Web Analytics Made Easy - Statcounter

الکساندر یانکه ویتس مورد حمله نژادپرستانه قرار گرفته است.

الکساندر یانکه ویتس، هافبک ساوتهمپتون که در ثانیه 79 برابر منچستریونایتد اخراج شد، بعد از شکست سنگین تیمش مورد حملات نژادپرستانه قرار گرفته است.

به گزارش طرفداری و به نقل از BBC، الکساندر یانکه ویتس، هافبک 19 ساله و سوئیسی ساوتهمپتون که برای اولین بار در لیگ برتر انگلیس به میدان رفت، تنها 79 ثانیه بعد از شروع بازی، به دلیل خطای شدید روی اسکات مک تومینای از بازی اخراج شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بعد از شکست 9-0 ساوتهمپتون برابر منچستریونایتد، برخی در شبکه های اجتماعی به توهین به یانکه ویتس پرداختند و از الفاظ نژادپرستانه خطاب به او استفاده کردند. اکنون باشگاه ساوتهمپتون به طور رسمی گزارشی به پلیس منطقه همپشایر فرستاده تا افرادی که هافبک این تیم را مورد حمله نژادپرستانه قرار دادند، شناسایی شوند.

اخبار داغ 

پیکر علی انصاریان در بهشت زهرا تشییع و به خاک سپرده شد اشک های وریا غفوری در مراسم خاکسپاری علی انصاریان علی انصاریان لو داد؛ من و میناوند چگونه کرونا گرفتیم قولی که «فریبا نادری» به علی انصاریان داد لیورپول در 22 بازی فصل 2020/21 به اندازه مجموع 2 فصل گذشته شکست خورده است! جانلوییجی بوفون در بازی با اینتر نیز از الفاظ کفرآمیز استفاده کرده است

منبع: طرفداری

کلیدواژه: نژادپرستانه قرار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۰۵۹۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود بایرلورکوزن به فینال لیگ قهرمانان اروپا در شب تساوی 1-1 مقابل منچستریونایتد (2002/5/1) / فیلم

سال 2002 در چنین روزی و در چارچوب دور برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا فصل 2001/02،‌ دو تیم بایرلورکوزن و منچستریونایتد در ورزشگاه بای آرنا به مصاف هم رفتند. در حالی که بازی رفت دو تیم در منچستر با نتیجه 2-2 خاتمه یافته بود، در این بازی شاگردان سر الکس فرگوسن ابتدا از میزبان آلمانی پیش افتادند اما الیور نویل با به ثمر رساندن گلی دیدنی نتیجه بازی را به تساوی کشاند تا در پایان مسابقه تیم آلمانی با توجه به گل زده بیشتر در خانه حریف، به فینال گلاسکو صعود کند.

دانلود (41.9MB)

دیگر خبرها

  • صعود بایرلورکوزن به فینال لیگ قهرمانان اروپا در شب تساوی 1-1 مقابل منچستریونایتد (2002/5/1) / فیلم
  • اشاره فرناندز به احتمال جدایی‌اش از منچستریونایتد
  • ترکیب سپاهان مقابل پرسپولیس (احتمالی)
  • ترکیب استقلال مقابل تراکتور (احتمالی)
  • کاپیتان شمس‌آذر گلزن‌ترین هافبک لیگ!
  • چالهان اوعلو: از هیچ کس الهام نگرفتم؛ پیرلو مانند من دفاع نمی کرد
  • ترکیب احتمالی استقلال برای فتح تبریز
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل سپاهان
  • مک‌تامینی: مصدومیتم جدی نیست
  • حمایت وینیسیوس جونیور و اورلین شوامنی از نیکو ویلیامز / عکس