Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-30@20:16:36 GMT

تقاطع غیر همسطح شهدای ورزشکار ۱۵ ماهه احداث می شود

تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۰۶۲۷۲

تقاطع غیر همسطح شهدای ورزشکار ۱۵ ماهه احداث می شود

معاون عمران شهری شهردار اصفهان گفت:در حال حاضر ۴۶۰ پروژه به ارزش یک هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان در نقاط مختلف شهر در حال انجام است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ایرج مظفر ظهر امروز _پنج شنبه ۱۶ بهمن ماه ۹۹ _در آئین آغاز عملیات اجرایی تقاطع غیر همسطح شهدای ورزشکار، اظهار کرد: به عنوان فردی که ۳۰ سال در حوزه عمران شهرداری فعالیت کردم، با افتخار اعلام می‌کنم علی‌رغم تمام مشکلات موجود، سه سال گذشته سال‌های طلایی عمرانی شهر اصفهان بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تقدیر از تمام مدیران شهری برای همراهی در اجرای پروژه تقاطع شهدای ورزشکار (حدفاصل دو شهر اصفهان و دولت آباد) افزود: در حال حاضر ۴۶۰ پروژه به ارزش یک هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان در نقاط مختلف شهر در حال انجام است.

معاون عمران شهری شهردار اصفهان با بیان اینکه کیفیت و سرعت اجرای پروژه‌ها ارتقا یافته و بر اساس برنامه‌های زمانبندی در حال انجام است، گفت: شهرداری اصفهان با توجه به ترافیک خیابان بعثت، سه راه نقشینه و میدان جوان که هر هفته تصادفات منجر به فوت در آن اتفاق می‌افتاد، همچنین به منظور کاهش آلودگی هوا در مدت زمان کوتاه شش کیلومتر از مسیر رینگ را با صرف اعتباری بالغ بر ۷۵۰ میلیارد تومان اجرا کرد.

وی با تاکید بر اینکه تقاطع غیر همسطح شهدای ورزشکار به صورت زیرگذر با چهار پل اجرا خواهد شد، افزود: طول خیابان‌سازی این پروژه ۷۵۰ متر و دارای دو باند ۱۳ متری آسفالت و رفیوژ دو متری است که تا ۱۵ ماه آینده تکمیل خواهد شد.

مظفر با اشاره به حجم سنگین تأسیسات موجود در مسیر اجرای پروژه تقاطع غیر همسطح شهدای ورزشکار، گفت: اگر تأسیسات در مسیر پروژه قرار نداشت این پروژه در مدت زمان هفت ماه به اتمام می‌رسید؛ برای اجرای این پروژه بدون در نظر گرفتن هزینه‌های آزادسازی و جا به جایی تأسیسات ۴۴ میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده است.

کد خبر 472961

منبع: ایمنا

کلیدواژه: معاون عمران شهری شهرداری اصفهان پروژه هاي عمراني شهر شهرداری اصفهان کلانشهر کلنگ زنی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق میلیارد تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۰۶۲۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ۸۱۹ کیلومتر خط انتقال و شبکه آب در طرح جهاد آبرسانی خوزستان

ایسنا/خوزستان مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان گفت: با آغاز دولت سیزدهم و توجه این دولت به تامین آب شرب روستاها ۸۱۹ کیلومتر خط انتقال آبرسانی و شبکه در قالب پروژه محرومیت زدایی استان خوزستان اجرا شده است.

صابر علیدادی در گفت و گو با ایسنا پروژه‌های در حال اجرای طرح محرومیت‌زدایی جهاد آبرسانی استان را ۲۳ پروژه در قالب ۷۶۶ روستا و ۲۱ شهرستان عنوان کرد.

وی افزود: ۲۳ پروژه آبرسانی طرح محرومیت زدایی در ۲۱ شهرستان شادگان، شوشتر، هندیجان، رامشیر، امیدیه، آبادان، خرمشهر، ماهشهر، اندیکا، اندیمشک، هفتکل، حمیدیه، اهواز، شوش، کرخه، مسجدسلیمان، سوسنگرد، هویزه، بستان، بهبهان و ایذه در حال اجرا است.

علیدادی با اشاره به اینکه پیشرفت فیزیکی طرح‌های محرومیت‌زدایی استان ۴۳ درصد است، در خصوص آخرین وضعیت پیشرفت پروژه‌های محرومیت‌زدایی جهاد آبرسانی استان گفت: با اقدامات انجام شده در حال حاضر علاوه بر اجرای  ۸۱۹ کیلومتر خط انتقال آبرسانی و شبکه، احداث ۳ باب ایستگاه پمپاژ، احداث ۵ باب مخزن ذخیره بتنی جمعا به ظرفیت ۱۲ هزار و ۵۰۰ مترمکعب، حفاری و تجهیز ۶ حلقه چاه آب شرب و افتتاح آبرسانی به ۱۸۰ روستا را می‌توان به عنوان عملکرد پروژه محرومیت زدایی استان عنوان کرد.

وی یادآور شد: علاوه بر شرکت آب و فاضلاب خوزستان، قرارگاه کربلا و بسیج سازندگی نیز به عنوان معین در اجرای پروژه‌های محرومیت‌زدایی استان همکاری می‌کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اجرای ۲۰۰۰ پروژه با پیشرفت ۹۰ درصدی در شهرداری قم
  • معرفی دستاوردها و زندگی مشاهیر هدف مهم احداث باغ مشاهیر است
  • پیشرفت ۸ درصدی عملیات اجرایی احداث باغ مشاهیر
  • اجرای ۸۱۹ کیلومتر خط انتقال و شبکه آب در طرح جهاد آبرسانی خوزستان
  • احداث تقاطع سه سطحی در میدان فتح/ تکمیل شاخه غربی بزرگراه یادگار امام (ره) ترافیک غرب تهران را کاهش می‌دهد
  • پیشرفت فیزیکی ۷۵ درصدی پروژه نهضت ملی مسکن هیدج
  • پیشرفت ۴۰ درصدی رمپ خروجی پل امام خمینی (ره)
  • اراک با مدیریت تعاملی به سمت توسعه و تعالی پیش می‌رود
  • کلنگ‌زنی ۲ پروژه تقاطع تکیه و چمن و پارکینگ طبقاتی در سنندج
  • آیا شورای شهر بیرجند با احداث برج‌های ارتش موافقت می‌کند؟