Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیدمهدی آقازاده روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: متاسفانه مطلع شدیم که مدیرعامل پیشین یکی از باشگاه‌های گیلان، قراردادی با مصطفی مهدوی‌کیا برادر مهدی مهدوی‌کیا منعقد کرده که در ازای دریافت یک میلیارد تومان تحت عنوان اسپانسری برای تامین هزینه‌ها و کمک مالی به باشگاه، وی را به‌ عنوان سرمربی باشگاه سپیدرود رشت منصوب کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: البته طبق قراردادی که به دست ما رسیده، پرداخت این مبلغ در دو قسط ۵۰۰ میلیون تومانی است که قسط اول پرداخت شده و قرار بود که قسط دوم روز بیستم اسفندماه امسال به حساب این فرد واریز می‌شد.

وی ادامه داد: طبق همین قرارداد، این فرد به برادر مهدوی کیا گفته که اگر قسط دوم پرداخت شود، به هیچ وجه وی را از سرمربیگری سپیدرود رشت اخراج نمی کند اما در صورت عدم پرداخت قسط دوم، وی را از سرمربیگری اخراج خواهد کرد.

وی گفت: از سوی دیگر همین فرد با جعل مهر و سربرگ باشگاه اقدام به عقد قرارداد غیرقانونی با چند بازیکن و مربی کرده و گفته می‌شود که از آنها مقادیر هنگفتی وجه نقد نیز دریافت کرده و از چند بازیکن هم بابت دریافت ارقامی سنگین،به ‌عنوان بازیکن قرارداد امضا کرده که ما پیگیر این اخاذی ها هستیم.

وی بیان کرد: البته پس از مطلع‌ شدن به همراه این افراد مال ‌باخته به حراست اداره کل ورزش و جوانان گیلان مراجعه کردیم تا در آنجا پرونده تشکیل شود و مسئولان حراست با مساعدت و حساسیت در حال پیگیری این موضوع هستند و خود من هم برای دفاع از نام سپیدرود توسط وکیل باشگاه به ‌زودی شکایت حقوقی این ماجرا را در دادگستری رشت طرح خواهم کرد.

مدیرعامل باشگاه سپیدرود رشت اضافه کرد: با توجه به حضور ریاست قوه قضاییه به استان گیلان، از مدیرکل ‌اداره ورزش و جوانان درخواست می‌کنم که هم به این موضوع و هم به تخلفاتی که گفته می‌شود در گذشته صورت گرفته، به ‌صورت جدی ورود کرده و این تخلفات به طور مستقیم به دست آقای رئیسی رئیس قوه قضائیه برسد و مجازات این فرد خاطی به زودی اعلام شود.

وی اظهار داشت:  اگر افراد دیگری در این خصوص از آنها سوء استفاده شده ، به حراست اداره کل ورزش و جوانان گیلان و یا به مدیریت باشگاه سپیدرود رشت مراجعه کنند تا اسامی آنها نیز در این شکایت آورده شود.

آقازاده خاطرنشان کرد: متاسفانه حدود سه سال است که سپیدرود مالک مشخصی ندارد و تا وقتی مالکیت این تیم یک بار برای همیشه و به ‌صورت قطعی و شفاف حل نشود، ممکن است که ما باز هم شاهد حضور افراد سودجو در پیرامون سپیدرود باشیم.

 مدیرعامل سپیدرود رشت با تاکید بر پی گیری مراحل حقوقی بر علیه این فرد متخلف برای حفاظت از نام سپیدرود توسط بخش حقوقی باشگاه متذکر شد: تنها فرد ذی صلاح و صاحب امضاء برای انجام امور قراردادی فقط مدیریت این باشگاه است و انجام هرگونه نقل و انتقالات مالکیتی و برای بحث خرید امتیاز این باشگاه ، تنها زیرنظر اداره کل ورزش و جوانان و هیات فوتبال گیلان و کار گروه واگذاری این باشگاه به ریاست فرماندار رشت آقای فتح اللهی انجام خواهد شد و هر گونه ادعایی توسط هر فرد یا گروهی مصداق بارز بزهکاری خواهد بود.

برچسب‌ها فوتبال رشت فدراسیون های ورزشی گیلان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال رشت فدراسیون های ورزشی فوتبال رشت فدراسیون های ورزشی گیلان اخبار کنکور ورزش و جوانان سپیدرود رشت مهدوی کیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۰۷۱۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ کلاهبردار در دیواندره دستگیر شدند

به گزارش خبرنگار مهر، سردار علی آزادی صبح سه شنبه به خبرنگاران رسانه‌های استان اعلام کرد: با مراجعه تعدادی مال باخته به پلیس فتا دیواندره مبنی بر اینکه ۲ نفر از طریق کانال‌های تلگرامی و پیج‌های اینستاگرامی با جلب اعتماد، مبالغ قابل توجهی از آنان با عنوان اخذ گواهی نامه رانندگی، مدرک تحصیلی و غیره کلاهبرداری کرده‌اند، موضوع به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: واموران پلیس فتا دیواندره با اشراف اطلاعاتی، اقدامات فنی و هوشمندانه پلیسی و پس از هماهنگی با مراجع قضائی ۲ نفر کلاهبردار را شناسایی و در یک عملیات ضربتی در یکی از استان‌های همجوار دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان کردستان با بیان اینکه در تحقیقات به عمل آمده از متهمان به ۲۰۰ ملیاردریال کلاهبرداری از شهروندان اعتراف کردند، گفت: در این رابطه ۱۹ نفر شاکی شناسایی شده است.

سردار آزادی در ادامه با بیان اینکه پلیس قاطعانه با مخلان امنیت و آرامش مردم در فضای حقیقی و مجازی برابر قانون برخورد خواهد کرد، افزود: متهم به همراه پرونده در اختیار مراجع قضائی قرار گرفتند.

کد خبر 6092724

دیگر خبرها

  • تکریم معلم تکریم دانایی و بزرگداشت کارگر تکریم توانایی است
  • گروگانگیری ۳۰ روزه برای اخاذی ۱۰ میلیاردی | راز ناپدید شدن یک ماهه جوان گمشده فاش شد
  • پتروشیمی‌ها برای کمک به رفع مشکل ناترازی انرژی آماده اند
  • ۲ کلاهبردار در دیواندره دستگیر شدند
  • شکایت ورثه یک کروات از تیم ایرانی!
  • دستگیری سارق مامورنما با ۸ فقره اخاذی در مشهد
  • کلاهبرداری از طریق پیام‌ها و لینک‌های جعلی
  • صرفه‌جویی جالب به سبک کمیته داوران!
  • بازرس قلابی اتوبوسرانی در مشهد دستگیر شد
  • شرایط دریافت وام ازدواج در سال ۱۴۰۳