Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@03:11:25 GMT

لزوم کنار گذاشتن اختلافات در کشور

تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۰۶۱۹۱

لزوم کنار گذاشتن اختلافات در کشور

به گزارش خبرگزاری مهر، رستم قاسمی در جمع شورای ائتلاف نیروهای انقلاب استان ایلام اظهار کرد: به گفته حضرت امام (ره) ما می‌توانیم و اکنون به کمک نیروهای انقلاب توانستیم خط شکن ناباوری در کشور باشیم.

وی افزود: در حوزه‌های مختلفی همچون سد سازی، نفت، بنادر بزرگ، آزادراه‌ها و… توانستیم خط شکنی کنیم و پس از آن کسی نتوانست بگوید ما در این حوزه‌ها ناتوانیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون اقتصادی سپاه قدس و وزیر سابق نفت با بیان اینکه اصلی‌ترین ریل اقتصادی ایران ریل نفتی است، گفت: وزارت نفت در آن زمان بسیار وابستگی به شرکت‌های خارجی داشت، بسیاری از سرویس‌های حفاری در اختیار خارجی‌ها بود و بخش بسیاری از بنزین نیز وارد می‌شد اما با تمامی این وابستگی‌ها به یکباره قطع شد.

وی ادامه داد: دشمن کارهای زیادی از جمله تحریم و جنگ اقتصادی را آغاز کرد و به قول خودشان منتظر فلج شدن انقلاب بودند.

سردار قاسمی گفت: طبق اسناد موجود، بالاترین توسعه در صنعت نفت کشور، در دوره تحریم‌های سازمان ملل، اروپا و آمریکا در سال‌های ۹۰ و ۹۱ است، در آن مقطع ۱۷ فاز پارس جنوبی افتتاح و همزمان توسعه پالایشگاه‌های کل کشور آغاز شد.

وی ادامه داد: نیروهای انقلاب توانستند وابستگی را از خارجی‌ها قطع کنند و روی پای خود به بهترین نحو بایستند، اگر ما تفکر ایستادگی شهید سلیمانی را جایگزین وادادگی می‌کردیم، امروز شرایط کشور فاجعه بار بود.

سردار قاسمی اظهار کرد: ما امروز نیازمند تدریس مکتب شهید سلیمانی در دانشگاه‌ها هستیم، او توانست با وجود تمامی اختلاف سلیقه‌ها در ایران و عراق، محور وحدت همه شود، نباید برخی‌ها در درب‌های بسته تصمیم گیرند، باید به کشور نگاه کنند و همانند شهید سلیمانی حرف را کنار بگذاریم و عمل کنند.

معاون اقتصادی سپاه قدس و وزیر سابق نفت گفت: کشور نیازمند تفکری است که بتواند اختلافات را کنار بگذارد و مردم را نیز هم محور کند، اگر می‌خواهیم به هدفی بزرگ برسیم باید سراغ مردم برویم و گزینه روی میز ما باید مردم باشد.

وی ادامه داد: با اعتقاد و شناخت می‌گویم که ساختن کشور سخت اما شدنی است، برنامه و سند در کشور بسیار است، اما چقدر از آن را توانسته‌ایم اجرا کنیم تا معیشت مردم اصلاح شود.

سردار قاسمی تصریح کرد: امروز نوایی به گوش می‌رسد که در حال تشکیل دو قطبی مذاکره و مقابله هستند؛ روشی که برای انتخابات پیش رو در نظر گرفته شده است؛ بایستی تلاش شود دو قطبی معیشت و فقر شکل بگیرد و دو قطبی مذاکره و مبادله فقط برای مذاکره است؛ دو قطبی کارآمدی و ناکارآمدی نتیجه امروز اقتصاد ایران است

کد خبر 5139006

منبع: مهر

کلیدواژه: وزارت نفت ایران رستم قاسمی ایلام دهه فجر ویروس کرونا چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی کرمانشاه گرگان انقلاب اسلامی ایران بوشهر آمار کرونا شهرستان کرج شیراز افتتاح طرح عمرانی عکس استانها شهرکرد جشنواره فیلم فجر دو قطبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۰۶۱۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویری زیبا از علاقه توله خرس قطبی به مادرش

ویدیویی منتشر شده از توله خرس قطبی که علاقه اش را با شیطنت به مادرش نشان می دهد را ببینید. منبع: viral vids

دریافت 11 MB

دیگر خبرها

  • بازدید هیات تجاری و اقتصادی هرمزگان از مراکز توزیع میوه و تره بار کشور چین
  • شوراها در خدمت‌رسانی به مردم روستاها در تراز انقلاب عمل کنند
  • انقلاب اسلامی دشمنان را مستهلک کرده است
  • ببینید | سرکار گذاشتن مردم توسط دولت رئیسی به روایت یک نماینده مجلس
  • تصاویری زیبا از علاقه توله خرس قطبی به مادرش
  • ایستادگی امروز مردم غزه برآمده از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است
  • ایستادگی مردم غزه برآمده از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است
  • لزوم بازنگری مدیران استان قزوین در رفتار و عملکرد خود
  • لزوم ایجاد فضای مناسب برای مشارکت مردم در تحقق شعار سال
  • سپاه مظهر مشارکت مردم در حوزه‌های مختلف پیشرفت انقلاب است