Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-05-07@11:29:59 GMT

برای مناطق زرد محدودیت تردد در نظر گرفته شد

تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۰۷۱۵۴

برای مناطق زرد محدودیت تردد در نظر گرفته شد

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران؛ علیرضا زالی فرمانده ستاد مدیریت مقابله با بیماری کرونا در کلانشهر تهران ، با اشاره به لزوم اعمال محدودیت های تردد در تعطیلات پیش رو اظهار کرد: در حال حاضر یکی از مشکلات جدی ما انجام سفرهای بین استانی در ایام تعطیلات است. هنگامی که چند روز پشت سر هم تعطیل رسمی بوده سفرهای بین استانی سبب شده تا ویروس از نقاط مبدا به مقصد گردش و گسترش پیدا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: انجام مسافرت در ایامی که تعطیلات متراکم است باعث توسعه و انتشار احتمالی ویروس کرونا در سراسر کشور خواهد شد. در جلسه دیروز در استانداری تصمیم بر این گرفته شده است تا مبادی ورودی و خروجی شهر ها به ویژه تهران کنترل و از تردد افراد فاقد مجوز جلوگیری خواهد شد. راهنمایی و رانندگی در این خصوص همکاری لازم را با ما خواهد داشت.

زالی بیان کرد: با تصویب ستاد ملی کرونا در ایام تعطیلاتی مانند تعطیلات پیش رو، اعمال محدودیت و تردد در شهرستان های زرد مانند نارنجی خواهد بود.

او افزود: افراد فاقد مجوز تردد در ایام تعطیلات پیش رو حق رفت و آمد و انجام سفرهای بین استانی در مناطق زرد و نارنجی نخواهند داشت.

پربیننده ترین صدور مجوز استخدام ۳۰هزار نفر در آموزش و پرورش آخرین مصاحبه علی انصاریان +فیلم واریز ۲۹میلیارد و ۴۰۰میلیون تومان به حساب فرهنگیان تازه‌ترین خبرها از حال گوهر خیراندیش تکلیف معلمان حق‌التدریسی که استخدام نشدند چیست؟

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: علیرضا زالی محدودیت تردد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۰۷۱۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعمال محدودیت ترافیکی در جاده های گیلان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان؛ سرهنگ جاور صفاری گفت: این محدودیت ترافیکی با هدف افزایش ظرفیت تردد در محور‌های مواصلاتی گیلان، تسهیل در عبور و مرور و سفری ایمن برای مسافران، در محور قدیم رشت – قزوین و آستارا – اردبیل در مسیر رفت و برگشت اجرا می‌شود.

وی افزود: تردد تریلر‌ها و کامیون‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی تا ساعت  ۲۴ امروز در محور قدیم رشت – قزوین و محور اردبیل – آستارا در مسیر رفت و برگشت ممنوع است.

دیگر خبرها

  • ۸۴۹ هزار تردد در تعطیلات نیمه اول اردیبهشت در جاده‌های مازندران
  • برگزاری باشکوه کنگره اربعین سال ۱۴۰۳ اولویت ایران و عراق است
  • اعمال محدودیت ترافیکی در قائم‌شهر
  • ثبت ۸۴۹ هزار تردد در مازندران در تعطیلات اردیبهشت
  • ثبت بیش از ۸۴۹ هزار تردد طی تعطیلات اواسط اردیبهشت در محور‌های مازندران
  • محدودیت ترافیکی کندوان لغو شد
  • محدودیت ترافیکی کندوان لغو شد/ ترافیک نیمه سنگین
  • محدودیت‌های ترددی در محور پرترافیک اردبیل – آستارا
  • بزرگراه شهید خرازی بازگشایی شد
  • اعمال محدودیت ترافیکی در جاده های گیلان