Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- فرمانده‌کل سپاه پاسداران با بیان اینکه در جبهه‌ها، دشمنان را سرگردان کرده‌ایم گفت: دشمنان همیشه در حال فرار و عقب‌نشینی هستند‌ و با تلاشمان پشت دشمن را به خاک مالید‌ه‌ایم. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  اردبیل، سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده‌کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ظهر امروز در مراسم افتتاح پروژه‌های محرومیت‌زدایی و اشتغال‌زایی در اردبیل با اشاره به تلاش‌ها و اقدامات صورت گرفته در کشور در 42 سال گذشته اظهار داشت:‌ دشمنان تحمل پیشرفت ملت ایران را ندارند و سربلندی مردم کشورمان را نمی‌پسندند و از برافروختن شعله‌های نور امید نگرانند چون که می‌خواهند مردم را ناامید و مایوس کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این داستان چهل و دو سال است که ادامه دارد و ما هم همه جا ایستاده و تمامی راه‌ها را بسته‌ایم، خودمان ساخته‌ایم و به همین خاطر است که دشمنان از قوی شدن ما نگرانند، آری همین طور است، دشمنان از ایران قوی، ایران پیشرفته، ایران در رفاه، ایران عزیز، ایران مومن، ایران پاک و وارسته، ایران سربلند و مقاوم هراس دارند و آن را نمی‌پسندند.

فرمانده‌کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: در مقابل، دشمنان‌ ایران وابسته، ایران نیازمند، ایران تسلیم شده و تسخیر شده را می‌خواهند، کار شما عزیزان، کاری جهادی‌وار در همین میدان است؛ درست در مرکز میدان جنگ هستیم و سنگرهای کار و تلاش امروز خط مقدم جنگ در برابر استکبار است.

سردار سلامی بیان کرد: تا امروز ما با تلاش جهادی خود دشمنان را شکسته‌ایم، افسرده کرد‌ه‌ایم و آنان را پژمرداندیم؛ به خدا این گونه است، برای همین من افتخار می‌کنم دست شما را ببوسم این برای دلخوش کردن نیست، ریا نیست، من خود تا 20 سالگی کارگر بودم و هم کارگرزاده و امروز با افتخار سرباز خاک پای مردمان این وطن و مردم این سرزمین هستم.

وی اظهار کرد: هم ‌اکنون ما با هم در یک سنگریم، ما در جبهه‌ها، دشمنان را سرگردان کرده‌ایم، دشمنان همیشه در حال فرار و عقب‌نشینی هستند، ما با تلاشمان پشت دشمن را به خاک مالید‌ه‌ایم و با عنایت خداوند، شهدای والامقام کشورمان و زنان صبور و فداکار به روزهای خوش رسیده‌ایم.

سردار سلامی ادامه داد: توفیق در سختی‌ها و آسایش در دل سختی‌ها‌ست و این سخت طبق فرموده خداوند در قرآن کریم است، امروز راهی جز ساختن کشور نداریم، برای بستن دست دشمنان راهی جز ساختن ایران باقی نمانده است و این وظیفه مقدس ما‌ست که نباید لحظه‌ای بیکار باشیم.

فرمانده‌کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: ما دشمن فقر و محرومیت‌ هستیم و در تلاشیم آن را نابود کنیم تا مردم راحت زندگی کنند و دشمنان را ذلیل کنیم که این یک اولویت مهم برای ماست.

25 پروژه محرومیت‌زدایی در اردبیل بهره‌برداری می‌شودبهره‌برداری از طرح‌های مختلف محرومیت‌زدایی و اشتغال‌زایی در اردبیل25 پروژه محرومیت‌زدایی و اشتغال‌زایی در استان اردبیل افتتاح می‌شود

سردار سلامی افزود: شما با هم پیش می‌روید، شما در تحریم کار می‌کنید، در محاصره کار می‌کنید، این تلاش‌های بزرگ روزگاری به دست خارجی‌ها انجام می‌شد اما امروز به دست شما انجام می‌شود، تولید می‌شود، حرکت می‌کند، ساخته می‌شود، موفق می‌شود کشور به جلو حرکت می‌کند و این راه ماست.

وی اظهار کرد: من صمیمانه از تلاش تمامی برادران تشکر می‌کنم و آرزومندم از این دست پروژه‌ها و بزرگتر از آن‌ها که در جای جای کشورمان در حال شکل‌گیری است به صورت فراوان ادامه یابد، چرا که کشورمان هم قدرتمند است و هم ثروتمند و است و هم بزرگ است و هوشمند و ما همیشه چیز برای پیشرفت و خودکفایی و تسلط بر کشور حرکت می‌کنیم و مردم نقاش خودکفایی کشور هستند و ما به شما افتخار می‌کنیم.

انتهای پیام/132/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فرمانده کل سپاه پاسداران محرومیت زدایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۰۷۱۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دهه کرامت فرصتی برای مقابله با توطئه دشمنان است

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سیدمحمد سعیدی تولیت آستان مقدس حضرت معصومه (س) ظهر دوشنبه در نشست دهه کرامت اظهار کرد: اصلاح خانواده یکی از رویکردهای مهم در دهه کرامت می‌باشد و اقدامات مبلغان دینی، فراجا و رسانه مؤثر است.

تولیت حرم بانوی کرامت بیان کرد: برنامه‌های دهه کرامت امسال به گونه‌ای متفاوت‌تری برگزار می‌شود.

امام جمعه قم ابراز کرد: امروز جریان فداکاری و شهادت‌طلبی حماس و مردم فلسطین در دنیا صدا کرده و فداکاری‌ها و ندای شهادت جویانه حماس و مردم مظلوم فلسطین در دنیا طنین انداز شده است.

وی افزود: امروز وقایعی که در دانشگاه‌های آمریکا در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی و استکباران جهانی صورت می‌گیرد به برکت اخلاص در امور است.

آیت الله سعیدی خاطرنشان کرد: امروز دشمن تمام قد سعی در خدشه‌دار کردن نظام دارد و می‌بایست فرصت‌هایی همچون دهه کرامت را در مقابل توطئه آنان مغتنم بشماریم.

کد خبر 6092204

دیگر خبرها

  • فرمانده کل سپاه: «وعده صادق» استثنایی‌ترین تصمیم نظام بود
  • «وعده صادق» استثنایی‌ترین تصمیم نظام بود
  • کارگران در خنثی‌سازی تحریم‌ها مشارکت داشته‌اند
  • دشمنان نظام و ملت ایران مرعوب تربیت یافتگان مکتب شهدا هستند
  • وزارت ارشاد: بوشهر قلب تپنده موسیقی است / کنسرت‌های موسیقی در بوشهر هیچ مشکلی برای مجوز ندارند
  • دشمنان با جنگ رسانه‌ای در مسیر مردم و انقلاب سنگ اندازی می‌کنند
  • عملیات وعده صادق همه مستضعفان جهان را امیدوار کرد
  • سردار حاجی‌زاده: اجرای عملیات «وعده صادق» خواست مردم بود
  • فرمانده ارشد سپاه : اسم خلیج فارس را با کسی قسمت نمی کنیم/ اگر نفتکشی از ایران ببرید جبران خواهیم کرد
  • دهه کرامت فرصتی برای مقابله با توطئه دشمنان است