد افزایش یافت

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: سکه طلا ۱۰ میلیون هزار تومان قیمت دلار اونس طلا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۰۵۷۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ریزش قیمت دلار تا ۵۸ هزار تومان!

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا بر اساس گزارش میدانی از بازار ارز، قیمت دلار که در روزهای گذشته روند کاهشی گرفته بود، امروز به کانال ۵۹ هزار تومان هم رسید؛ برخی از دلالان میدان فردوسی، قیمت این ارز را تا ۶۰ هزار تومان هم عنوان کردند و در مواردی هم این نوع ارز را تا ۵۹ هزار و ۸۰۰ تومان هم می‌فروختند.

دلالان چهارراه استانبول و خیابان منوچهری معتقدند در روزهای آینده امکان ریزش دلار تا ۵۸ هزارتومان هم وجود دارد.

بازار میدان فردوسی که در تلاطم افزایش قیمت‌ها، تب و تاب فروش از سوی دلالان را به همراه داشت، امروز از هیجان خالی بود؛ البته فروشندگان دلار همچنان در بازار حضور داشتند تا اگر تقاضایی برای خرید باشد، پاسخ دهند.

تحولات‌ مرزی بین ایران و پاکستان قبل از پایان یافتن تعطیلات نوروز ۱۴۰۳، سرآغازی برای روند صعودی قیمت دلار بود. همچنین همزمان‌ با پایان تعطیلات نوروزی، اخبار سیاسی از حمله هوایی رژیم صهیونیستی به ساختمان کنسولی سفارت ایران در دمشق در سیزدهم فروردین‌ماه منتشر شد و روند صعودی که در بازار ارز آغاز شده بود را تسریع کرد.

به‌دنبال این اتفاق، ایران ۲۵ فروردین‌ماه، در عملیات «وعده صادق» یک حمله موشکی به رژیم صهیونسیتی ترتیب داد و فردای این حمله، قیمت دلار در ساعات آغازین بازار، به ۷۰ هزار تومان هم رسید؛ اما این روند صعودی ادامه‌دار نبود و در عرض چند ساعت، بازار روند نزولی به خود گرفت و به ۶۶ هزار تومان هم رسید.

در این مدت برخی از کارشناسان بازار هشدار دادند که روند صعودی این روزهای بازار ارز، ناشی از هیجانات سیاسی است و ادامه‌دار نخواهد بود؛ درواقع به گفت آنها از نظر اقتصادی اتفاقی رخ نداده که بخواهد علت افزایش قیمت ارز باشد. البته برخی دیگر از کارشناسان تاکید کردند که بدون یک بسته سیاستی مناسب، بازار ارز انضباط نمی‌گیرد و این بازار نیازمند برنامه پایدار است.

کد خبر 847888 برچسب‌ها خبر مهم دلار آمريكا

دیگر خبرها

  • ریزش قیمت دلار تا ۵۸ هزار تومان!
  • ریزش سنگین دلار در بازار تهران؛ بازگشت دوباره به کانال ۵۰ هزاری را شاهدیم؟
  • ریزش سنگین ارز/احتمال بازگشت دلار به کانال ۵۰ هزاری تقویت شد
  • ریزش میلیونی قیمت‌ها در بازار طلا و سکه/ پیش‌بینی قیمت‌های فردا
  • تداوم ریزش قیمت دلار و سکه در معاملات ۸ اردیبهشت
  • تداوم ریزش قیمت دلار و سکه در معاملات
  • ریزش قیمت‌ها در بازار خودرو
  • اخبار بازار خودرو / ریزش گسترده قیمت‌ها در بازار
  • ریزش ۱۰۰ دلاری طلای جهانی
  • ریزش گسترده قیمت‌ها در بازار خودرو