Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-27@21:15:43 GMT

مدیرعامل شرکت نفت و گاز مسجدسلیمان منصوب شد

تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۰۷۵۸۴

مدیرعامل شرکت نفت و گاز مسجدسلیمان منصوب شد

خبرگزاری آریا - مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب در حکمی، علیرضا هیهاوند را به عنوان مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مسجدسلیمان منصوب کرد.
به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب، احمد محمدی در حکم دیگری ضمن قدردانی از قباد ناصری در دوره بیش از چهارساله تصدی مدیریت عامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مسجدسلیمان، وی را به‌عنوان مشاور خود در شرکت‌های بهره‌برداری نفت و گاز منصوب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بر اساس این گزارش، هیهاوند دانش‌آموخته آموزشگاه فنی و حرفه‌ای اهواز، کاردانی الکترونیک و کارشناسی مهندسی صنایع است.
وی در شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مسجدسلیمان از سال 85 تا 92 رئیس اداره نگهداری و تعمیرات، از سال 92 تا 98 مدیر عملیات و از سال 98 تا کنون مشاور مدیرعامل در امور عملیات بوده است.
شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مسجدسلیمان یکی از پنج شرکت تابعه شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب است که راهبری حدود 20 میدان نفتی و گازی را در گستره 27 هزار کیلومتر مربع عهده‌دار است.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۰۷۵۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌برداری از طرح فروسیلیس منگنز ازنا تا چند ماه آینده

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان لرستان؛مدیرعامل شرکت‌شهرک‌های صنعتی لرستان گفت:در منطقه ویژه اقتصادی ازنا،اولین سرمایه‌گذاری خارجی جذب شد و این موضوعی بود که در سال‌های گذشته شاهد آن نبودیم.
فرزاد محمدی افزود:طرح فروسیلیس منگنز ازنا پیشرفت بسیار خوبی دارد و تا دو یا سه ماه آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.
وی گفت:این سرمایه‌گذار چینی پروژه فروسیلیس منگنز را در ازنا در حال احداث دارد و پیشرفت بسیار خوبی دارد که تا چند ماه آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.
فرزاد محمدی با بیان اینکه توسعه فناوری یکی از زیرپروژه‌های اصلی شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان است، افزود:برای  رفع موانع تکنولوژی و فنی، واحدهای صنعتی احیا شده که وطیفه و رسالت آن شناسایی نیازهای فناورانه است که فن‌بازار در استان تشکیل شد.
مدیرعامل شرکت‌ شهرک‌های صنعتی لرستان گفت:هم اکنون نیازهای فناوری چندین واحد صنعتی در استان شناسایی و مرتفع شدند.
وی گفت:در استان چندین واحد صنعتی دانش‌بنیان شده و با حمایت‌های مالی واحدهای تحقیق و توسعه مورد حمایت قرار گرفته شده‌اند.




دیگر خبرها

  • بهره‌برداری از طرح فروسیلیس منگنز ازنا تا چند ماه آینده
  • مترو تهران؛ 25 سال تعهد به ایمنی
  • بهره‌برداری از یک جایگاه عرضه سوخت در کهگیلویه و بویراحمد
  • بهره‌برداری از پروژه فروسیلیس منگنز ازنا در چند ماه آینده
  • انتصاب مدیرعامل جدید شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی
  • بهره برداری ساختمان شرکت فولاد در سایت سنگان + عکس
  • بازدید مدیر عامل شرکت آبفای استان یزد از تصفیه خانه آب شهر میبد
  • مدیر شرایط اضطراری و بحران پتروشیمی‌های منطقه ویژه پارس منصوب شد
  • سد شهید لشگری نهب آماده بهره برداری
  • آسیاتک ابتدای شهریور از ۵۵۰مرکز داده پیام بهره‌برداری می‌کند