Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-30@09:09:43 GMT

۳۰ بهمن کنگره حزب کارگزاران برگزار می شود

تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۰۷۴۰۸

۳۰ بهمن کنگره حزب کارگزاران برگزار می شود

راهبردهای حزب کارگزاران برای آینده ایران، برگزاری کنگره در روز سی بهمن و لزوم تعیین تکلیف توافق برجام پیش از برگزاری انتخابات ریاست‌جمهوری از مباحثی بود که در شورای مرکزی حزب کارگزاران مورد بررسی و تصویب قرار گرفت.

به گزارش برنا، به نقل از روابط عمومی کارگزاران سازندگی ایران،  شورای مرکزی حزب به ریاست محسن هاشمی به شکل انلاین تشکیل جلسه داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این سومین جلسه متوالی شورای مرکزی بود که دستور کار اصلی آن، به تصویب «رئوس راهبردی حزب کارگزاران سازندگی ایران برای آینده کشور» اختصاص داشت.

در این جلسه، محمد عطریانفر رییس کارگروه «تدوین برنامه‌ها و بررسی مصادیق انتخابات ریاست جمهوری» گزارشی از جلسات متعدد این کارگروه برای تدوین این سند ارایه کرد و همچنین به اخذ نظرات کارشناسان حوزه‌های مختلف که به ویراست‌های متعدد بر این برنامه منجر شد، اشاره کرد و با ابراز خشنودی از تصویب نهایی آن، نگارش سند تفصیلی و همچنین تدوین کمپین رسانه‌ای برای انتشار آن را گام‌های بعدی این کارگروه عنوان کرد. این سند در یک مقدمه، چهار اصل و پنج بخش تدوین شده است.

عطریانفر همچنین به عنوان رییس کنگره سراسری کارگزاران سازندگی ایران، از برگزاری چهارمین کنگره سراسری حزب در روز سی‌ام بهمن‌ماه خبر داد. براساس برنامه‌ریزی انجام شده، اعضای دارای حق رأی کنگره شامل اعضای شوراهای استانی و ستاد مرکزی، با حضور در مکان‌های مشخص شده در مراکز استان‌ها، به‌شکل آنلاین در کنگره حاضر خواهند شد و طبق اساسنامه، سرنوشت نیمی از کرسی‌های شورای مرکزی حزب را با رأی خود تعیین خواهند کرد. طبق این گزارش، از ۱۷ کرسی که در کنگره به رأی اعضا گذاشته می‌شود، پنج کرسی متعلق به سهمیه زنان و ۲ کرسی متعلق به سهمیه استان‌ها است.

در ادامه این جلسه، حسین مرعشی، رییس کمیته سیاسی کارگزاران سازندگی ایران گزارشی از مصوبات و تحلیل‌های این کمیته درباره مسائل داخلی و خارجی ارائه کرد. سخنگوی حزب کارگزاران سازندگی ایران در این گزارش بر لزوم تعیین تکلیف توافق برجام پیش از برگزاری سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تأکید کرد.

مرعشی، در ادامه با ابراز خوش‌بینی نسبت به بازگشت دولت ایران و آمریکا به برجام در میان‌مدت، تاثیر این اتفاق را در گشایش‌های اقتصادی برای مردم مهم ارزیابی کرد. رییس کمیته سیاسی با این حال، نسبت به تاثیر مستقیم و غیرمستقیم احیای برجام بر انتخابات ریاست جمهوری آتی ابراز تردید کرد.

در ادامه جلسه شورای مرکزی کارگزاران سازندگی ایران، حواشی اخیر برخی سخنان اعضای منسوب به حزب درباره مسائل مختلف خارج از دایره مواضع رسمی تشکیلات به بحث گذاشته شد. غلامحسین کرباسچی در سخنانی تک تک اعضای کارگزاران را سرمایه‌های حزب دانست و با اشاره به سنت تشکیلاتی کارگزاران در آزادی بیان عقیده اعضا، موضع نهایی حزب را خروجی ارکان تشکیلات دانست.

دبیرکل حزب کارگزاران سازندگی ایران با اشاره به حواشی اخیر بر سر انتشار سخنان برخی اعضای شاخص حزب یادآور شد که افراد توانمند و باسابقه بخشی از هویت کارگزاران را تشکیل می‌دهند و آسیب‌های شبکه‌های اجتماعی یا شیطنت رقبای سیاسی نباید ما را از ظرفیت‌های اعضای توانمند حزب محروم سازد.

کرباسچی رویکرد جذب حداکثری را مناسب یک حزب پیشرو دانست و بر حل همه مسائل از مسیر ساز و کارهای پیش‌بینی شده در اساسنامه کارگزاران سازندگی تأکید کرد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: انتخابات انتخابات 1400 کارگزاران سازندگی ایران انتخابات ریاست جمهوری حزب کارگزاران شورای مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۰۷۴۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنگره شهدای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران دهم خرداد برگزار می‌شود


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، محمد آدیگوزل زاده، اظهارکرد: درهفته‌های اخیر در راستای اجرای برنامه‌های "سومین کنگره شهدای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران"به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شمال، اقدامات موثری صورت گرفته از جمله یادواره‌ها، همایش‌ها و برنامه‌های فرهنگی  و دیدار با خانواده معظم شهدای دانشگاه که با مدیریت کنگره در سطح استان در حال اجرا است.
وی افزود: اقدامات مختلفی از قبیل ساخت یادمان شهدای استان در واحد تهران شمال، فضاسازی، دیوارنگارها، نصب عکس شهدا، نامگذاری اماکن به نام شهدا، تبلیغات شهری به مناسبت کنگره شهدا انجام و پیش بینی شده است.
این مسئول ادامه داد: به همین منظور هماهنگی‌هایی در خصوص ساخت تیزر تبلیغاتی اجلاسیه، تولید و پخش مستند روایی از شهدای استان تهران، ضبط مستند شفاهی خانواده شهدا و منسوبین و پادکست زندگینامه شهدا در دست اقدام است.
وی اظهار کرد: جلسات استانی با مجموعه اعضای دستاندرکار این کنگره بزرگ در حال انجام بوده و آمادگی لازم برای برگزاری "سومین کنگره دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران" در روز دهم خرداد وجود دارد.
دبیر دبیرخانه کنگره شهدای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران به برگزاری یادواره‌های شهدا در واحد‌های استان اشاره نمود و تأکید کرد: همچنین بخش زیادی از اسناد و آثار شهدا در راستای اجرای کنگره جمع‌آوری و مستندسازی شده و تعداد زیادی از زندگینامه‌ها و آثار شهدا تبدیل به کتاب شده است.  
آدیگوزل زاده تأکید کرد: پیش از این تولیداتی با محوریت شهدا شامل ابعاد مختلف زندگی و وصیت‌نامه‌های شهیدان تولید و در صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران پخش شده است، البته با برگزاری این کنگره ۲۰ مستند از مجموعه ۷۰ شهیدگرامی، تولید و آماده پخش می‌باشد و به نحو ویژه‌تری تولیدات در حوزه شهدا استمرار می‌یابد.
وی گفت: تمامی ارکان و تولیدات کنگره شهدای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران، همچون دو دوره قبل با محوریت دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی در حال انجام است  و این یکی از دستاورد‌های بزرگ کنگره شهدای دانشگاه آزاد اسلامی است.  
پیش از این نیز شورای سیاست گذاری  و کمیته‌های این کنگره از جمله کمیته مالی، فرهنگی، تدارکات و پشتیبانی، فناوری و فضای مجازی، روابط عمومی و تبلیغات، انتظامات و نظارت و بازرسی فعالیت خود را آغاز کرده اند. همچنین به زودی اهم فعالیت‌های کمیته اجرایی اعلام و در اختیار رسانه‌ها قرار خواهد گرفت.

دیگر خبرها

  • شاعر نیشابوری برگزیده ششمین کنگره ملی شعر خلیج فارس
  • کاهش ۸ درصدی نرخ بیکاری در استان مرکزی طی سال گذشته
  • تهدید دادگاه لاهه از سوی کنگره آمریکا
  • برگزاری کنگره روز ملی خلیج فارس در بوئین میاندشت + فیلم
  • تهدید دادگاه لاهه از سوی کنگره آمریکا درآستانه صدورحکم ضداسرائیلی
  • تهدید دادگاه لاهه از سوی برخی از اعضای کنگره آمریکا
  • در شورای سیاست‌گذاری کنگره ۱۲ هزار شهید استان تهران چه گذشت؟
  • جزئیات اجلاس ۴۲۲ شهید شهرستان کهگیلویه اعلام شد
  • جزئیات اجلاسیه ۴۲۲ شهید شهرستان کهگیلویه اعلام شد
  • کنگره شهدای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران دهم خرداد برگزار می‌شود