Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس رسانه ملی با صدور پیامی درگذشت علی انصاریان، بازیکن سابق و محبوب فوتبال ایران، بازیگر مجموعه‌های نمایشی و مجری برنامه‌های تلویزیونی را تسلیت گفت.

رئیس رسانه ملی با صدور پیامی درگذشت علی انصاریان، بازیکن سابق و محبوب فوتبال ایران، بازیگر مجموعه‌های نمایشی و مجری برنامه‌های تلویزیونی را تسلیت گفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: برای مشاهده آخرین خبرها از معاونت سیما اینجا کلیک کنید


به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، متن کامل این پیام به شرح زیر است:
انالله و انا الیه راجعون
کرونا بار دیگر جوان عزیزی را از ما گرفت. درگذشت علی انصاریان، بازیکن سابق و محبوب فوتبال ایران، بازیگر مجموعه‌های نمایشی و مجری برنامه‌های تلویزیونی را به مردم هنردوست، همکاران، پیشکسوتان و بازیکنان فوتبال کشور و خانواده بزرگوار، به‌ویژه عموی گرامی ایشان، خطیب ارجمند، حجت‌الاسلام‌والمسلمین استاد حاج شیخ حسین انصاریان تسلیت عرض می‌کنم. چهره دوست‌داشتنی علی انصاریان علاوه بر بازی غیرتمندانه در مستطیل سبز فوتبال، با هنرنمایی در بیش از ۱۷ فیلم و سریال تلویزیونی برای همیشه در اذهان مردم ماندگار خواهد بود. علی انصاریان و مهرداد میناوند در دوره زمانی نزدیک دار فانی را وداع گفتند تا مردم ورزش دوست ایران همواره از این دو دوست با تعصب با هم یاد و خاطرات خود را مرور کنند. از درگاه خداوند تعالی برای این دو عزیز علو درجات و برای بازماندگان صبر و اجر مسئلت دارم.

 انتهای پیام/

برچسب ها: رسانه ملی صدا و سیما

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: رسانه ملی صدا و سیما درگذشت علی انصاریان رسانه ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۰۶۱۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تبریک اینفانتینو و شیخ سلمان برای قهرمانی فوتسال ایران در آسیا + عکس

آفتاب‌‌نیوز :

تیم ملی فوتسال کشورمان روز گذشته (یک‌شنبه ۸ اردیبهشت) موفق شد با برتری چهار بر یک برابر تایلند (میزبان این رقابت‌ها) در فینال رقابت‌های قهرمانی آسیا قاطعانه به مقام نخست این دوره دست یابد.

شیخ سلمان، رییس کنفدراسیون فوتبال آسیا، بعد از قهرمانی ایران در این دوره از رقابت‌ها با ارسال نامه‌ای به مهدی تاج، رییس فدراسیون فوتبال ایران این عنوان را به ملی‌پوشان فوتسال کشورمان تبریک گفت و برای این تیم در مسابقات جام جهانی فوتسال ۲۰۲۴ ازبکستان آرزوی موفقیت کرد.

در پیام شیخ سلمان به تاج آمده است: من از طرف خانواده فوتبال در آسیا می‌خواهم پیام تبریکم را به فوتبال ایران بابت درخشش و قهرمانی در رقابت‌های قهرمانی آسیا ابراز کنم. روحیه تیمی و انعطاف پذیری که توسط کل تیم به سرمربیگری وحید شمسایی نشان داده شد، کلید موفقیت آن‌ها بود. لطفا تبریکات من را به بازیکنان و تیم فنی به خاطر عملکرد عالی شان در تمام طول بازی اعلام کنید. برای آن‌ها در آماده سازی برای جام جهانی فوتسال ازبکستان ۲۰۲۴ بهترین‌ها را آرزو می‌کنم. مشتاقانه منتظر دیدار شما در ماه آینده در بانکوک، تایلند در کنگره AFC و فیفا هستم.

جیانی اینفانتینو، رییس فیفا نیز با انتشار پستی در صفحه مجازی خود قهرمانی فوتسال ایران در آسیا و کسب سهمیه جام جهانی را تبریک گفت.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • پیام تبریک اینفانتینو و شیخ سلمان برای قهرمانی فوتسال ایران در آسیا + عکس
  • قالیباف درگذشت آیت‌الله نجفی تهرانی را تسلیت گفت
  • پیام رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا | اهتزاز پرچم پرافتخار ایران در تایلند موجب سرافرازی ایرانیان ورزش‏‌دوست شد
  • علی عسکری: استقلال باید در ابعادملی، منطقه‌ای و جهانی برترین باشد
  • علی عسکری: استقلال باید در ابعاد ملی، منطقه‌ای و جهانی جزو برترین‌ها باشد
  • پیام تسلیت مدیر حوزه های علمیه درپی درگذشت همسر آیت الله سیدمصطفی خمینی
  • تسلیت دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی به مناسبت درگذشت ماموستا ملااحمد فخری
  • پیام قلعه‌نویی به تیم ملی فوتسال
  • پیام مدیر حوزه علمیه یزد در پی درگذشت والده شهیدان نیرنگ (حق شناس)
  • خبر‌های رسانه هشتم اردیبهشت