Web Analytics Made Easy - Statcounter

شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی ایران، سندی تحت عنوان «رئوس راهبردهای حزب را برای آینده ایران» تصویب کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، سومین جلسه متوالی  شورای مرکزی حزب به صورت آنلاین و به ریاست محسن هاشمی با دستور کار اصلی به تصویب «رئوس راهبردی حزب کارگزاران سازندگی ایران برای آینده کشور» برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این جلسه، محمد عطریانفر رئیس کارگروه «تدوین برنامه‌ها و بررسی مصادیق انتخابات ریاست جمهوری» گزارشی از جلسات متعدد این کارگروه برای تدوین این سند و همچنین اخذ نظرات کارشناسان حوزه‌های مختلف که به ویراست‌های متعدد بر این برنامه منجر شد، اشاره کرد و با ابراز خشنودی از تصویب نهایی آن، نگارش سند تفصیلی و همچنین تدوین کمپین رسانه‌ای برای انتشار آن را گام‌های بعدی این کارگروه عنوان کرد. گفتنی است، این سند در یک مقدمه، چهار اصل و پنج بخش تدوین شده است.

عطریانفر همچنین به عنوان رئیس کنگره سراسری کارگزاران سازندگی ایران، از برگزاری چهارمین کنگره سراسری حزب در روز سی‌ام بهمن‌ماه سال جاری خبر داد. بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده، اعضای دارای حق رأی کنگره شامل اعضای شوراهای استانی و ستاد مرکزی، با حضور در مکان‌های مشخص شده در مراکز استان‌ها، به صورت آنلاین در کنگره حاضر خواهند شد و طبق اساسنامه، سرنوشت نیمی از کرسی‌های شورای مرکزی حزب را با رأی خود تعیین خواهند نمود. طبق این گزارش، از ۱۷ کرسی که در کنگره آتی به رأی اعضا سپرده می‌شود، پنج کرسی متعلق به سهمیه زنان و دو کرسی متعلق به سهمیه استان‌ها است.

در ادامه این جلسه، حسین مرعشی، رئیس کمیته سیاسی کارگزاران سازندگی ایران گزارشی از مصوبات و تحلیل‌های این کمیته پیرامون مسائل داخلی و خارجی ارائه داد.

سخنگوی حزب کارگزاران سازندگی ایران در این گزارش بر لزوم تعیین تکلیف توافق برجام پیش از برگزاری سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تأکید کرد.

مرعشی، در ادامه ضمن ابراز خوشبینی نسبت به بازگشت دولت ایران و آمریکا به برجام در میان‌مدت، تاثیر این اتفاق را در گشایش‌های اقتصادی برای مردم مهم ارزیابی کرد. رئیس کمیته سیاسی با این حال، نسبت به تاثیر مستقیم و غیرمستقیم احیای برجام بر انتخابات ریاست جمهوری آتی ابراز تردید نمود.

در ادامه جلسه شورای مرکزی کارگزاران سازندگی ایران، حواشی اخیر برخی سخنان اعضای منسوب به حزب درباره مسائل مختلف خارج از دایره مواضع رسمی تشکیلات به بحث گذاشته شد.

غلامحسین کرباسچی در سخنانی تک تک اعضای کارگزاران را سرمایه‌های حزب دانست و با اشاره به سنت تشکیلاتی کارگزاران در آزادی ابراز عقیده اعضا، موضع نهایی حزب را خروجی ارکان تشکیلات دانست.

دبیرکل حزب کارگزاران سازندگی ایران با اشاره به حواشی اخیر بر سر انتشار سخنان برخی اعضای شاخص حزب یادآور شد که افراد توانمند و باسابقه بخشی از هویت کارگزاران را تشکیل می‌دهند و آسیب‌های شبکه‌های اجتماعی یا شیطنت رقبای سیاسی نباید ما را از ظرفیت‌های اعضای توانمند حزب محروم سازد.

وی رویکرد جذب حداکثری را مناسب یک حزب پیشرو دانست و بر حل همه مسائل از مسیر ساز و کارهای پیش‌بینی شده در اساسنامه کارگزاران سازندگی تأکید کرد.

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: حزب احزاب سیاسی احزاب حزب کارگزاران سازندگی ایران شورای مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۰۵۹۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت بسیج سازندگی از مهارت آموختگان آموزش فنی و حرفه‌ای سیستان و بلوچستان

محمد قورزایی  در جلسه تخصصی حمایت از مهارت آموختگان مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای که با هدف تحقق شعار "جهش تولید با مشارکت مردم" برگزار شد، اظهار کرد: آموزش‌های فنی و حرفه‌ای مناسب‌ترین راهکار برای تحقق شعار سال و ایجاد اشتغال پایدار است.

وی با اشاره به مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهدای وحدت در حاشیه شهر زاهدان، افزود: کارگاه‌های آموزشی کم سرمایه‌بر و زود بازده مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای مانند؛ تولیدات نان و شیرینی‌جات و دارو‌های گیاهی بستری مناسب برای اشتغال جوانان سیستان و بلوچستان است.

جلیل شهریاری مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای سیستان و بلوچستان نیز در این جلسه ضمن تقدیر از حمایت‌های سپاه سلمان از آموزش‌های مهارتی در بحث تولید و اشتغال گفت: عرصه مهارت آموزی، پروسه اشتغال و درآمد را برای جوانان این استان هموار کرده است و کمک سازمان‌های مختلف مانند بسیج سازندگی این امر را تسریع می‌کند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • تهدید دادگاه لاهه از سوی کنگره آمریکا
  • نقش سنگرسازان بی سنگر در تاریخ انقلاب ماندگار است
  • تهدید دادگاه لاهه از سوی کنگره آمریکا درآستانه صدورحکم ضداسرائیلی
  • تهدید دادگاه لاهه از سوی برخی از اعضای کنگره آمریکا
  • دیپلماسی مهارت یکی از راهبردهای کلیدی سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای است
  • تنها نماینده اوکراینی الاصل کنگره آمریکا با تخصیص کمک به اوکراین مخالف است
  • راه‌اندازی کانون نهج‌ البلاغه در دانشگاه‌ها تصویب شد
  • راهبردهای صنعت پتروشیمی در تحقق شعار سال ۱۴۰۳ تشریح شد
  • حمایت بسیج سازندگی از مهارت آموختگان آموزش فنی و حرفه‌ای سیستان و بلوچستان
  • ریزش قیمت دلار در روز‌های آینده ادامه خواهد داشت