Web Analytics Made Easy - Statcounter

پروژه های گازرسانی شهرستان مهاباد با حضور استاندار آذربایجان غربی افتتاح شد.

به گزارش برنا آذربایجان‌غربی، با حضور محمد مهدی شهریاری استاندار آذربایجان غربی، مدیر عامل شرکت گاز استان، محمودزاده نماینده مردم مهاباد در مجلس شورای اسلامی و اعضای شورای اداری این شهرستان ۱۰ روستای مهاباد به شبکه گازرسانی متصل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 برای بهره برداری از این پروژه ها ۵۷۴۱۴ متر لوله گذاری شده است. با گازرسانی به این ۱۰ روستا ۵۰۶ خانوار روستایی از نعمت گاز برخوردار شدند.

 صعب العبور بودن مسیرها و کوهستانی بودن  روستاهای مهاباد باعث پر هزینه بودن پروژه های گازرسانی این منطقه می شود که برای اجرای پروژه های گازرسانی افتتاح شده امروز ، بیش از ۶۹ میلیارد ریال هزینه شده است.

 گازرسانی به چندین شهر مهاباد نیز در دست اجراست و با بهره برداری از این طرح ها، ضریب نفوذ گاز طبیعی بین خانوار روستایی مهاباد به بالای ۹۵ درصد خواهد رسید.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: دهه فجر مهاباد گازرسانی محمدمهدی شهریاری آذربایجان غربی محمدمهدی شهریاری استاندار آذربایجان غربی گازرسانی به روستاها پروژه های گازرسانی آذربایجان غربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۰۷۱۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح هشت هزار و ۴۰۴ واحد مسکونی در آذربایجان شرقی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی با حضور وزیر راه و شهرسازی هشت هزار و ۴۰۴ واحد مسکونی شهری و روستایی در قالب طرح نهضت ملی مسکن در استان آذربایجان شرقی افتتاح شد.

گفتنی است با حضور بذرپاش عملیات ساخت پروژه ۴۶۸ واحدی نصر در شهر جدید سهند آغاز شد.

 

دیگر خبرها

  • متهمان دارویی آذربایجان‌غربی به پرداخت ۷۴ میلیارد ریالی محکوم شدند
  • ورود گرد و غبار به آسمان شهرهای جنوب آذربایجان‌غربی
  • حضور استاندار اذربایجان غربی در سامانه سامد
  • گردوغبار آسمان شهر‌های جنوب آذربایجان‌غربی را فرا گرفت
  • نجات جان کودک ۲ ساله مغروق در رودخانه روستای گردشیلان مهاباد
  • نجات جان کودک ۲ ساله مغروق در رودخانه
  • آغاز پروژه گازرسانی به میجان از توابع جبالبارز
  • کودک ۲ ساله سردشتی غرق شد اما نجات یافت!
  • افتتاح هشت هزار و ۴۰۴ واحد مسکونی در آذربایجان شرقی
  • شنبه؛ حضور استاندار آذربایجان‌غربی در سامانه سامد