Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سید احمد هاشمی ظهر امروز در گفتگوی خبری با شبکه اترک خراسان شمالی اظهار کرد: خوشبختانه طی شبانه روز گذشته هیچ یک از بیماران کرونایی خراسان شمالی جان خود را از دست ندادند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی ادامه داد: در این مدت ۲۰ بیمار کرونایی در بیمارستان‌های استان بستری شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اکنون ۱۴۳ بیمار در بیمارستان‌های استان بستری هستند که نسبت به روز گذشته این عدد اندکی کاهش داشته است.

هاشمی تصریح کرد: اعمال محدودیت‌ها تا حدودی باعث کنترل شیوع کرونا شده است اما عادی انگاری باری دیگر شرایط را وخیم خواهد کرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی در انتها گفت: مردم استفاده از ماسک و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی را جدی بگیرند.

لازم به ذکر است طبق اعلام وزارت بهداشت، شهرستان اسفراین خراسان شمالی در وضعیت نارنجی قرار گرفت و سایر نقاط استان در شرایط زرد و آبی هستند.

کد خبر 5139078

منبع: مهر

کلیدواژه: ویروس کرونا دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی سید احمد هاشمی دهه فجر ویروس کرونا چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی کرمانشاه گرگان انقلاب اسلامی ایران بوشهر شهرستان کرج شیراز آمار کرونا افتتاح طرح عمرانی شهرکرد عکس استانها مشهد خراسان شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۰۷۱۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد ۴۲ درصدی بارش‌ها در خراسان شمالی نسبت به سال گذشته

رئیس اداره پیش‌بینی هواشناسی خراسان شمالی گفت: میزان بارش در خراسان شمالی طی سال آبی جاری به نسبت سال گذشته ۴۲ درصد افزایش یافته است.

مهری هاشمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خراسان شمالی، اظهار کرد: میزان بارش در خراسان شمالی طی سال آبی جاری به نسبت سال گذشته ۴۲ درصد افزایش یافته است.

وی افزود: این میزان نسبت به دوره آماری شش درصد کاهش داشته است که نشان می‌دهد همچنان با کمبود بارندگی به نسبت دراز مدت مواجه هستیم.

رئیس اداره پیش‌بینی هواشناسی خراسان شمالی خاطرنشان کرد: میزان بارندگی در هفته دوم اردیبهشت نرمال و هفته‌های سوم و چهارم بیش از حد نرمال پیش‌بینی شده است.

هاشمی انجام محلول‌پاشی زمین‌های زراعی را در صورت شرایط جوی مساعد مناسب ارزیابی کرد و گفت: مسافران، دامداران و خودروها از اتراق در کنار مسیل‌ها خودداری کنند.

کد خبر 748663

دیگر خبرها

  • رشد ۴۲ درصدی بارش‌ها در خراسان شمالی نسبت به سال گذشته
  • رشد ۱۶ درصدی اهدای خون در خراسان شمالی
  • ۲۵ هزار نیروی جدید در وزارت بهداشت جذب می‌شوند
  • ۳۰ رشته قنات خراسان شمالی در حال مرمت و لایروبی است
  • نیاز مبرم ۱۰۰ رشته قنات در خراسان شمالی به مرمت
  • آبیاری نوین ؛ گامی به سوی جهش تولید
  • طرح های بهداشت ودرمان خراسان شمالی افتتاح و کلنگ زنی می شود
  • آیین افتتاح طرح‌های دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی برگزار می‌شود
  • انتصاب مدیرعامل جدید شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی
  • تولید ۲ هزار و ۶۰۰ متر مربع فرش درخراسان‌شمالی