Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین باشگاه خبرنگاران جوان، دادگاهی در بلژیک امروز، پنجشنبه اسد الله اسدی، دیپلمات کشورمان را به ادعای آنکه مغز متفکر بمب گذاری خنثی شده در گردهمایی گروهک منافقین در نزدیکی پاریس در سال ۲۰۱۸ بوده، به ۲۰ سال زندان محکوم کرد.    اسد الله اسدی، دیپلمات کشورمان در وین اتریش که در بلژیک بازداشت شد، از شهادت در جلسه دادگاه به دلیل داشتن مصونیت دیپلماتیک، در سال گذشته خودداری کرد؛ اما دادگاه بلژیک مصونیت دیپلماتیک وی را نپذیرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  دادستان‌های بلژیک خواهان حداکثر محکومیت زندان برای دیپلمات کشورمان به مدت ۲۰ سال به ادعای تلاش تروریستی برای کشتار و شرکت وی در فعالیت‌های یک گروه تروریستی شده بودند.   وکیل دیپلمات کشورمان گفته است وی به تمامی اتهامات وارد شده اعتراض کرده است. همچنین به نوشته این خبرگزاری، دیگر متهمان این پرونده نیز به حبس بین ۱۵ تا ۱۸ سال محکوم شدند و تابعیت بلژیکی آن‌ها سلب شد.   گفتنی است پلیس بلژیک در ژوئن ۲۰۱۸ اعلام کرد که انتقال مواد منفجره به فرانسه برای یک بمب گذاری را خنثی کرده است.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: اسدی دیپلمات بمب گذاری دیپلمات کشورمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۰۶۶۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی تنیس باز مازندرانی در گام نخست مسابقات عربستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، تنیس باز مازندرانی در مسابقات گرند اسمش عربستان با نتیجه ۳ بر صفر مقابل حریفی از بلژیک به برتری دست یافت.

نوشاد عالمیان با شروعی قدرتمندانه در نخستین بازی خود در مرحله نخست رقابت‌های گرند اسمش عربستان به مصاف سدریک دارنده رنکینگ ۸۹ دنیا از بلژیک رفت و با اقتدار ۳ بر صفر به پیروزی رسید.

عالمیان در دو گیم ۱۱ بر ۵ و در گیم سوم ۱۱ بر ۳ پینگ پنگ باز بلژیکی را شکست داد و گام به مرحله دوم مسابقات معتبر گرند اسمش عربستان گذاشت.

پینگ پنگ باز ایران در این مرحله با برنده دیدار آندریاس لونکو با رتبه بندی ۸۸ جهان از اتریش و لیلیان باردت که صاحب رنکینگ ۱۱۸ دنیا از فرانسه رو به رو می‌شود.

دیگر خبرها

  • عیادت وزیر خارجه ایران از دیپلمات سوری آسیب دیده در حمله تروریستی اسرائیل به سفارت ایران در دمشق
  • طالبان حمله تروریستی داعش در ولسوالی گذره را محکوم کرد
  • تل‌آویو به شکست سامانه‌های آمریکا دربرابر موشک ایرانی اعتراف کرد
  • پیروزی تنیس باز مازندرانی در گام نخست مسابقات عربستان
  • سازمان همکاری اسلامی حمله تروریستی به مسجدی در هرات را محکوم کرد
  • پیروزی نوشاد عالمیان در مسابقات تنیس روی میز عربستان
  • قطعی: کورتوا از لیست بلژیک برای یورو خط خورد
  • هزاران کودک بی سرپرست و پناهجو در اروپا ناپدید شده اند
  • ناپدید شدن بیش از ۵۰ هزار کودک پناهجو ظرف ۳ سال در اروپا
  • سفارت ایران حمله به نمازگزاران شیعه در هرات را محکوم کرد