Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@20:09:03 GMT

سرخطی تضمینی بورس

تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۰۵۹۹۸

سرخطی تضمینی بورس

سرخطی در بورس برای افراد فعال در بورس یه یک رویا تبدیل شده است، بعضی از افراد این گمان را دارند که سرخطی در بورس تنها به شانس فرد بستگی دارد که این کاملا غلط و اشتباه است.

به گزارش ایسنا، بنابراعلام دایرکت فا، برای سرخطی زدن در بورس باید علم کافی و ابزار مورد نیاز را داشته باشید تا بتوانید یک سرخطی با رتبه عالی داشته باشید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه با ابزارهای مورد نیاز برای داشتن یک سرخطی فوق العاده در بورس آشنا خواهید شد.

سرخطی چیست؟

سفارش سرخطی یکی از ساده ترین نوع معاملات در بورس است که با قیمت لحظه ای در بازار بورس و فرابورس انجام می شود. برای انجام سرخطی بورس، سرعت مناسب اینترنت، پینگ پایین تاثیر بسیار زیادی در موفق شدن شما دارد.

ابزار های مورد نیاز برای سرخطی در بورس

شما برای داشتن یک سرخطی موفق در بورس باید دو فاکتور را دعایت کنید که عبارت اند از:

۱) پینگ پایین به سمت کارگزاری

۲) سرعت اینترنت فوق العاده بالا

برای سرخطی زدن حتما باید پینگ پایینی به سمت کارگزاری ها داشته باشید که پینگ مورد نیاز شما زیر ۱ میلی ثانیه می باشد. حال این سوال پیش می آید که آیا می توان پینگ زیر ۱ میلی ثانیه داشت؟

بله این کار شدنی است، شما تنها با داشتن یک سرور مجازی بورس یا سرور بورس پینگ خود را به زیر ۱ میلی ثانیه برسانید و سرخطی زدن خود را تضمین کنید.

همچنین عامل بعدی موثر سرخطی در بورس داشتن یک سرعت اینترنت فوق العاده بالا است که باز شما می توانید با داشتن یک سرور مجازی بورس یا سرور بورس ، سرعت اینترنتی از ۱۰۰۰ تا ۱۰ هزارمگابیت برثانیه داشته باشید که معادل ۱.۲ گیگابایت در ثانیه است.

سرخطی در بورس نیاز به مهارت خاصی ندارد و شما تنها با داشتن یک سرور مجازی بورس نتایج عالی را از آن خود کنید.

سرخطی با سرور مجازی بورس

امروزه افرادی که در بورس فعالیت می کنند دچار ضررهای فراروانی شده اند و همگی دنبال جبران کردن این ضررها هستند.

این افراد برای جبران ضرر در بورس، قطعا باید سرخطی های فوق العاده بزنند و یا به خرید عرضه های اولیه روی بیاورند.

حال سوال اینجاست که با توجه به این که متقاضی زیاد است چگونه آن سهم را به راحتی خریداری کند؟

دایرکت فا برای دسترسی هر چه راحت تر کاربران به معاملات بورس و انجام سرخطی موفق، سرور مجازی بورس ایران را به کاربران خود روی قدرتمندترین سرورها و با اینترنت پرسرعت و نامحدود پیشنهاد می کند.

سرورهای مجازی بورس برخلاف کامپیوتر و لپ تاپ های شخصی، به صورت ۲۴ ساعته روشن و در دسترس کاربران قرار می گیرد و پشتیبانی این سرورها به صورت کامل توسط دایرکت فا انجام می شود و نصب و راه اندازی این سرورها  تیم فنی دایرکت فا به عهده می گیرد.

داشتن یک سرخطی موفق

برای داشتن یک سرخطی موفق حتما حتما باید از سرور مجازی بورس استفاده کنید. الان متوان گفت که ۹۵ درصد از افراد فعال در بورس برای سرخطی زدن از سرور بورس استفاده میکنند و به راحتی تنایج فوق العاده ای کسب میکنند ، حتی بعضی از افراد با خریدن یک سرور قوی میتوانند برای دیگران هم سفارش سرخطی بدهند.

البته ناگفته نماند که سرخطی در بورس با داشتن یک رتبه عالی بستگی به شرایط بازار هم دارد.

تاثیر سرور بورس در سرخطی زد

سرور مجازی بورس یا سرور بورس می تواند به شما پینگ زیر ۱ میلی ثانیه و سرعت اینترنتی از ۱۰۰۰ تا ۱۰ هزار مگابیت بر ثانیه برای شما فراهم کند و شما با استفاده از این سرعت اینترنت و  پینگ به راحتی سرخطی بزنید و از رتبه بدست آورده در سرخطی خود لذت ببرید.

شما برای داشتن یک سرخطی عالی می توانید سرور مجازی بورس را از وب سایت دایرکت فا خریداری کنید و از رقیبان خود پیشی بگیرید.

پیشنهادی برای داشتن یک سرخطی بهتر

شما با خریدن سرور مجازی بورس تا ۸۰ درصد از گرفتن یک سرخطی خوب را طی کرده اید ، آن ۲۰ درصد باقی مانده هم میتواند انتخاب کارگزاری مناسب ، استفاده از ربات های خوب ، استفاده از اتوکلیکر و ... باشد. تنها مورد اصلی سرخطی در بورس پینگ و سرعت اینترنت است که شرکت دایرکت فا این دو فاکتور با ارائه ی سرور مجازی بورس به شما فراهم می کند.

بعضی از فراد فکر میکنند که افراد مبتدی سرخطی زدن در بورس یک کار غیر ممکن است که این نوع طرز فکر کاملا اشتباه است، سرخطی زدن در بورس نیاز به ابزار های خاص خودش را دارد که با فراهم کردن پینگ و سرعت اینترنت سرخطی زدن خود را خودتان تضمین کنید.

نتیجه: سرخطی در بورس هر چقدرم که سخت باشد با سرور مجازی بورس یا سرور بورس آسان خواهد شد. کافیست یکبار تجربه کنید. همان طور که در متن بالا گفته شد و چندین بار هم تکرار شد ، حتما برای سرخطی زدن در بورس باید از سرور بورس استفاده کنید و میتوان گفت که بدون سرور مجازی بورس این کار غیر ممکن خواهد شد.

سرور بورس را از شرکت معتبری خرید کنید. ما شرکت دایرکت فا را به شما پیشنهاد می کنیم که تاکنون افراد خیلی زیادی با سرور های این شرکت سرخطی هایی با رتبه های خیلی عالی از آن خود کرده اند. هنوز هم دیر نشده از لینک زیر برای خرید سرور بورس از شرکت دایرکت فا اقدام کنید.

خرید سرور بورس = گرفتن سرخطی با رتبه عالی

تلفن جهت مشاوره: ۰۳۱۹۱۰۱۰۵۰۷

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: خرید سرور بورس سرور مجازی بورس سرخطی بورس سرور مجازی بورس یا سرور بورس سرخطی زدن در بورس سرخطی در بورس سرعت اینترنت داشته باشید داشتن یک فوق العاده مورد نیاز یک سرور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۰۵۹۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خرید تضمینی دانه‌های روغنی به بیش از ۶۰ هزارتن رسید

محمدعلی نیکبخت وزیر جهاد در نشست شورای معاونین و روسای سازمان‌های جهاد کشاورزی سراسر کشور، ضمن تقدیر از تلاش معاونین و مدیران وزارت متبوع برای عملکرد مثبت و موفقیت‌آمیز آن‌ها در ایجاد و کنترل آرامش در بازار، گفت: در حال حاضر نهاده‌های مورد نیاز کشور تا پایان شهریور ماه تامین است.

وزیر جهاد کشاورزی با یادآوری روزهای آغازین تصدی‌اش بر وزارت جهاد کشاورزی، افزود: در حالی که برای آرامش بازار و تامین نیاز مردم بیش از ۱۰۰ هزار تن از ذخایر گوشت و مرغ کشور در عید سال ۱۴۰۲ به بازار عرضه شده بود، از تیر ماه همان سال در ذخایر استراتژیک کنجاله، گوشت و مرغ به صفر رسیده بودیم اما با مدد الهی و همت شما مدیران توانستیم مشکلات را پشت سر گذاشته و امروز با یک تجربه موفقیت‌آمیز می‌توانیم سال ۱۴۰۳ را با شرایط بسیار خوبی پیش ببریم.

اوبر ضرورت تبیین و به تصویر کشیدن عملکرد موفقیت‌آمیز وزارتخانه از سوی مسوولان تاکید کردوگفت: امسال اجرای طرح‌های آبخیزداری و طرح‌های کوچک تامین آب، اولویت نخست و اجرای طرح‌های آب و خاک اولویت دوم برنامه‌های وزارتخانه است.

نیکبخت خطاب به روسای سازمان‌ جهاد کشاورزی استان‌های سراسر کشور که به صورت وبیناری در این جلسه حضور داشتند، گفت: مشارکت مردم را جدی بگیرید تا فعالیت‌های آبخیزداری و طرح‌های آب و خاک تقویت شود، آبخیزداری یعنی تولید آب و حفاظت از خاک، و با توجه به این که دانش و اجرای طرح‌های آبخیزداری در حال حاضر در کشور بومی شده با ایجاد بستر مناسب برای مشارکت مردم، قطع یه یقین می‌توانیم به موفقیت‌های خوبی دست یابیم.

وزیر جهاد کشاورزی از اجرای طرح‌های شیلاتی شامل صید و صیادی، آبزی‌پروری، پرورش ماهی در قفس، پرورش میگو و ماهیان سردآبی و گرمابی، به عنوان حوزه مناسب دیگری برای جذب سرمایه‌گذاری نام برد و افزود: توسعه صنایع تبدیلی و تکمیلی و صنایع غذایی از راهکارهای اصلی جلوگیری از ضایعات مواد غذایی است که با فرآوری و تبدیل محصولات درجه ۳ و ۴، علاوه بر ایجاد ارزش افزوده، می‌توان چرخه بازرگانی را به حرکت درآورد .

او به نقش و اهمیت توسعه گلخانه‌ها با توجه به محدودیت منابع آبی کشور و نیز عملکرد تولید و بهره‌وری غیرقابل مقایسه گلخانه‌ها با تولید در فضای باز اشاره و بر تسریع در صدور مجوزها و برداشتن موانع احداث گلخانه‌ها از پیش پای سرمایه‌گذاران و مردم تاکید کرد.

نیکبخت، از صنعت دام و طیور به عنوان چهارمین فرصت طلایی برای سرمایه‌گذاری و تولید محصولات صادراتی نام برد و گفت: در سال جهش تولید هستیم و وظیفه داریم در همه محصولات کشاورزی بخصوص محصولات اساسی تولید حداکثری داشته باشیم.

او با بیان اینکه نقش موسسه‌های علمی و دانش‌بنیان نخبگان و دانشجویان در طراحی و اجرای الگوهای مناسب کشت با توجه به اقلیم ۴ فصل کشور مهم است، افزود: در این راستا همکاران ما در سازمان تات وظیفه خطیری برعهده دارند و تلاش می‌کنند با کمک تولیدکنندگان و کشاورزان، جهش تولید براساس علم و دانش پیش رود.

وزیر جهاد کشاورزی حداکثرسازی تولید را راهبرد وزارت جهادکشاورزی برشمرد و گفت: ما هیچ محدودیت و توقفی در تولید نداریم، هم باید بتوانیم ذخایر استراتژیک را از محل تولید داخل تامین کنیم و هم باید مراقبت کنیم که حلقه‌های فرآیند تولید تا صادرات با حداقل نوسان، حفظ شود.

به گفته او، در این مسیر جذب سرمایه و ثروت مردم به عنوان سرمایه‌گذاران اصلی می‌تواند راهگشا باشد، بنابراین نباید این اندیشه وجود داشته باشد که صرفا با تامین اعتبار از سوی سازمان برنامه و بودجه و تسهیلات بانکی می‌توان کشاورزی را توسعه داد که اگر این نگاه را داشته باشیم دچار انفعال و ایستایی خواهیم شد.

مقام‌عالی وزارت ادامه داد: باید بستر جذب سرمایه‌های مردمی و بخش خصوصی را فراهم کنیم و با رفع محدودیت‌ها و موانع، صدور مجوزها را سرعت بخشیم.

نیکبخت شکل‌گیری واحدهای کوچک روستایی با محوریت تولید را مهم خواند و گفت: مراقبت کنید طرح هادی در زمین‌های مرغوب کشاورزی و روستایی اجرا نشود.

او از خرید بیش از ۶۰ هزار تن دانه‌های‌ روغنی تاکنون در کشور خبر داد و گفت: کالایی که در سال ۱۴۰۲ توسط وزارتخانه خرید می‌شد، امروز توسط کارخانه‌های روغن‌کشی و واردکنندگان روغن خام خریداری می‌شود و این یعنی صنعت در خدمت تولیدکننده قرار گرفته است.

گفتنی است؛ حل مشکل مسکن کارکنان وزارت جهادکشاورزی، تکریم ارباب رجوع و مقابله با هرگونه رانت و فساد، از دیگر موضوعاتی بود که در این نشست مورد توجه و تاکید وزیر جهاد کشاورزی قرار گرفت.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی صنعت ، تجارت و کشاورزی

دیگر خبرها

  • برداشت گندم از مزارع کرمانشاه آغاز شد
  • سرور ابری و آشنایی با ویژگی های آن
  • بیش از ۷۷۰ هزار تن گندم در خوزستان خریداری شد
  • خرید بیش از ۷۷۰ هزار تن گندم در خوزستان+فیلم
  • خرید تضمینی گندم ۳۰ درصد افزایش یافت
  • ضرورت خرید تضمینی ۲ میلیون راس دام مازاد از دامداران
  • آزمون ناتی تضمینی ، راهنمای اخذ مدرک NAATI صفر تا صد
  • خرید تضمینی دانه‌های روغنی به بیش از ۶۰ هزارتن رسید
  • بررسی نقض در اجرای قانون خرید تضمینی محصولات کشاورزی در مجلس
  • خرید تضمینی گندم به بیش از ۶۰۰ هزارتن رسید