Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیکر زنده یاد علی انصاریان تشییع و در قطعه 222 بهشت زهرا به خاک سپرده شد، در این بین ذکر یک نکته ضروری است، رسانه باید به آنچه از مردم می خواهد، عمل کند

فوتبال و جامعه ایران دو چهارشنبه تلخ را پشت سر گذاشت. چهارشنبه هفته گذشته (8 بهمن 99) ایران با مهرداد میناوند وداع کرد و روز گذشته (15 بهمن) علی انصاریان داغ دیگری روی دل ما گذاشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

درست مانند مراسم مهرداد میناوند که نماینده خانواده میناوند از طریق رسانه طرفداری به مردم پیغام داد و خواهش کرد دوستداران میناوند در بهشت زهرا حاضر نشوند، خانواده علی انصاریان نیز همین درخواست را از مردم داشتند.

خانواده های میناوند و انصاریان در این شرایط، رفتاری بزرگ منشانه و منطقی از خود نشان دادند. آن ها برای اینکه خدایی ناکرده حتی یک نفر در مراسم تشییع به ویروس کرونا مبتلا نشود، از مردم خواستند در خانه بمانند و به بهشت زهرا نروند. پیام دو خانواده از طریق رسانه ها منتشر شد.

رسانه طرفداری برای اینکه به مردم و مخاطبان بگوید حضور در مراسم تشییع و تجمع و شلوغی های مشابه در این شرایط درست نیست، خود نه در مراسم تشییع زنده یاد مهرداد میناوند حضور و نماینده ای داشت و نه در مراسم تشییع زنده یاد علی انصاریان. به خطر نیافتادن جان مردم از همه چیز مهم تر است. حتی خبرنگاران طرفداری مقابل بیمارستان فرهیختگان و لاله نیز حضور نداشتند.

همچنین فدراسیون فوتبال ایران می تواند شهادت بدهد از روزی که از رسانه ها درخواست شد به دلیل شیوع ویروس کرونا از حضور مقابل ساختمان فدراسیون و ساختمان باشگاه های استقلال و پرسپولیس خودداری شود، رسانه طرفداری یک بار هم خبرنگارانش را به این محل ها اعزام نکرده است.

طرفداری اگر در جایی حضور دارد، یا به دعوت میزبان و با رعایت پروتکل های بهداشتی بوده است و یا در استادیوم های ورزشی. اخیرا به تعدادی از رسانه ها اجازه داده شده با رعایت پروتکل های بهداشتی در ورزشگاه ها حاضر شوند.

امیدواریم این فرهنگ جا بیافتد که وقتی رسانه از مردم درخواستی دارد، خود نیز به آن عمل کند.

با امید به ریشه کن شدن بیماری کرونا از کشور عزیزمان ایران. برای تمام هموطنانی که در حال مبارزه با این بیماری هستند آرزوی سلامتی و برای تمام خانواده هایی که در یک سال اخیر داغدار شده اند، آرزوی صبر داریم.

اخبار داغ 

پیکر علی انصاریان در بهشت زهرا تشییع و به خاک سپرده شد اشک های وریا غفوری در مراسم خاکسپاری علی انصاریان علی انصاریان لو داد؛ من و میناوند چگونه کرونا گرفتیم قولی که «فریبا نادری» به علی انصاریان داد لیورپول در 22 بازی فصل 2020/21 به اندازه مجموع 2 فصل گذشته شکست خورده است! جانلوییجی بوفون در بازی با اینتر نیز از الفاظ کفرآمیز استفاده کرده است

منبع: طرفداری

کلیدواژه: مراسم تشییع علی انصاریان بهشت زهرا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۰۶۵۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یادنامه‌ای از تشییع با شکوه پیکر آیت الله مهمان‌نواز

۶ سال پیش در چنین روزهایی مردم استان خراسان شمالی با مردی وداع کردند که برای آنان شریک تلخ و شیرین زندگی‌های‌شان بود و در تمام سال‌های مبارزات انقلاب اسلامی و بعد از آن همدم همیشگی مردم بجنورد لقب گرفت.

 

 

  به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3074985 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • همسر آیت‌الله «سید مصطفی خمینی» در قم تشییع شد
  • ‌همسر شهید ‌مصطفی خمینی در قم تشییع شد
  • پاداش هیات کشتی خوزستان به مدال آوران آسیایی
  • اعلام زمان برگزاری مراسم تشییع پیکر عروس ارشد امام خمینی
  • مراسم تشییع همسر سیدمصطفی خمینی شنبه برگزار می‌شود
  • مراسم تشییع همسر شهید آیت الله سید مصطفی خمینی شنبه برگزار می شود
  • یادنامه‌ای از تشییع با شکوه پیکر آیت الله مهمان‌نواز
  • ادای احترام جامعه کار و کارگری آذربایجان غربی به شهدا
  • میرزا زاده: انتخاب مردم قابل احترام است
  • تکلیف کمیسیون‌های فدراسیون دوومیدانی مشخص شد