Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار خرم دل گفت: افرادی که دارای نگاه انقلابی و مکتبی هستند باید در ابعاد مختلف جریان ساز باشند تا بتوانیم نسبت به آینده خودمان راه را به درستی ترسیم کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، آئین اختتامیه دومین جشنواره سرودهای حماسی و انقلابی با عنوان «آوای چکاوک» امروز (۱۶ بهمن ماه) با حضور فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد، جمعی از مدیران کل و مسئولین در سالن اجتماعات آزادی نفت و گاز گچساران در حال برگزاری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سردار «حمید خرم دل» در این آئین ضمن گرامی داشت دهه فجر و ولادت بانوی دوعالم حضرت فاطمه زهرا (س)، گفت: واقعیتی که امروز در انقلاب اسلامی با آن مواجه هستیم همان ایجاد تمدن اسلامی بوده که ابعاد وسیعی دارد و همه شئون زندگی بشریت را در بر می گیرد.

 

فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: کسی که دارای نگاه انقلابی و مکتبی است حتما باید در ابعاد مختلف جریان ساز باشد تا بتوانیم نسبت به آینده خودمان راه را به درستی ترسیم کنیم.

 

وی با اشاره به اینکه هر انقلاب سه رکن دارد، ادامه داد: یکی رهبرانی که انقلاب را مدیریت کردند، دوم مردمی که انقلاب را یاری کردند و سوم نیز ایدئولوژی که رهبران و مردم از آن پیروی کردند.

 

سردار خرم دل در ادامه، گفت: اگر انقلاب ها را بررسی کنیم می بینیم که یکی دو مورد از این ابعاد دستخوش تغییرات شده اند و در ادامه آن مکتب و مرامی که داشتند نیز استحاله شد.

 

فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد انقلاب اسلامی ایران را یک استثناء دانست و یادآور شد: هر چند مشکلاتی از نظر اقتصادی و معیشتی در کشورمان وجود دارد، اما هیچ کدام دلیلی برای مردم عزیزمان نشده که از آرمان هایشان ذره ای عقب نشینی کنند.

 

وی ضمن اشاره به اینکه شهادت سردار سلیمانی جلوه ای از بیعت مجدد مردم با آرمان های انقلاب، رهبری و شهداء بود، اضافه کرد: مردم ایران اسلامی هیچ گاه از آرمان های خود عقب نشینی نکرده و کوتاه هم نیامده اند و در آن ایدئولوژی و مکتبی که دنبال می کنند، لحظه ای هم انحراف ایجاد نشده است.

 

سردار خرم دل ضمن تاکید بر اینکه بیش از ۴۰ سال دور تا دور ایران را پایگاه های نظامی دشمنان احاطه کرده اما جرات تعدی به جمهوری اسلامی را ندارند، گفت: شهادت سردار دلها عین زبونی و پستی استکبار جهانی و در راس آمریکای جنایتکار بود.

 

فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: این اقدام آمریکایی ها هنر نیست و در حقیقت هنر همان کوبیدن پایگاه عین الاسد و سرنگونی پهباد پیشرفته آمریکایی است که جرات پاسخ دادن هم نداشتند.

 

وی خاطرنشان کرد: امروز ایران قدرت اول و آخر در منطقه است در حالی که هژمونی استکبار شکسته شده؛ بنابراین همه وظیفه داریم که برای اعتلا و سربلندی نظام تلاش کنیم.

 

سردار خرم دل ابراز داشت: شاید امروز بسیاری از اقدامات و سیطره غرب به واسطه رسانه ها و هنرمندان آنها شکل گرفته باشد، چرا که فیلم سینمایی می سازند و همه جنایات را تنها به یک سرباز یا فرمانده ربط می دهند که خطا کرده است به نوعی سیاه نمایی کرده و خودشان را تبریه می کند.

 

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در ادامه با اشاره به جایگاه هنر، تصریح کرد: باید به این جایگاه هنر در جامعه و به سمت هنر انقلابی حرکت کنیم.

 

وی یادآور شد: امروز با دو جریان تحریم برای ضربه به انقلاب و تحریف برای تطهیر نظام سلطه روبرو هستیم و هنرمندان وظیفه دارند به شایستگی با این جریان ها مقابله کند.

 

سردار خرم دل فضای فرهنگی و ظرفیت های فرهنگی استان را کم نظیر و یک ظرفیت عالی دانست و گفت: باید چهره سازی شود.

 

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: در بحث خوانندگی ما نقطه زن هم نیاز داریم و در این استان ظرفیت بسیار بالا بوده و باید از ظرفیت لهجه لری و محلی خودمان نیز در آثار بهره برد.

 

وی ضمن تاکید بر اینکه با حساب و کتاب و با برنامه این ترانه ها و سرودها اجرایی شود، ادامه داد: حماسه ها و رشادت های فرزندان این استان باید مطرح و بولد شود و به دنبال آثار فاخر باشیم.

 

سردار خرم دل با اشاره به اینکه باید نگاه ملی و جهانی به آثارمان داشته باشیم، گفت: هدف ایجاد تمدن اسلامی در جهان است و نباید ظرفیت را تنها معطوف به استان کرد و باید فراتر از استان مان گام برداریم.

 

پایان پیام/82

منبع: شبستان

کلیدواژه: آوای چکاوک فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد سرودهای انقلابی ایدئولوژی هنر فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد سردار خرم دل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۰۵۷۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عامل ضرب و شتم در اتوبوس

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، سردار عباسعلی محمدیان رئیس پلیس پایتخت امروز در بازسازی صحنه جرم در جمع خبرنگاران گفت: از شهروندی که فیلم ضرب و شتم مردم در اتوبوس را تهیه کرد تشکر می‌کنم؛ چراکه موجب دستگیری این متهم شد و ما پنج تا ۶ روز بعد از این حادثه هویت متهم را شناسایی کردیم.

وی گفت: این متهم به یکی از استان‌های غربی کشور متواری شد و به یکی از روستاها رفته بود اما همکاران با اشراف اطلاعاتی وی را که به هنگام دستگیری با مأموران درگیر شده بود، دستگیر کردند.

سردار محمدیان تاکید کرد: به این گونه افراد هشدار می‌دهیم که پلیس توان و تجهیزات لازم را دارد و از این صحنه‌ها به سادگی نمی‌گذرد و با هماهنگی دستگاه قضائی مجازات سنگینی برای این افراد در نظر گرفته شده است.

وی گفت: شخص دادستان تهران هم پیگیر قضیه بود تا زودتر دادگاه این فرد اجرا شود.

سردار محمدیان گفت: این فرد سابقه دار است و همدست دارد اما در آن فیلم تنها بوده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تجلیل جامعه معلولان از یک برنامه تلویزیونی/«نامیرا» فرهنگسازی کرد
  • معلم انقلابی باید در کشور تربیت شود
  • فرمانده سپاه تهران با فرمانده کل ارتش دیدار کرد
  • نخستین سمپوزیوم تکنولوژی درطراحی و بازطراحی برگزار شد
  • دستگیری عامل ضرب و شتم در اتوبوس
  • هنرمند انقلابی در راستای توحید الهی گام برمی دارد
  • کسب‌وکارهای دانش‌بنیان را نباید تعطیل کرد، باید به جریان‌های انقلابی، بسیج دانشجویی و مانند آن‌ها فرصت رقابت داد
  • دشمن با نشانه رفتن حجاب قصد ضربه به روح و روان جامعه را دارد
  • شهادت ۲ فرمانده جماعت اسلامی لبنان در حمله رژیم صهیونیستی
  • پیام تقدیر دبیرکل دومین کنگره ملی شهدای استان کهگیلویه و بویراحمد از رسانه ها